Pelot ja huolet

Daiya

Varmaotteinen viestittelijä
Toukokuun äidit 2019
Lokakuiset 2021
Tänne voi jakaa pelkoja ja huolia raskauden suhteen, laidasta laitaan! :)
 
Noh, multa tuli verta eilen vessakäynnin yhteydessä. Säikähdin tietysti ihan pirusti, alusta asti tuijottanut silmä kovana että tuleeko vuotoa. Nyt se painajainen sitten toteutui. Mahaan alkoi aavistuksen painaa illalla, tuntui suoraan sanottuna ilmavaivoilta, niin en huolehtinut sen enempää. Myöhään nukkumaan mennessä veskissä sitten tämä säikäytys... Ei enää ollut kyse siitä haalean vaaleanpunaisesta valkovuodosta (sitä tullut pari kertaa ihan ministi). Ei sitä verta pönttöön asti virrannut, vaan jäi vessapaperiin. Aivan karmea tunne. Laitoin siteen yöksi, ei tullut yön aikana mitään, eikä nyt aamullakaan, mutta untaa en paljoa nauttinut viime yönä. soitin aamulla neuvolaan, keskenmeno ja kohdun ulkoinen raskaus kuulema vuotavat selkeästi enemmän ja sattuvat, joten vielä ei voi tehdä johtopäätöstä niistäkään. Ei auta kuin odottaa, vain jos vuoto alkaa rajuna ja kipua tulee, voi soitella uudelleen.
ihan kamalaa. :smiley-ashamed008 5+6 tällä hetkellä... ei auta kuin odottaa 18.2 varhaisultraa..
 
Noh, multa tuli verta eilen vessakäynnin yhteydessä. Säikähdin tietysti ihan pirusti, alusta asti tuijottanut silmä kovana että tuleeko vuotoa. Nyt se painajainen sitten toteutui. Mahaan alkoi aavistuksen painaa illalla, tuntui suoraan sanottuna ilmavaivoilta, niin en huolehtinut sen enempää. Myöhään nukkumaan mennessä veskissä sitten tämä säikäytys... Ei enää ollut kyse siitä haalean vaaleanpunaisesta valkovuodosta (sitä tullut pari kertaa ihan ministi). Ei sitä verta pönttöön asti virrannut, vaan jäi vessapaperiin. Aivan karmea tunne. Laitoin siteen yöksi, ei tullut yön aikana mitään, eikä nyt aamullakaan, mutta untaa en paljoa nauttinut viime yönä. soitin aamulla neuvolaan, keskenmeno ja kohdun ulkoinen raskaus kuulema vuotavat selkeästi enemmän ja sattuvat, joten vielä ei voi tehdä johtopäätöstä niistäkään. Ei auta kuin odottaa, vain jos vuoto alkaa rajuna ja kipua tulee, voi soitella uudelleen.
ihan kamalaa. :smiley-ashamed008 5+6 tällä hetkellä... ei auta kuin odottaa 18.2 varhaisultraa..
Voi hitto, noi kyllä aina säikäyttää ja on todella kuluttavaa elää siinä epätietoisuudessa kun ei tiedä onko kaikki hyvin :sorry: Tosi hyvä ettei enempää tullut, harmitonta varmasti! Tsemppiä :Heartpink
 
Voi hitto, noi kyllä aina säikäyttää ja on todella kuluttavaa elää siinä epätietoisuudessa kun ei tiedä onko kaikki hyvin :sorry: Tosi hyvä ettei enempää tullut, harmitonta varmasti! Tsemppiä :Heartpink
Kiitos ihana :Heartred
 
Noh, multa tuli verta eilen vessakäynnin yhteydessä. Säikähdin tietysti ihan pirusti, alusta asti tuijottanut silmä kovana että tuleeko vuotoa. Nyt se painajainen sitten toteutui. Mahaan alkoi aavistuksen painaa illalla, tuntui suoraan sanottuna ilmavaivoilta, niin en huolehtinut sen enempää. Myöhään nukkumaan mennessä veskissä sitten tämä säikäytys... Ei enää ollut kyse siitä haalean vaaleanpunaisesta valkovuodosta (sitä tullut pari kertaa ihan ministi). Ei sitä verta pönttöön asti virrannut, vaan jäi vessapaperiin. Aivan karmea tunne. Laitoin siteen yöksi, ei tullut yön aikana mitään, eikä nyt aamullakaan, mutta untaa en paljoa nauttinut viime yönä. soitin aamulla neuvolaan, keskenmeno ja kohdun ulkoinen raskaus kuulema vuotavat selkeästi enemmän ja sattuvat, joten vielä ei voi tehdä johtopäätöstä niistäkään. Ei auta kuin odottaa, vain jos vuoto alkaa rajuna ja kipua tulee, voi soitella uudelleen.
ihan kamalaa. :smiley-ashamed008 5+6 tällä hetkellä... ei auta kuin odottaa 18.2 varhaisultraa..

