Pelot

Mulla tässä to-pe selvästi lievemmät oireet ja heti alkaa mietityttää. Voi kunpa kaikki menis hyvin. Onko teillä ollu päivittäistä vaihtelua oireissa? Nyt 5+3.

Minua myös huolestuttaa oireiden vaihtelu, osin koska taustalla kkm joka oli mennyt kesken kun oireet hävisivät. Nykyisessä raskaudessa on ollut tosi suurta vaihtelua, välillä ihan hurjaa ällötystä, ja sitten päiviä ilman mitään oireita, ja lisäksi useampi päivä ihan holahtavaa verenvuotoa. Mutta so far kaikki on tämän raskauden osalta ollut ihan kunnossa, toivotaan että jatkuu samoin. Mutta stressaa hurjasti!

Ja samoin siellä toki toivotaan että ihan normaalia vaihtelua ja kaikki hyvin! 🙏🏻🤞🏻

@Yrttiteetä tekisi mieli
@Aida-leena
@Pantis

Kiitos tosi paljon ku noin äkkiä vastaisitte ja jaoitte omia kokemuksia. ❤️❤️

On tää koko raskaus kaiketi iso ihme, kun taustalla yksi onnistunut raskaus vuonna 2014, sitä edeltävästi vuosien lapsettomuus, yks tuulimuna ja ainakin yksi tosi varhainen keskenmeno. Lueskelin että melkein 17vuotta sitten oon ekat viestit kirjoitellu netin syövereihin kun yritys aloitettu silloisen miehen kanssa. Nyt tuon onnistuneen raskauden jälkeen pari km. Nyt uudessa parisuhteessa ja ajateltiin että tulee jos tulee ja melkein heti tärppäs. Taustalla mulla myös endometrioosi ja adenomyoosi ja siksikin pienoinen ihme että luomuraskaus on onnistunutkaan. Ikääkin jo 38v. Mutta jospa tämä tästä. ❤️❤️❤️

Mä oon kans 'seniorikerhossa', täytän keväällä 38. Pitkään kesti löytää kumppani ja totutella hänet ajatukseen siitä että lasten kanssa voisi olla kivempaa kuin ilman. Sanoin varmaan toisilla treffeillä että haluan lapsia enkä biologisista syistä voi enää odottaa ihan hirveän montaa vuotta (olisinko ollut silloin noin 30-vuotias tai jotain?) ja 35-vuotiaana oli viimein molemmilla aika kypsä yrittämisen aloittamiseen. Toivottavasti ei ollut liian myöhään 😕

Kolmas seniori ilmoittautuu! Mulla myös tuli 38 täyteen kahden kkm jälkeen. Meillä se olen ollut enemmän minä joka ei ole ollut välttämättä valmis perheeseen (enkä kenen tahansa kanssa olisikaan, mutta tiedän että miehestä tulisi maailman paras isä ❤️). Olimme molemmat pitkään tyytyväisiä kaksin, miehellä lapsitoive heräsi aiemmin, ja minäkin olen siihen kypsynyt.

Harmillisesti oma keho oli sitten toki päättänyt aloittaa ennenaikaiset vaihdevuodet, joten tuli vähän yllärinä miten huono oma hedelmällisyystilanne onkaan. Sen takia toivoisin, että tämä nyt pysyisi matkassa, koska minulla ei ehkä enää keväällä ole munasoluja jäljellä juuri lainkaan 😥

tää oli kyllä mukava yllätys itelle, että elokuisissa on useampia samaa ikäluokkaa olevia odottajia! 😊

Keskiviikkoon kun jaksaisi odotella, niin olis taas pieni välietappi ja katsotaan se hcg-arvo uudelleen. Sitten sais alkaa odottelee jo neuvolatädin soittoa ja lisäksi varhaisultraa. Pienin askelin. 💕

Itelläkin oireet tai oikeastaan huono olo ja sen voimakuus vaihtelee joka toinen päivä. Mietinkin että voisiko syynä olla hcg nousu 48h välein, jolloin kroppa reagoi taas enemmän kunnes ehtii hetken tasaantua ennen uutta nousua 🤔

Hei täällä ilmoittautuu myös yksi seniori. Täytän keväällä 38 ja tämä ensimmäinen plussa koskaan. Olemme käyneet lapsettomuushoidot ja tämä ensimmäisen pakastealkionsiirron tulos. Huomenna tulee 6 viikkoa täyteen. Pelottaa niin maan pirusti, että onko kaikki hyvin ja voisiko vihdoin olla meidän vuoro🙏 7.1. varhaisultra. tänään ollut ensimmäistä kertaa huonoa oloa ja maha sekaisin. Onko muilla ollut maha sekaisin?

Takaisin