Mun mies oli monta kuukautta hirvean varovainen hellyyden osoituksissa, se ei tohtinut kunnolla rutistaa mua halatessa yms, kun pelkasi etta vahingossa puristaa liikaa ja mun maha menee lyttyy, vaikkei silloin edes viela ollut raskaus mahaa nakyvissa. Nyt kun mahaa alkaa olemaan se on taas tohtinut alkaa spontaanisti halailemaan, mutta sillai ylavartalolla, niin etta valiin mun rinnat menee kipeasti lyttyyn ja saan aikaan pienen alahdyksen, jota se aina saikahtaa.

Eli ainakin fyysista suhdetta on raskaus meilla muuttanut.
Lisaksi mina kaipaan entista enemman ihan hiusten silittelya, jota oon valiin vaatinutkin, etta nyt tarvin hellyytta lisaa ja se on mulle itselle uusi asia. Ja oon huomannut entista selvemmin sen kuinka mun huono vointi vaikuttaa miehen mielialaan valittomasti. kun olin pahimmassa pahoinvointi ajassa, oli mies hieman etainen ja stressaantunut, mutta nyt kun mulla on kaikki hyvin, on sillakin kaikki hyvin.
Vauvan tulosta mies on ollut koko ajan hirvean onnellinen. Jo ennen ekaa ultraa sanoi etta jo nyt rakastaa sita, mika ikina masussa kasvaakin.
Kun tama on meidan esikoinen, on vaikea miettia viela miten meidan suhde muuttuu sitten kun vauva on syntynyt. En viela tieda itsekaan millainen aiti musta tulee, vaikka toivonkin etta sellainen sopivan rento. :)