Mun on nyt pakko vähän purkaa tänne. Meillä on periaatteessa kaikki edelleen ihan hyvin parisuhteessa: puhutaan kaikesta ja suunnitellaan yhteistä tulevaisuutta. Muutetaan tällä viikolla kaksioon ja oma kolmio ollaan ostamassa, varattu siis on ja kaupat tän kuun lopussa. Kaikki pitäs siis olla hyvin. En tiedä onko tää vaan hormonimyrskyjä vai mitä, mutta välillä musta tuntuu että mies ei oo oikein innostunut vauvoista, ja että hän olis mun kanssa vaan velvollisuudentunnosta. Mies on tosi paljon töissä ja tiedän et sil on töiden ja stressin takia pinna kireellä. Ja kai sitä harmittaa kun musta ei oikein oo seuraa niinkuin ennen. Mun mies tekee iltatöitä ja ennen aina valvottiin sit yhdessä myöhään ja myöhäisillat oli sitä parasta yhteistä aikaa. Noh nyt oon niin väsynyt, varsinkin iltaisin että meen jo monesti nukkuun ennen kun mies ees tulee töistä. En vaan pysy hereillä. Asiat pyörii vaan arjen ympärillä eikä meillä oikein oo yhteistä aikaa, että ehkä sekin saa mut tunteen ettei kaikki oo hyvin. Pelkään että jään yksin kaksosten kanssa. Sit joskus aattelen et ois helpompi ite tehdä päätös että oon yksin, kuin oottaa että mies kyllästyy ja jättää mut. Kun mun mies ei olis halunnut kuin yhden lapsen, ja meille on kaksoset tulossa, niin tuntuu välillä että mun miestä vaivaa se et tulee kaks lasta, kun se ei sellasta suunnitellut. Toki mies ei oo mitään sanonut, eli voi olla että kuvittelen vaan. Rakastan mun miestä ja haluan olla sen kanssa. Ärsyttää vaan et miks oon niin epävarma välillä kaikesta ja vaikee luottaa että kaikki olis hyvin.