Pelkoja, huolia, murheita?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja miuk
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla itseasiassa alko se vuoto kun olin kaupungilla kävelemässä... Toivotaan että loppuisi o_O mies ei osaa kyllä olla yhtään tukena tai lohduttaa tässä asiassa... Tapansa mukaan välttelee kun mulla on paha mieli, vaikka äsken suoraan asiasta sanoin :mad:

Jospa sillä miehellä on kans pelko, että jottain on vialla eikä vain suomalaisen miehen tavoin osaa esittää sitä asiaa siulle suoraan :rolleyes: Inhottavaa tuommoinen kun ei tiedä, toivottavasti saat ultra-ajan ja kaikki selviää parhain päin.

Jemppu jos ei oo hyytymiä vuodon seassa niin ei välttämättä tarkoita km., toivottavasti saat pian ultraan ajan.

Täälläki sormet ristissä pikkusen puolesta, toivottavasti Jemppu kaikki olis hyvin!

Jemppu, toivottavasti on vaan harmitonta vuotoa ja kaikki olisi kunnossa. Mullakin tuli vuotoa ihan holahtelemalla lähinnä ylös noustessa tai kävellessä, mutta vuoto rauhoittui levolla. Lääkäri tosin oli tylysti sitä mieltä, että jos menee kesken, niin ei sille mitään voi, mutta kyllä mä silti suosittelen lepoa ja välttämään ponnisteluja.

Oliskohan miesten idioottius joskus myös suojaavaa.. ku silloinhan ei suositella peitonheilutusta ku tulee verta ja jos mies saa itestään rohkaisua puristettua ulos, niin heti sen alkaa tehä myös mieli..:shifty: Mutta toisaalta jos se käyttäytyy dorkasti, niin on turha lämmitellä kohta naista. Okei, hiukan kaukaa haettua..:pompus:

Ihana uutinen arkajalka! :)

Itse täällä edelleen huolesta sekasin noitten testiviivojen takia. En enää ehkä niinkään pelkää kemiallista, mutta nyt oon saanu päähäni, että tää on tuulimuna, kun viivat ei vahvistu. Mies kyllä oli sitä mieltä, että vähän ois tummunu, mutta on tää niin tuskasen hidasta!

Mistä tietää, jos kyseessä oliskin vaan tuulimuna? :> tyhmä kyselee..

No, en saanut ultra-aikaa, kun neuvolan laitteet on niin surkeat ettei näillä viikoilla näy mitään, ja lääkäriaikoja ei ole... :shifty: Ensi viikolla menen labraan verikokeisiin.

Kyllä toi mun mies on vaan niin huono missään sosiaalisissa taidoissa, sanoi vaan illalla että onneksi ei ollut pitkällä, käynnisti pleikkarin ja alkoi pelata. Tottahan se on että jos kesken menee niin parempi että nyt kuin myöhemmin, mutta olisin ehkä halunnut kuitenkin jotain muuta kuulla. :confused:

Arkajalka, mahtavaa että syke löytyi vuodosta huolimatta <3

Jemppu älä menetä vielä toivoa<3 onko teillä mahdollista mennä yksityiselle? Ihme touhua kyllä toi että ei oteta ultraan edes silloin kun vuotaa verta..

En tiedä haluanko maksaa niin paljon siitä, että saan kuulla huonot uutiset :sad001 Taidan mennä vaan ensin katsomaan mitä nuo verikokeet sanoo... Jos toivoa on, niin sitten harkitsen yksityistä!

Suosittelen myös soittamaan tonne naistenpolille jos yksityinen ei nappaa, sinne yleensä ottavat ainakin päivystykseen ultrattavaksi. Näin oli ainakin mulla viimeksi :)

Jemppu <3 Miehet on kyllä tahdittomia :( Toivottavasti saat pian tietoa jo, kurjaa ettei niitä aikoja ole silloin kun niitä tarviis. :(

Varmaan se jotenki ei miehelle oo usein sillä tavalla "todellistakaan" vielä alussa, et ne ottaa sen vaan semmosena informaationa eikä tajua miltä toisesta tuntuu.. Mutta on kyllä kurja tyyli :( Toivottavasti olis kuitenki väärä hälyytys! Kannattaa tosiaan soittaa suoraan naistenpolille!

Mulle sanottiin puhelimessa että päivystykseen sitten, jos tulee todella kovat kivut tai vuoto alkaa todella runsaaksi... Kyllä mulla nyt vaan on sellanen olo että tämä oli tässä. Ei enää tunnu siltä että raskaana olisi, vuotokin vaan jatkuu eikä loppua näy... Toivottavasti teillä muilla on parempi onni matkassa :Heartred

Takaisin