Parhaat alkoholittomat juomat

KatMa

Sanaisen arkkunsa ammentaja
Tänne voi listata parhaat alkoholittomat juomat. Bisset, viinit, ym. Esim. monet alkoholittomat oluet on hirveetä kuraa, tähän voi laittaa omat suositukset saunajuomaksi, illanistujaisiin tai hyvän ruoan kanssa.
 
Tämä on yksi suosikkini
Hei tuota pitääkin kokeilla!

Lehtikuohu on hyvää, toinen hyvä kuohari on Barrels and drums :)
 

Liitteet

  • Screenshot_20210910-132454_Chrome.jpg
    Screenshot_20210910-132454_Chrome.jpg
    167.8 KB · Katsottu: 8
Tämä nyt menee ihan limulinjalle, mutta jos on muita joiden tekee mieli erityisesti kaikkea sitruunaista (mulla oli tää sama himo viime raskaudessakin!) niin tämä on ainakin omaan makuuni aivan loistava.
 

Liitteet

  • 20210910_132658.jpg
    20210910_132658.jpg
    1.1 MB · Katsottu: 18
Tää sininen Barvaria paras alkoholittomista oluista. Sellainen Hoegaarden viba. Estrella alkoholiton olut myös musta ihan jees. Myös Warsteiner alkoholiton olut hyvä. Nykysin on tullut ihan muutenkin juotua mieluummin näitä kun holillisia saunassa. Citymarketista saa näitä ainakin.
 

Liitteet

  • bavaria-wit-non-alcoholic.jpg
    bavaria-wit-non-alcoholic.jpg
    138.9 KB · Katsottu: 9
Tää sininen Barvaria paras alkoholittomista oluista. Sellainen Hoegaarden viba. Estrella alkoholiton olut myös musta ihan jees. Myös Warsteiner alkoholiton olut hyvä. Nykysin on tullut ihan muutenkin juotua mieluummin näitä kun holillisia saunassa. Citymarketista saa näitä ainakin.

Tästä tuli mieleen tämä juoma. Oli niin hyvää! Aika limumaista. Valitettavasti en ole johonkin vuoteen nähnyt näitä kaupoissa.
En tykkää oikein juoda alkoholijuomia ilman alkoholia. Olutta en alkoholillakaan. Holiton siideri menis mut mielummin sit limulinjalla. Joskus oon juonut tosi hyvää alkoholitonta kuoharia :scratch Erikoislimut, holittomat drinksut hyviä :)
 

Liitteet

  • Screenshot_20210910-221321.jpg
    Screenshot_20210910-221321.jpg
    95.1 KB · Katsottu: 9
Tämä nyt menee ihan limulinjalle, mutta jos on muita joiden tekee mieli erityisesti kaikkea sitruunaista (mulla oli tää sama himo viime raskaudessakin!) niin tämä on ainakin omaan makuuni aivan loistava.

En muista nähneeni tämmöistä kaupassa :scratch mutta kuulostaa hyvältä! Sprite ois kyl hyvää :p
 
En muista nähneeni tämmöistä kaupassa :scratch mutta kuulostaa hyvältä! Sprite ois kyl hyvää :p
Ainakin meillä päin Citymarket myy, mutta sen laajempaa tutkimusta en ole tehnyt tuon saatavuudesta :grin
 
Ainakin meillä päin Citymarket myy, mutta sen laajempaa tutkimusta en ole tehnyt tuon saatavuudesta :grin

Nojoo, en ole aikoihin käynyt "isossa" marketissa :p mutta täytyy pitää mielessä!
 
Tää sininen Barvaria paras alkoholittomista oluista. Sellainen Hoegaarden viba. Estrella alkoholiton olut myös musta ihan jees. Myös Warsteiner alkoholiton olut hyvä. Nykysin on tullut ihan muutenkin juotua mieluummin näitä kun holillisia saunassa. Citymarketista saa näitä ainakin.

Tää on parasta :happy:
 
Kuohuvista hyvää on Barrels and Drums sekä Henkell Trockenin rose :happy: niin ja punainen Happy Joe on kanssa hyvää.
 
Tämmöinen tuli vastaan lähikaupassa (K-Market) ja on tosi hyvää! Lukee että olutpohjainen mutta (onneksi) ei oikeastaan yhtään oluelta maistunut :p
 

Liitteet

  • IMG_20210917_080705.jpg
    IMG_20210917_080705.jpg
    1.3 MB · Katsottu: 8
Hyvä ketju! Kiva saada vinkkejä vaihtoehdoista, joita ihan reilusti nykyään. Itse nykyään valitsen usein holittoman alecoqin tai sitten kuplivista zeraa
 
Hyvä ketju. Mä oon vaihtanut alkoholittomiin jo keväällä (ihan mielenkiinnosta :hilarious:). Alkoholittomista oluista mun lemppareita on Peroni libera ja Tsingtao lager. Crisp on myös ihan hyvää. Ginger joen alholiton inkivääriolut on ihan yhtä hyvää kuin alkoholillinenkin versio.
 
Itse en juo oluita muutenkaan, mutta jo ennen raskautta tutustuin somersbyn holittomaan siideriin ja hartwallin lonkeroon. Molemmat toimii hyvin :joyful: toi lonkero olikin itelle ihan yllätys että on ees tehty holittomana, yhdellä terassilla tuli vastaan kesällä :grin
 
Muokattu viimeksi:
Saakohan tuota holitonta inkivääriolutta juoda? Inkiväärihän on kiellettyjen tai ainakin välteltävien ruoka aineiden listalla :bookworm: vai onko tämä nyt sitä sallittua mausteenomaista käyttöä? Kaiketi :hilarious:

Onko kukaan maistanut hyvää alkoholitonta valkoviiniä? Olisi kiva ruuan kanssa joku kuiva.
 
Saakohan tuota holitonta inkivääriolutta juoda? Inkiväärihän on kiellettyjen tai ainakin välteltävien ruoka aineiden listalla :bookworm: vai onko tämä nyt sitä sallittua mausteenomaista käyttöä? Kaiketi :hilarious:
Ainiin, inkiväärikin oli kielletty :banghead:. Ehkä rinnastaisin kuitenkin inkivääriteehen, eli kiellettyä olisi?
 
Ainiin, inkiväärikin oli kielletty :banghead:. Ehkä rinnastaisin kuitenkin inkivääriteehen, eli kiellettyä olisi?

Kukin tietysti itse määrittelee omat rajansa, mutta itse ajattelisin että jos nyt ei ihan jatkuvasti inkiväärioluita vetele niin tuskin on haittaa. Määrä kuitenkin jää tosi pieneksi. Mutta kuten sanottu, kukin tekee silleen miten itselleen on sopivinta eikä tarvii stressata :)
 
Takaisin
Top