Pelkoja, huolia, murheita?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja miuk
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Me todettiin tuohon huolen kasvamiseen mieheni kanssa, että "nyt se sitten alkoi, se että jonkun toisen hyvinvointi menee oman edelle." Onhan sen aina käsittänyt, että lapsi muuttaa elämää ja ollaan todella valmiita tähän. Nyt kun sen huolen tuntee itse aidosti jo tässä vaiheessa, kun myky on vasta muutaman millin kokoinen, iskee se todella tajuntaan. Nyt osaa arvostaa oman äidin sanomisia ja kyselemisiä niin eri tavalla kuin ennen raskautta, milloin viikottaiset pitkät puhelut saatto toisinaan tuntua puuduttaviltakin. Mutta sitähän äidit tekee, pitää huolta ja huolehtii ♡

Mua huolestuttaa nyt ihan kamalasti tää mahan jomottelu ja viiltely. Tiedän, että tää on todennäkösesti ihan normaalia kohdun kasvuun liittyvää, eikä tee kipeetä, mut huomiota siihen tulee kiinnitettyä. Ärsyttävää tää oma murehtiminen, just kun oli päässyt siihen mielentilaan, että nautin tästä raskaudesta.

Miuk: Ihan samat olot. Jomotuksia ja vihlaisuja tulee ihan säännöllisesti ja kylläpä mietityttää mitä se siemen siellä vatsassa oikein tuumii. Samalla kuitenkin huojentunut olo, että siellä jotain tapahtuu... Voi kun menisi tämä eka kolmannes nyt nopeasti ja suurimmat riskit samalla olisi ohi... Huoh.

Mä säikädin tänään ihan kunnolla kun vein roskia ja tongin siinä samalla vessan roskista: eilen tehty testi näytti nyt negaa, mutta siitä pari päivää aikasempi oli edelleen plussa. Ja siis testiä tehdessä se näytti plussaa ihan normaalisti. Sain siitä sit aihetta pelätä ja ilta onkin menny vakuutellessa itselle et ei se mitään tarkota jos testitulos muuttuu kun testi kuivuu...

Mää en kyllä välittäis mitään siitä mitä ne testit sanoo sen jälkeen kun se testiaika on menny ohi...

miun testeissä ihan luki ohjeissaki, että positiivinen tulos voi muuttua pitkän ajan kuluessa virheelliseksi negatiiviseksi ja toisinpäin. digitesti pimenee 24 tunnissa

Olin keskiviikkona ultrassa vuodon takia. Eipä tietenkää silloin vuotanut, ja teki ihan gynetutkimuksen. Silloin oli 4+4 eli ultrassa näkynyt muuta kuin ruskuaispussi. Seuraavana iltana iltavuorossa alkoi alavatsakivut, kävin wcssä ja alkkareihin oli tullut hieman verta. Kotona tuli wc pönttöön verta ja seuraavana päivänäkin tuli. Mutta ei niin paljon että side olisi täyttynyt. Soitin joka kolkkaan että mitä nyt tehään??ja kaikista sanoivat ettö seurataan. Täällä nyt seurataan onko matkassa vai. Ensi pe on ultra onko tullut ulos vai onko jtn nähtävissä. Hyvä tässä yrittää keskittyä työntekoon. :/

Voi ei arkajalka2, hurjasti tsemppiä ja toivotaan, että pieni pysyy matkassa!

Tsemppiä arkajalka! Kunpa vuoto olisi ollut harmitonta<3

Täällä eniten pelottaa varhaisultra, se on juuri samalla viikolla kun viimeksi todettiin ettei kohdussa mitään ole. Pelottaa ettei masusta löytyisi elämää, enkä tiedä miten siitä eteenpäin pääsisi.

Eikö olekkin hassua että pitäisi nauttia kun se toinenkin viiva tulee siihen testiin mutta mä ainakin olen ollu hermoraunio sen jälkeen.. no koitetaan tää viikko viel jaksaa :)

Pelkään myös ettei vatsasta löydykään mitään. Oireet on niin minimaaliset, jos niitä edes on, ettei olo tunnu raskaana olevalta. Päätinkin, että on parempi käydä alkuraskauden ultrassa ja tarkistaa tilanne, niin saa selvyyttä asiaan. Nyt vielä mietin ajankohtaa, viikolla 7 vai 8? Näkeekö myöhemmin jotain oleellista enemmän, niin että kannattaa odottaa 8 viikolle saakka?

Estrella jos olet varma hedelmöitysajan kohdasta varmasti voit mennä jo rv 7+ ultraan muuten kannattaa odottaa rv 8+ :) jos haluat nähdä varmasti sykkeen siis ultrassa :)

Mulla on varhaisultra 6+5, sanottiin että pitäis näkyä jo koska melkein 7vkoo täynnä

Arkajalalle tsempit täältäkin, onneksi saat pian jo vastauksia... Toivotaan, että kaikki on kuitenkin hyvin! <3

Tsempit täältäkin ihan kaikille mietintöineen ja pelkoineen. Ihan samoissa fiiliksissä sitä ollaan ja odotellaan ja odotellaan varmistumista. Toivottavasti kaikilla on onni matkassa <3

Arkajalka tsemppiä epätietoisuuden keskelle! Harmi, kun mitään ei voi itse tehdä ja vain aika näyttää.

Mullakin sen pienen tuhrun jälkeen holahteli ihan kunnolla punaista verta ja hieman kipujakin tuli. Yötä vasten vuoto kuitenkin rauhoittui ja yöllä oli tullut vain pieni tuhru. Tänään ei ole vuotanut ollenkaan, mutta mieli on jo matalalla enkä oikein edes jaksa uskoa, ettei tuo vuoto tarkoittanut mitään. :(

Takaisin