Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Auto varattuna ja muu apu sovittu. Ja aikasemmin ku ilmotin et iltasel ois sit se muutto, niin oli sekin
Oon kuitenki ottaas mukaa muuttotavaroita j a
näistä positiivisista ylläreistä vielä tuli mieleen ehkä "paras" juttu; seurustelin exän kans 4 & puol vuotta, oltiin oltu erossa jo vuos ennenkun tapasin tän nykysen, oltiin kuitenki siin vuoden aikana tosi tiiviisti tekemisissä vaikka asuttiin eri paikkakunnilla, oltiin niin bestiksiä oltu, ja exä ois halunnu palata yhteen yms. Sille oli sit tosi kova pala ku kerroin tästä uudesta ja meni vähän välit sit poikki(ylläri! ku tulin viel melkeen heti raskaaks...) mutta sit joulun alla posti toi sellasen Liekki-rekkarin ja exältä toivotukset; "hyvää joulua koko perheelle!" tää vaan muistutukseks et joskus ihmiset yllättää hyvälläkin tavalla
Miehen isä oli ekana että miksi pitää muuttaa kauas pois kun hän ei pääse enää niin helposti kylään. No joo käy meillä hyvällä tuurilla kerran kuussa piipahtaa jos sattuu koiran kanssa täälläpäin liikkumaan. Äijä on just ostanut uuden auton joten ei luulis olevan kovin vaikeeta ajaa sillä pari kilsaa pidemmälle.. Sitten mun ystävä ja Iidan kummitäti oli ihan kauhuissaan että miksi sun pitää raahata MUN kummityttöni jonnekkin korpeen jossa asuu vaan spurguja ja nistejä?? Joo vittu me asutaan nyt tässä puksun ja malmin välissä, täälläkö niitä ei sitten muka ole??? Mieluummin mä siellä vähän syrjemmällä asun lasten kanssa kun tässä kahden juna-aseman vieressä jossa liikkuu vähän enemmänkin hämärää porukkaa.. Sitten vielä miehen isän avokki tulee jotain mussuttaa että ihan tyhmää muuttaa jonnekkin syrjään kun eihän sieltä pääse ees liikkumaan minnekkään, vaikka kyllä sieltä busseja menee joka suuntaan.. Tää nainen nyt on viimenen jolle mun pitää meidän tekemisiä perustella, olis tehny mieli sanoa että ei nyt vielä tällä kertaa päästy kauemmas susta! En viittiny