Pelkoja, huolia, murheita?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja miuk
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Me ei olla ees seksiä harrastettu plussan jälkeen, vähiten tekee nyt sitä mieli näillä olotiloilla :D Mutta kuullut olen että vuoto olisi normaalia jälkeen.

Ei oo tullut, mutta on ilmeisesti aika yleistä raskausaika, kun limakalvot on verekkäämmät.

Anell, lohduttavaa kuulla ettemme me ole ainoita.. Pahaa oloa, tissikipua.. Ei maistu. Ei edes niinä hetkinä, kun olo vähäsen päättää helittää..

Ei maistu petihommat ei. Se turvotus teki olon jo niin tukalaksi. Siihen päälle väsymys, etominen ja juilit vatsassa, niin eipä juuri kiinnosta o_O No tänään oli parempi päivä mulla kyllä, mutta mies onkin nyt kipeänä kuumemittari kainalossa ja nenäliinavuoren saartamana... Eli ei tänäänkään :P

Hematooma oli kasvanut 2,5 sentistä 4,5 senttiin :( Vuotoa ei oikeastaan oo ollu, jotain ihan pientä tuhrua vaan. Päivä kerrallaan ja peukut pystyssä toivoen parasta. Joten täälläkään ei seksistä oo kyllä tietoakaan, ei uskalla.

Nyt mulla rupes jomottaa hartiaa, niin heti tuli olo et jos onkin kohdun ulkoinen :/ Mietin et pitäskö soittaa päivystykseen ja kysyä et millaista sen säryn "kuuluu" olla.

Moni on kuvaillut hartiapistoksen jatkuvaksi kivuksi, joka tuntuu sisäänhengittäessä. Enemmänkin pistävää kipua kuin jomotusta.

Kiitos LR6. Pitää nyt seurailla et mihin menee, tuli vaan siks mieleen kun viime km. lääkäri sano et jos ois ollu ku. raskaus niin ois tullu hartiapistos, ei sen tarkemmin sitä selittäny.

Keskenmeno pelottaa vielä tässä vaiheessa aika paljon..Varsinkin aina jos mahaa kunnolla kipristää (tuntuu kuin ois menkat tulossa)

Tulevaisuus pelottaa/jännittää myös aika paljon: Asutaan vielä tositaseks eri paikkakunnilla opintojen takia. Ennen kesää pitäs olla molempien valmistunu, mutta töistä ei vielä tiedä yhtään että mihin päin ollaan menossa.. Taloonkin on säästetty mutta vielä ei mitään suuntaa tiedossa mihin päin ollaan muuttamassa. Eli tuntuu niin epävarmalta ja turvattomalta kun ei edes yhtään tiedä mihin päin Suomea pitäis tukiverkostoa rakentaa, missä synnyttää ja mikä on se koti jossa meidän perhe vuoden päästä asuu.

Onko kellään muulla vastaavaa tilannetta? Uusi kaupunki ja koti/työpaikka hakusessa?

Marjaku, mulla ei mitään hartiapistosta ollut vaikka olikin KU syksyllä eli sekin lienee aika yksilöllistä. Ja niin olen ymmärtänyt että kun tuo hartiapistos tulee niin olisi jo aika kiire sairaalaan.

Pikkutöppöset, eiköhän se koti ehdi perheellenne vielä löytyä. :) Me seikkailemme edelleen ympäriinsä. Tällä hetkellä Turussa - tavoitteena asua täällä nyt ainakin jonkun aikaa..

Pikkutöppöset, meillä myös koti hakusessa ja itsellä työpaikka

Voihan helpotuksen huokaus. Phuuuuuuh :)

Sain tänään vihdoin vahvan plussan! Ehkä nyt pystyn jättämään tän neuroottisen testailun. Esikoisesta on myös testit tallella, alotin hänen kohdallaan kyllä monta päivää myöhemmin testailun niin ei vaatinu montaa päivää vahvaan plussaan, mutta vertasin niitä tän raskauden kanssa (joo tiedän, tyhmää), kun oon niihin merkannu minä päivänä oon ne tehny, niin silloinkin tuli aika tarkalleen samaan aikaan plussa vahvemmaksi.

Eihän tää mitään takaa, mutta ehkä nyt ainakin hetkeksi voin huokaista ja iloita vihdoin raskaudestani ^_^

LR6 mullakin löydettiin ulrassa hematooma, oli kyllä vaan 1cm ja se on syyllinen veriseen vuotoon jota on tullut enemmän ja vähemmän. Eilen seksin jäljälkeen taas vuoto jatkui mutta aamulla ei enää tullut. Täytynee pidättäytyä koko hommasta joksikin aikaa. Lääkäri sanoi että hematooma ob vaaraton mutta seurataan viellä ntultrassa. Meillä kanssa muutto valmistumiseni jälkeen keskisuomeen. Ja parasta on että minulla ja siskollani on kk eroa lasketussa ajassa :)

Mulla on ollu tänään täysin oireeton päivä ja se pistää vähän epäilyttään. Mutta ajattelen positiivisesti: jos kerran edellisestä kierrosta ei pitäny tulla raskaaksi ja siitä huolimatta pikkuinen päätti että on hänen aikansa niin kai se mukana pysyy, vai mitä? :D

Minua edelleen huolettaa, kun oireiden vahvuus vaihtelee ja sitten käy miettimään, että kuvitteleeko vaan..

Mä panikoin esikoisen odotuksen alussa myös tuota, kun oireet heitteli. Se ei ihan oikeesti tarkota yhtään mitään. Mulla saatto mennä monta päivää alussa putkeen ilman mitään tuntemuksia ja sitten saattokin pahat olot ja alavatsajomotukset ja tissikivut palata kahta kauheempina - kunnes taas katosivart hetkeksi. Ja hyvin meni kaikki loppuun asti :)

Takaisin