Varmasti säikytti kovasti. Hyvä, että sait heti kysyttyä neuvolasta ja ultrakin on jo tiedossa. Toivottavasti kyse tosiaan vain harmittomasta alkuraskauden vuodosta :Heartred
 
Varmasti säikytti kovasti. Hyvä, että sait heti kysyttyä neuvolasta ja ultrakin on jo tiedossa. Toivottavasti kyse tosiaan vain harmittomasta alkuraskauden vuodosta :Heartred
Kiitos, toivotaan tosiaan näin :Heartblue
 
Noh, multa tuli verta eilen vessakäynnin yhteydessä. Säikähdin tietysti ihan pirusti, alusta asti tuijottanut silmä kovana että tuleeko vuotoa. Nyt se painajainen sitten toteutui. Mahaan alkoi aavistuksen painaa illalla, tuntui suoraan sanottuna ilmavaivoilta, niin en huolehtinut sen enempää. Myöhään nukkumaan mennessä veskissä sitten tämä säikäytys... Ei enää ollut kyse siitä haalean vaaleanpunaisesta valkovuodosta (sitä tullut pari kertaa ihan ministi). Ei sitä verta pönttöön asti virrannut, vaan jäi vessapaperiin. Aivan karmea tunne. Laitoin siteen yöksi, ei tullut yön aikana mitään, eikä nyt aamullakaan, mutta untaa en paljoa nauttinut viime yönä. soitin aamulla neuvolaan, keskenmeno ja kohdun ulkoinen raskaus kuulema vuotavat selkeästi enemmän ja sattuvat, joten vielä ei voi tehdä johtopäätöstä niistäkään. Ei auta kuin odottaa, vain jos vuoto alkaa rajuna ja kipua tulee, voi soitella uudelleen.
ihan kamalaa. :smiley-ashamed008 5+6 tällä hetkellä... ei auta kuin odottaa 18.2 varhaisultraa..
Huh, kyllä varmasti säikäytti kunnolla! Muistan itse ihan elävästi tuon epätietoisuuden, siinä meni monta päivää ihan sumussa kun ei muuta pystynyt ajattelemaan. Toivotaan kuitenkin että teillä vuoto on harmitonta:shy:
 
Noh, multa tuli verta eilen vessakäynnin yhteydessä. Säikähdin tietysti ihan pirusti, alusta asti tuijottanut silmä kovana että tuleeko vuotoa. Nyt se painajainen sitten toteutui. Mahaan alkoi aavistuksen painaa illalla, tuntui suoraan sanottuna ilmavaivoilta, niin en huolehtinut sen enempää. Myöhään nukkumaan mennessä veskissä sitten tämä säikäytys... Ei enää ollut kyse siitä haalean vaaleanpunaisesta valkovuodosta (sitä tullut pari kertaa ihan ministi). Ei sitä verta pönttöön asti virrannut, vaan jäi vessapaperiin. Aivan karmea tunne. Laitoin siteen yöksi, ei tullut yön aikana mitään, eikä nyt aamullakaan, mutta untaa en paljoa nauttinut viime yönä. soitin aamulla neuvolaan, keskenmeno ja kohdun ulkoinen raskaus kuulema vuotavat selkeästi enemmän ja sattuvat, joten vielä ei voi tehdä johtopäätöstä niistäkään. Ei auta kuin odottaa, vain jos vuoto alkaa rajuna ja kipua tulee, voi soitella uudelleen.
ihan kamalaa. :smiley-ashamed008 5+6 tällä hetkellä... ei auta kuin odottaa 18.2 varhaisultraa..

Onko verta tullut vielä? Säikäyttää varmasti kamalasti, toivotaan tosiaan että kaikki hyvin siellä. Itekin kyllä kyttään koko ajan ja tarkkailen oloa ja kaikkia nippailuja, ei mitään stressitöntä hommaa tämä alkuodotus :woot:
 
Noniin, huolivuorossa tänään: Mitä jos se onkin tuulimuna..? :banghead:

Pakko varmaan tehdä se mun kaapin jemmaraskaustesti mielenrauhan takia. :sour:
 
Noniin, huolivuorossa tänään: Mitä jos se onkin tuulimuna..? :banghead:
Pakko varmaan tehdä se mun kaapin jemmaraskaustesti mielenrauhan takia. :sour:

Mulle on vähän oudompi toi tuulimuna... mitä se meinaa? Ps. Osaisin kyllä googlettaa mutta en nyt jaksa :hilarious:
 
Onko verta tullut vielä? Säikäyttää varmasti kamalasti, toivotaan tosiaan että kaikki hyvin siellä. Itekin kyllä kyttään koko ajan ja tarkkailen oloa ja kaikkia nippailuja, ei mitään stressitöntä hommaa tämä alkuodotus :woot:
Ei ole tullut. Mutta en nyt tästä epävarmuudesta pääse yli, esim aamulla heräsin klo 6 siihen et miks mun rinnat ei oo enää kipeet, et tää on saleen menny kesken. No, nyt rintoja taas aristaa. Aikaistin varhaisultraa heti 7+0 päivälle eli ens vkon to. Eipä tässä mitään voi tehdä sinne asti eikä varmuutta saa... :sad001 Kiitos kysymästä :Heartred
 
