Parhaat alkoholittomat juomat

Keskustelun 'Toukokuiset 2022' aloitti KatMa, 10 syys 2021.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | Top 100
  1. KatMa Sanaisen arkkunsa ammentaja

Tänne voi listata parhaat alkoholittomat juomat. Bisset, viinit, ym. Esim. monet alkoholittomat oluet on hirveetä kuraa, tähän voi laittaa omat suositukset saunajuomaksi, illanistujaisiin tai hyvän ruoan kanssa.
    • Tykkään Tykkään x 1
  2. KatMa Sanaisen arkkunsa ammentaja

Tämä on yksi suosikkini

Attached Files:

• Tykkään Tykkään x 1
  3. Bebeplusme Satasella mukana keskusteluissa Toukokuiset 2022

Hyvä ketju, kiitos!

Kuohuvista Lehtikuohu on mun lemppari! Hyvää viiniä en ole löytänyt, en usko sellaisia olevan olemassa..
    • Tykkään Tykkään x 2
    • Olen samaa mieltä Olen samaa mieltä x 1
  4. Bebeplusme Satasella mukana keskusteluissa Toukokuiset 2022

Tästä tykkään kans, hyvä saunajuoma!
  5. Gekko Piirimestaruustason postaaja Toukokuiset 2022 Heinämammat 2018

Hei tuota pitääkin kokeilla!

Lehtikuohu on hyvää, toinen hyvä kuohari on Barrels and drums :)

Attached Files:

• Tykkään Tykkään x 1
  6. Gekko Piirimestaruustason postaaja Toukokuiset 2022 Heinämammat 2018

Tämä nyt menee ihan limulinjalle, mutta jos on muita joiden tekee mieli erityisesti kaikkea sitruunaista (mulla oli tää sama himo viime raskaudessakin!) niin tämä on ainakin omaan makuuni aivan loistava.

Attached Files:

• Informatiivinen Informatiivinen x 1
  7. Aurinkoinenilta Hyväntuulinen höpöttäjä Toukokuiset 2022

Tää sininen Barvaria paras alkoholittomista oluista. Sellainen Hoegaarden viba. Estrella alkoholiton olut myös musta ihan jees. Myös Warsteiner alkoholiton olut hyvä. Nykysin on tullut ihan muutenkin juotua mieluummin näitä kun holillisia saunassa. Citymarketista saa näitä ainakin.

Attached Files:

• Tykkään Tykkään x 2
  8. jannn Seurustelun sensei Toukokuiset 2022

Tästä tuli mieleen tämä juoma. Oli niin hyvää! Aika limumaista. Valitettavasti en ole johonkin vuoteen nähnyt näitä kaupoissa.
    En tykkää oikein juoda alkoholijuomia ilman alkoholia. Olutta en alkoholillakaan. Holiton siideri menis mut mielummin sit limulinjalla. Joskus oon juonut tosi hyvää alkoholitonta kuoharia :scratch Erikoislimut, holittomat drinksut hyviä :)

Attached Files:

9. jannn Seurustelun sensei Toukokuiset 2022

En muista nähneeni tämmöistä kaupassa :scratch mutta kuulostaa hyvältä! Sprite ois kyl hyvää :p
  10. Gekko Piirimestaruustason postaaja Toukokuiset 2022 Heinämammat 2018

Ainakin meillä päin Citymarket myy, mutta sen laajempaa tutkimusta en ole tehnyt tuon saatavuudesta :grin
    • Tykkään Tykkään x 1
  11. jannn Seurustelun sensei Toukokuiset 2022

Nojoo, en ole aikoihin käynyt "isossa" marketissa :p mutta täytyy pitää mielessä!
  12. Fantsu Piirimestaruustason postaaja Toukoäidit 2020

Tää on parasta :happy:
  13. Fantsu Piirimestaruustason postaaja Toukoäidit 2020

Kuohuvista hyvää on Barrels and Drums sekä Henkell Trockenin rose :happy: niin ja punainen Happy Joe on kanssa hyvää.
  14. jannn Seurustelun sensei Toukokuiset 2022

Tämmöinen tuli vastaan lähikaupassa (K-Market) ja on tosi hyvää! Lukee että olutpohjainen mutta (onneksi) ei oikeastaan yhtään oluelta maistunut :p

Attached Files:

• Tykkään Tykkään x 2
  15. _scarlett Hyväntuulinen höpöttäjä Maaliskuiset 2021 Toukokuiset 2022 Kesäkuiset 2022

Hyvä ketju! Kiva saada vinkkejä vaihtoehdoista, joita ihan reilusti nykyään. Itse nykyään valitsen usein holittoman alecoqin tai sitten kuplivista zeraa
    • Tykkään Tykkään x 1
  16. monttu Jostain jotain jo tietävä Toukokuiset 2022

Hyvä ketju. Mä oon vaihtanut alkoholittomiin jo keväällä (ihan mielenkiinnosta :hilarious:). Alkoholittomista oluista mun lemppareita on Peroni libera ja Tsingtao lager. Crisp on myös ihan hyvää. Ginger joen alholiton inkivääriolut on ihan yhtä hyvää kuin alkoholillinenkin versio.
    • Tykkään Tykkään x 1
  17. Höperö Jostain jotain jo tietävä Toukokuiset 2022

Itse en juo oluita muutenkaan, mutta jo ennen raskautta tutustuin somersbyn holittomaan siideriin ja hartwallin lonkeroon. Molemmat toimii hyvin :joyful: toi lonkero olikin itelle ihan yllätys että on ees tehty holittomana, yhdellä terassilla tuli vastaan kesällä :grin
    • Tykkään Tykkään x 3
    Last edited: 20 syys 2021
  18. Dumbo Näppärä viestien naputtelija Toukokuiset 2022

Saakohan tuota holitonta inkivääriolutta juoda? Inkiväärihän on kiellettyjen tai ainakin välteltävien ruoka aineiden listalla :bookworm: vai onko tämä nyt sitä sallittua mausteenomaista käyttöä? Kaiketi :hilarious:

Onko kukaan maistanut hyvää alkoholitonta valkoviiniä? Olisi kiva ruuan kanssa joku kuiva.
  19. monttu Jostain jotain jo tietävä Toukokuiset 2022

Ainiin, inkiväärikin oli kielletty :banghead:. Ehkä rinnastaisin kuitenkin inkivääriteehen, eli kiellettyä olisi?
  20. Lumikukka Jostain jotain jo tietävä

Kukin tietysti itse määrittelee omat rajansa, mutta itse ajattelisin että jos nyt ei ihan jatkuvasti inkiväärioluita vetele niin tuskin on haittaa. Määrä kuitenkin jää tosi pieneksi. Mutta kuten sanottu, kukin tekee silleen miten itselleen on sopivinta eikä tarvii stressata :)
    • Olen samaa mieltä Olen samaa mieltä x 3