Pelot

@Heidinen1 noilla menkoista lasketuilla viikoillahan ei ole yhtään mitään väliä, kun tiedät, milloin ovulaatio oli. Luota vaan niihin omiin laskuihin 😊 CB:n viikkotestikin vaihtelee, millä päivillä 3+ näkyy.

Muita on helppo neuvoa mutta omissa asioissa olen ihan samanlainen testaaja, stressaaja ja yliajattelija 🤣

Selasin ketjun läpi, kylläpäs voi samaistua monen tuntemuksiin ja ajatuksiin! 🧡

Mulla siis ma tehty plussatesti, sitä ennen jo oli tunne että oon raskaana. Oireita on melko tasaisesti joka tuo omanlaista turvaa.

Mulla pelkoja aiheuttaa lähinnä oma historia, jossa pidemmältä ajalta lapsettomuutta ja alkuraskauden keskenmenoja, sekä yks tuulimuna. Tietysti oma ikä omanlaisia pelkoja myös tuo (oon 38v) ja sairastan endometrioosia ja adenomyoosia myös. Yks onnistunut raskaus takana yli 10 vuoden takaa, joka meni kokonaisuudessaan hyvin ja sain kuin sainkin yhden lapsen syliin asti. Haave toisesta lapsesta oli vuosia todella kova, olin katkera sairaudesta ja omasta tilanteesta, ja nyt olenkin yhtäkkiä raskaana joka tuntuu täysin epäuskoiselta.

Tietyllä tavalla luottavainen olo, ei mitään voimakkaita kipuja eikä vuotoja, lukuunottamatta hentoa vaaleanpunaista vuotoa parina päivänä ja tavanomaisia kipuja.

Huomenna soittaa Th ja yritän historiaan vedoten päästä julkiselle varhaisultraan ja ehkä verikoeseurantaan. 🧐

Oli tarkoitus tehdä se cb viikkotesti tänään, mutta yllärinä se olikin viallinen ja ei tapahtunut mitään🫠
Aamulla heräsin myös siihen että alamahaa vihlo tosi kovaa, ja sehän kyllä herätti heti pelot ja huolen..
Onko muilla ollut vihlovaa kipua, vähän kuin kauttaaltaan alamahassa? Tuntui ehkä myös repivälle vaikka olikin ihan paikallaan 🥴

@Eloisasti ja @Ihmeitä :
Mulla myös tänäänkin ollut! Jopa vähän kovempia, säikäytti hieman. Täällä viikot 4+3 vasta, mitkä teillä?

Muita uutisia:
En päässyt varhaisultraan julkiselle, hieman tympäsee mutta eivät pidä mitenkään riskiraskautena kai… varattiin aika yksityiselle ja käyn kuitenki seurantaverikokeissa x2.
Mulla nyt 5+3

Harmi kun et päässyt julkisen kautta varhaisultraan. Meillä maksais yksityisellä noin 300e varhaisultra, joten en raski mennä..

Oon kyllä kuullut että tuossa lähikaupungissa ois joku halvempikin paikka vu:lle.. Pitääpä vielä googletella

Mua taas ahdistaa nuo vasemmanpuoleiset kivut. Nousin sohvalta ni repäs vasemmalta oikei kunnolla ja nyt on siitä asti jomotellu 😅 Se ei tunnu voimistuvan mutta silti jännittää.. Ja nyt vielä viikonloppu edessä. Ja tietysti pitää lukea googlesta ulkoisen riskitekijöitä ja muuta. Sit ku ei tunnu et olis raskaana, pahoinvointia ja väsymystä lukuunottamatta.. 😵‍💫😵‍💫

Harmillista ettet saanut @purppurapilvi ekstra-seurantaa julkiselta. Se ei varmaan tässä tilanteessa juuri lohduta, mutta se etteivät pidä riskiraskautena voi tietty myös olla positiivinen signaali - johonkin todennäköisyyksiinhän sekin arvio perustuu ❤️

@Minya~ toivotaan repäisykivut on vaan harmitonta kohdun kiinnikkeiden venymistä!

Täällä reisisärkyä vähän kuin menkkojen alla, mutta paperiin ei jää punaista. Oon väsyneempi ja kirjakauppaan käveltyä tuli etovan heikottava olo. Toisaalta inhottavaa, toisaalta helpottavaa kun positiivisena merkkinä pitämäni pienet kohdun vihlaisut ja tuntemukset ovat tänään muuttuneet tasaisemmaksi jomotteluksi mikä ei tunnu yhtä lupaavalta.

Mulla on tänään repinyt niin perkuleesti alavatsaa joka puolelta, koska töissä oli liikuntapäivä. Koitin kyllä himmailla ja vältellä kovimpia repäistä ja täräyksiä, mutta silti iltapäivällä repi jo kävellessä. No, ainakin siellä alavatsalla jotain tapahtuu kun oireilee. 😄 Pelottavat kivut oli 4+0 ja 4+1, mutta sen jälkeen nämä on tuntuneet enemmän asiaan kuuluvilta luvuilta, vaikka välillä onkin minulla myös vain vasemmalla kovempaa vihlontaa. Silti nyt on osannut luottaa, ettei mikään varmaankaan pahemmin hullusti ole, tai ainakin on rauhallisin mielin ollut. 10pv varhaisultraan, sitten tietää oikeasti jotain.

@Yrttiteetä tekisi mieli :
Olipas ihanasti ajateltu. ❤️ Minä vain jotenkin luulen, että liittyy enemmän hva-säästöihin, kuin riskien tarkempaan arviointiin. Mutta ehkä jos oireita olisi, vuotoa tai isompia kipuja, niin varmaan pääsiskin 😊

@Ihmeitä onpa kyllä kallis siellä! Täällä edullisin 83e, niin raaskii käydä.

jospa kaikki menee hyvin! Ens viikon ti eka seurantaverikoe, niin nähhään miltä hcg näyttää.

Takaisin