Huh, kyllä varmasti säikäytti kunnolla! Muistan itse ihan elävästi tuon epätietoisuuden, siinä meni monta päivää ihan sumussa kun ei muuta pystynyt ajattelemaan. Toivotaan kuitenkin että teillä vuoto on harmitonta:shy:
Sulla tullut joskus siis vuotoa myös? En taida edes uskaltaa kysyä miten teillä kävi...? en tiedä kuka keksi et toivossa on hyvä elää, huoli lähinnä päällimmäisenä mielessä. Ensi viikon to taas toivottavasti viisampi! :cool:
 
Sulla tullut joskus siis vuotoa myös? En taida edes uskaltaa kysyä miten teillä kävi...? en tiedä kuka keksi et toivossa on hyvä elää, huoli lähinnä päällimmäisenä mielessä. Ensi viikon to taas toivottavasti viisampi! :cool:
Mulla oli ennen menkkojen alkua vuotoa molemmissa keskenmenneissä. Toisessa kaikki näytti hyvältä varhaisultraan saakka jolloin alkio oli viikon pienempi mitä piti, kehitys loppui muutaman viikon päästä siitä. Toisessa ei vahvistunut testit ja se meni kesken jo 5+1. Ei kuitenkaan sama tilanne kuin teillä, mut epätietoisuus on kyllä pahinta mitä tiedän, olin saikullakin toisen km aikoihin ennen kuin se edes varmistui kun olin niin hermoraunio ensimmäisen km jälkeen (joka ei todellakaan mennyt putkeen)...
 
Noniin, huolivuorossa tänään: Mitä jos se onkin tuulimuna..? :banghead:
Pakko varmaan tehdä se mun kaapin jemmaraskaustesti mielenrauhan takia. :sour:

Mä niin tiedän tän. Mulla oli eka raskaus tuulimuna, joka meni kesken vasta rv 11+. Toisessa raskaudessa vasta tajusin, että varhaisultrakin on olemassa ja se helpotti jonkin verran, kun näki sykkeen. Myös tässä raskaudessa menen takuulla varhaisultraan ihan sen takia, että saa paremmissa ajoin tiedon siitä, onko kukaan kyydissä.

Mutta kyllä nää ekat viikot on raskaita, kun ajatuksissa pyörii ties mitä uhkakuvia, joista ei pääse irti :banghead:
 
Täällä on vähän menkkamaista kipuilua ollut alavatsalla, ja sekös se huolettaa... :mad: turvonnut on kyllä maha, ja vaatteet kiristää, luulis että jotain tapahtuu kuitenkin. Ainakin kroppa kuvittelee olevansa raskaana :facepalm:
 
Hei! Mulla ollu useampi alkuraskauden km (ennen 6+) Alkaneet kaikki vuotelulla.

Mutta sitten myös raskaus jossa tuhrutteli ruskeaa ja välillä ihan punaistakin, syytä ei ultrassa näkynyt, mutta terve lapsi ajallaan syntyi. Istukka oli ”kalvokiinnitteinen”, että olisiko se voinut vaikuttaa mun kohdalla vuoteluihin alkuraskaudessa:think005

Kokemusta myös etisestä istukasta, josta ihan ”holahteli” kirkasta verta..
Se raskaus päättyi sittemmin huonosti, mutta syy siihen ei ollut istukan vuotelu:sorry:
 
Hei! Mulla ollu useampi alkuraskauden km (ennen 6+) Alkaneet kaikki vuotelulla.

Mutta sitten myös raskaus jossa tuhrutteli ruskeaa ja välillä ihan punaistakin, syytä ei ultrassa näkynyt, mutta terve lapsi ajallaan syntyi. Istukka oli ”kalvokiinnitteinen”, että olisiko se voinut vaikuttaa mun kohdalla vuoteluihin alkuraskaudessa:think005

Kokemusta myös etisestä istukasta, josta ihan ”holahteli” kirkasta verta..
Se raskaus päättyi sittemmin huonosti, mutta syy siihen ei ollut istukan vuotelu:sorry:

Raskas tie on ollut sinullakin, toivotaan että nyt menee kaikki hyvin :Heartred
 
  • Tykkään
Reaktiot: elo
Raskas tie on ollut sinullakin, toivotaan että nyt menee kaikki hyvin :Heartred
Mulla siis toiveissa (”työn alla”) vasta raskaus :oops: ..kulkeuduin tähän keskusteluun tuon ”pelot ja huolet” otsikon vuoksi.. sattu sit silmiin nuo vuotelut ja muut sellaiset asiat, mitkä itellekin tullu tutuksi aikanaan...
 
Tänään taas niin oireeton päivä paria nipistystä lukuunottamatta että pelot hiipii mieleen. Toisaalta meillä oli kyl miehen kaa läheisyyttä aamulla:p Ehkä oireettomuus johtuu siitä, joku ainakin vinkkasi täällä jotain sen suuntaista:grin
 
Muokattu viimeksi:
Takaisin
Top