Lapintiira
Oman äänensä löytänyt
Voi ei karhunpentu :'( Voimia ja jaksamista
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mua stressaa, kun ei ole edelleenkään oikein vielä sellainen olo, että olisi raskaana (14+5) ja erehdyin lueskelemaan juttuja myöhäisistä keskenmenoista, joissa oireet ovat saattaneet jatkua tai kaikki eivät mitenkään ole huomanneet, että mitään ihmeellistä on ollut ja yhtäkkiä sydänääniä ei vaan kuulu.
Pystyn järjellä ajattelemaan, että itse en voi asiaan vaikuttaa ja että vielä keskiviikkona sydänäänet kuuluivat hyvin ja vahvoina, mutta sitten seuraavassa hetkessä mietin taas, että kun mitään ei näy ulospäin, eikä vatsa ole mitenkään erityisen "pullea", eikä muutenkaan oikein mikään tunnu, niin onkohan kaikki ok.
Onko teillä muilla tällaisia tuntemuksia vai sekoilenko yksinäni?
itse mietin just äsken ihan samaa! Maha ollut jo pidemmän aikaa pinkeä vauvamasu, vaan ei todellakaan enää äsken tai itse asiassa tänään koko päivänä. En hetken miettimisen jälkeen jaksanut olla huolissani, kun aikaisemmissa raskauksissa ollut sama joskus rv 12-20 tienoilla.Täällä pelottaa kun jo vähän kovettunu vatsa muuttuikin samanlaiseksi löllöksi kuin ennen raskautta. Vaihteleeko muilla vatsan kovuus ja muoto? Huomenna neuvolalääkäri, toivottavasti vilkaisee vauvaa.