Ehtoo
Vauhtiin päässyt keskustelija
Paljon tsemppiä ultran odottamiseen, @MiniMe88.
Harmi, ettei ole tarkempia laitteita heillä. Olikos teillä kuitenkin varhaisultra takana jo? Luin juuri tänään jostain, että varhaisultrassa kuullut sydänäänet ilmeisesti pienentävät keskenmenoriskiä merkittävästi.
Onkohan muuten yleistä, että neuvolan ensikäynnillä yritetään kuunnella sydänääniä? Mulla on eka käynti ensi viikolla.
@Ness, mäkin harkitsen toisen varhaisultran varaamista. Kätevin päivä olisi ehkä ensi viikon lauantai, johon tuntuu olevan ikuisuus odotella.
Silloin olisi 9+4, joten jos kaikki olisi hyvin, alkion saisi varmaan jo selvästi paremmin näkyviin kuin ekassa ultrassa. Olen ollut myös tosi oireeton. Lähinnä väsymystä, nälkää ja tarkkaa hajuaistia havaittavissa - kaikki hyvin epämääräisiä ja vaikeasti havainnoitavia oireita. Jos en tietäisi olevani raskaana, en sitä kyllä olostani tunnistaisi. 
Onkohan muuten yleistä, että neuvolan ensikäynnillä yritetään kuunnella sydänääniä? Mulla on eka käynti ensi viikolla.
@Ness, mäkin harkitsen toisen varhaisultran varaamista. Kätevin päivä olisi ehkä ensi viikon lauantai, johon tuntuu olevan ikuisuus odotella.