Parhaat alkoholittomat juomat

Keskustelun 'Toukokuiset 2022' aloitti KatMa, 10 syys 2021.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | Top 100
  1. Gekko Sukkela juttelija Toukokuiset 2022 Heinämammat 2018

Itse en inkivääristä tykkää edes, mutta inkivääriähän monissa maissa suositellaan raskauspahoinvointiin. Samoin kuin rooibosteetä ei kai Suomessa suositella raskaana, kun taas vaikka Saksassa nimenomaan suositellaan. Jokainen tietty tekee omat päätöksensä sen mukaan mikä tuntuu hyvältä, mutta uskaltaisin väittää että aine jota monissa maissa suositellaan, ei voi olla ihan absoluuttinen pahis.
    • Tykkään Tykkään x 1
  2. KatMa Sanaisen arkkunsa ammentaja

Ostin tän kokeeksi, oli hyvää. Kysyttiin paperit kun ostin :joyful:

Attached Files:

• Hauska Hauska x 4
  3. jannn Seurustelun sensei Toukokuiset 2022

Oi sama kun mulla mut eri maku! Noita en ole nähnyt.
    Joo en ymmärrä tota papereiden kysymistä :hilarious: multa kysyttiin kerran kun ostin viinin jossain oli jotain naurettavaa, oliko 0,80% alkoholia tmv o_O no kuitenkin, jos kysyy 0-prossasesta niin taitaa näössä olla vikaa :hilarious: eikö niitä saisi 10-vuotiaskin ostaa? Vai onko nekin kielletty alle 18v :bookworm: tai alle 30v näköisiltä:hilarious:
    • Hauska Hauska x 1
  4. emsu86 Asioista perillä oleva Lokakuun äidit 2019 Toukokuiset 2022

Keväällä ostin yli 100e ruokaostokset ja yhden pullon simaa. Kysyivät paperit. :hilarious:

Myös viime kauppareissulla ostin arvan, niin kassa kysyi paperit. :hilarious:
    • Hauska Hauska x 4
  5. KatMa Sanaisen arkkunsa ammentaja

Ostin myös vinkistäsi sitä sitruunan makuista, testaan sen seuraavaksi :thumright

Pikakassallekaan ei pääse juomien kanssa missä lukee "0%" tai "alkoholiton". En ymmärrä :confused005
    • Tykkään Tykkään x 1
  6. Gekko Sukkela juttelija Toukokuiset 2022 Heinämammat 2018

En kans tajua :hilarious: Sen voin vielä ymmärtää että esim. simassa joka on tyyliin 0,8% on ikäraja, siis hölmöltähän se tuntuu sinänsä, mutta ymmärrän että on helpompaa ottaa vaan selkeä raja että jos on alkoholia, niin ikää pitää olla se 18. Mutta tota en ymmärrä, että jos juomassa on pyöreä 0,0%, niin millä perusteella kysytään paperit?? En tajua :hilarious:
    • Olen samaa mieltä Olen samaa mieltä x 3
  7. mymlan Sanavalmis juttuseppä

Ite oon tykännyt juoda Alecoqin alkoholitonta :angelic:
    • Tykkään Tykkään x 1
  8. Yuuko Satasella mukana keskusteluissa Toukokuiset 2022

Nokian panimon tölkkilimut on tosi hyviä. Ginger beeriä tuli ennen raskautta juotua saunajuomana, mutta nyt en ole sitten inkiväärin takia viittinyt, vaikka tuskin tuollaisessa limpparissa paljoa inkivääriä on. :p Muutkin maut hyviä! :cool14
    • Olen samaa mieltä Olen samaa mieltä x 1
  9. KatMar Silmät suurina ihmettelijä

Heineken olut tai Crisp vaalea olut
    • Tykkään Tykkään x 1
  10. KatMa Sanaisen arkkunsa ammentaja

Tälle suositus, jos tykkää greipin mausta. Oikein kylmänä jäiden kanssa!

Attached Files:

• Tykkään Tykkään x 1
  11. Mimosa-18 Kommentoinnin ninja Marraskuun äidit 2019 Toukokuiset 2022

Tietääkö joku jonkun hyvän alkoholittoman punaviinin joka maistuu punaviinille?
  12. Bebeplusme Hyväntuulinen höpöttäjä Toukokuiset 2022

13. Mimosa-18 Kommentoinnin ninja Marraskuun äidit 2019 Toukokuiset 2022

14. Fleur_delacour Oman äänensä löytänyt Toukokuiset 2022

Lehtikuohu on mustakin ihanaa!
    Myös kokis maistuisi.
  15. jannn Seurustelun sensei Toukokuiset 2022

Uudeksi vuodeksi joku hyvä kuohari olisi kiva :) ei liian makea, muttei kuivakaan..saa ehdotella!