Parisuhde ja raskaus

Itseä huvitti pari päivää sitten, kun mies laittoi päänsä mahan päälle ja yritti tunnustella vauvaa. Itsehän en ole vielä tuntenut mitään liikkeitä, niin sillä tuo tilanne hymyilytti. Mies odottaa jo kovasti, että saisi tuntea pienen potkut, tosin siihen taitaa mennä vielä aika kauan. :D

Piikkipensas: Kuulostaapas ihanalta tuo, että olette saaneet miehenne kanssa viettää laatuaikaa yhdessä. :) Ja eihän sitä aina tarvitse kauheasti olla paljon tekemistä vaan itselle ainakin riittää, että mies on läsnä ja saa jutella ja olla ihan rauhassa.
 
Anteeksi, kun tukin samalla viestillä tän ketjun. En ymmärrä miten sama viesti tuli neljä kertaa. Mulla pätkii netti puhelimessa, niin ehkä se johtu sitten siitä. Mutta yritän olla tekemättä samaa mokaa toista kertaa. Ärsyttää kyllä suunnattomasti muutenkin tää puhelin.. :D
 
Mulla kans luuri tekee välillä (erityisesti facebookissa) sitä, että sama viesti menee moneen kertaan. Super ärsyttävää!

Nyt mies pyysi, että voisinko tehdä mokkapaloja. Vaikka leivonkin pian pojan synttäreille. Mutta just nyt ei olisi sitä rohmua paikalla ja hänkin saisi ehkä palan :p Mun miehet on molemmat ihan heikkona mokkapaloihin.
 
Takaisin
Top