Pelkoja, huolia, murheita?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja miuk
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Voi kurjuus Arkajalka :( Paljon tsemppiä sulle täältäkin ja pikaista paluuta!

Väärä hälytys! Tänää ultrassa löytyikin sydänäänet!! Viikkojakin oli enemmän kuin oli luultu. Verivuoto oli hematooma joka kuulemma vaaraton mutta seurataan nt ulrassa viellä :)) voi tätä onnen päivää. Luulin jo että kun verta tuli niin paljon ettei raskaus jatku muyta pikkunen on matkassa!!! <3

Voi miten hyvä kuulla!! :) :Heartred Onneksi olitkin väärässä!
Mä olen kuullu monesta raskaudesta, että vuoto voi olla tosi runsastakin, ja silti siellä sydän sykkii ja sikiö kasvaa niin kuin kuuluukin!! :smiley-bounce012

Oi ku ihanaa arkajalka että paluu oli näin pikainen <3

Ihanaa, arkajalka! Tosiaan verta voi tulla paljonkin ja silti raskaus jatkuu normaalisti. Hyvä, että pääsit ultraan. Ja tosiaan viikkojahan sulla on pakko olla jo 6+ kun kerta sykekin löytyi. :)

Mulla alko pari tuntia sitte vuotaa verta, niinku olis kuukautiset alkanut :( Taidan soittaa huomenna neuvolaan jos pääsisi ultraan, mutta en jaksa kyllä enää kauheasti toiveita herätellä...

Ei se välttämättä tarkoita mitään pahaa! Tsemppiä ja toivottavasti pääset ultraan.

Toivotaan jemppu , että on harmitonta vuotelua!

Mulla alkoi tossa iltapäivällä kovemmat menkkamaiset jomotukset mahassa ja selässä. Tulipahan tossa jo miehelle itkettyä pelkoa siitä, että kaikki ei oo hyvin. Kyllä tää näyttää kuitenkin olevan kovempi paikka päälle, ku mitä ajattelin. Ja päivä päivältä kiintyy enemmän vatsassa kasvavaan uuteen elämään.

Jossain kuudennella viikolla pitäis nyt mennä... Voihan se olla harmitontakin, mutta kun ei ole mitään pientä vuotoa, vaan ihan kunnon verivuotoa, niin en jaksa kovin korkealla lippua pitää :sad001

Toivoa on kunnes toisin todistetaan! Onks sulla kipuja jemppu?

Miuk:sama juttu. Kaikki kolotukset tuntuu ihan maailmanlopun meiningiltä. En todellakaan osannu ajatella, että tämä alkuraskaus ois tällasta löysässä hirressä roikkumista. Jatkuva huoli jo nyt. :/

Jemppu! Mulla on koko tän 6 vkn ajan tullu enemmän ja vähemmän kirkasta ja välillä limaista verta, ja tänää kuitenkin kaikki oli hyvin :) lääkäri sanos et joillain se vaan tulee verta raskauden aikana eikä syytä tiedä. Mulla se nyt on se hematooma mut näillä mennään. Pidä lippu korkeella :)

Ei mitään pahoja kipuja oo... Sellasta menkkajomotusta, mitä nyt on ollu kokoajan ja oli myös esikoista odottaessa.

Onko sulla arkajalka ollu jatkuvaa se vuoto, vai aina loppuu aina ja alkaa uudestaan? Mulla nyt vuotanut yli neljä tuntia eikä näy loppuvan...

Välillä on vuotanut sen muutaman tunninkin ihan juoksevaa verta.. mutta meni sitten ohi. Yleensä vuotoa tulee aamulla ja jos on vaikka kävellyt reippaasti tai muuta fyysisesti raskasta. Koita nyt levätä paljon ja nukkua ja soita vaikka aamulla ultraus aikaa niin saat mielenrauhan :) mullakin se lepo autto :)

Takaisin