Parhaat alkoholittomat juomat

Kukin tietysti itse määrittelee omat rajansa, mutta itse ajattelisin että jos nyt ei ihan jatkuvasti inkiväärioluita vetele niin tuskin on haittaa. Määrä kuitenkin jää tosi pieneksi. Mutta kuten sanottu, kukin tekee silleen miten itselleen on sopivinta eikä tarvii stressata :)
Itse en inkivääristä tykkää edes, mutta inkivääriähän monissa maissa suositellaan raskauspahoinvointiin. Samoin kuin rooibosteetä ei kai Suomessa suositella raskaana, kun taas vaikka Saksassa nimenomaan suositellaan. Jokainen tietty tekee omat päätöksensä sen mukaan mikä tuntuu hyvältä, mutta uskaltaisin väittää että aine jota monissa maissa suositellaan, ei voi olla ihan absoluuttinen pahis.
 
Ostin tän kokeeksi, oli hyvää. Kysyttiin paperit kun ostin :joyful:
 

Liitteet

  • 20210924_190418.jpg
    20210924_190418.jpg
    2.2 MB · Katsottu: 13
Ostin tän kokeeksi, oli hyvää. Kysyttiin paperit kun ostin :joyful:

Oi sama kun mulla mut eri maku! Noita en ole nähnyt.
Joo en ymmärrä tota papereiden kysymistä :hilarious: multa kysyttiin kerran kun ostin viinin jossain oli jotain naurettavaa, oliko 0,80% alkoholia tmv o_O no kuitenkin, jos kysyy 0-prossasesta niin taitaa näössä olla vikaa :hilarious: eikö niitä saisi 10-vuotiaskin ostaa? Vai onko nekin kielletty alle 18v :bookworm: tai alle 30v näköisiltä:hilarious:
 
Keväällä ostin yli 100e ruokaostokset ja yhden pullon simaa. Kysyivät paperit. :hilarious:

Myös viime kauppareissulla ostin arvan, niin kassa kysyi paperit. :hilarious:
 
Oi sama kun mulla mut eri maku! Noita en ole nähnyt.
Joo en ymmärrä tota papereiden kysymistä :hilarious: multa kysyttiin kerran kun ostin viinin jossain oli jotain naurettavaa, oliko 0,80% alkoholia tmv o_O no kuitenkin, jos kysyy 0-prossasesta niin taitaa näössä olla vikaa :hilarious: eikö niitä saisi 10-vuotiaskin ostaa? Vai onko nekin kielletty alle 18v :bookworm: tai alle 30v näköisiltä:hilarious:
Ostin myös vinkistäsi sitä sitruunan makuista, testaan sen seuraavaksi :thumright

Pikakassallekaan ei pääse juomien kanssa missä lukee "0%" tai "alkoholiton". En ymmärrä :confused005
 
Ostin myös vinkistäsi sitä sitruunan makuista, testaan sen seuraavaksi :thumright

Pikakassallekaan ei pääse juomien kanssa missä lukee "0%" tai "alkoholiton". En ymmärrä :confused005
En kans tajua :hilarious: Sen voin vielä ymmärtää että esim. simassa joka on tyyliin 0,8% on ikäraja, siis hölmöltähän se tuntuu sinänsä, mutta ymmärrän että on helpompaa ottaa vaan selkeä raja että jos on alkoholia, niin ikää pitää olla se 18. Mutta tota en ymmärrä, että jos juomassa on pyöreä 0,0%, niin millä perusteella kysytään paperit?? En tajua :hilarious:
 
Nokian panimon tölkkilimut on tosi hyviä. Ginger beeriä tuli ennen raskautta juotua saunajuomana, mutta nyt en ole sitten inkiväärin takia viittinyt, vaikka tuskin tuollaisessa limpparissa paljoa inkivääriä on. :p Muutkin maut hyviä! :cool14
 
Tälle suositus, jos tykkää greipin mausta. Oikein kylmänä jäiden kanssa!
 

Liitteet

  • 20211011_212442.jpg
    20211011_212442.jpg
    2.3 MB · Katsottu: 9
Tietääkö joku jonkun hyvän alkoholittoman punaviinin joka maistuu punaviinille?
 
Uudeksi vuodeksi joku hyvä kuohari olisi kiva :) ei liian makea, muttei kuivakaan..saa ehdotella!
 
Takaisin
Top