Ajattelin aloittaa tällaisen ketjun, mihin voidaan kerätä ajatuksia peloista. Itse olen kokenut yhden keskenmenon ja yhden keskeytyksen kromosomipoikkeavuuden vuoksi, joten ilman pelkoja tämä raskaus ei tule menemään. Oikeastaan kaikkein eniten pelkään kromosomitutkimuksia, koska olen jotenkin muka "ihan varma", että sieltä löytyy jotain poikkeavaa. Olen jo miettinyt pääni puhki myös sitä, valitsenko NIPTin vai istukkabiopsian. Onko kellään kokemusta NIPTistä? Kiinnostaisi kuulla, kuinka tarkasti sillä saa poikkeamat selville ja mitkä on erot istukkabiopsiaan.
Kovin rennosti ei pysty kyllä tähän alkuraskauteen siis suhtautumaan, tällä hetkellä on jotenkin tosi epävarma olo koko raskaudesta, tekisi mieli tehdä joka toinen päivä raskaustesti että vieläkä siellä edes on jotain kun tähän saakka on tullut enemmän tai vähemmän vuotoakin, tosin kyllä sellaista ruskeaa tuhruvuotoa, mutta nyt se on lähes loppunut... Teen kyllä varmaan testin ennen ar-ultraa, ettei tarvii siitä "turhaan" maksaa jos mitään ei enää olekaan... 

mikä lääke siulla on jos saa kysyä? :)