Palautetta ja ideoita!

En tiiä ollaanko it-puolella tietosia tästä, mutta nyt kun tuo kuvien lisääminen taas onnistuu, niin ilmeisesti kuitenkin sovelluksella se väittää, ettei kuvaa onnistuttu liittämään ja keskusteluun tuleekin useempi viesti kuvineen, joita lisääjä itse ei kuitenkaan nää. Joku sovelluksen käyttäjä voisi varmaan tarkemmin selittää, mitä siinä tapahtuu, mutta nyt tosiaan monesti tulee semmonen kolme viestiä kuvineen peräkkäin samalta käyttäjältä ja perään saattaa niiden lähettäjä kirjottaa turhautuneen "no ei sitten onnistunu kuvan lisääminen" -viestin.
Näin tapahtuu, kun kuva lisätään sovelluksen kautta väärällä nappulalla. Ja sitten ne väärällä nappulalla lisätyt kuvat aiheuttavat sen, ettei kukaan näe sovelluksella taas sen ketjun uusimpia viestejä. Eli jos se kuvasäheltäjä olisi laittanut ne kuvat attachmentteinä (liitteinä), ei kuvanlisääjällä tai kellään muullakaan olisi siinä mitään ongelmia eikä ensimmäistäkään virheilmoitusta.
 
Mulla on nyt useammassa ketjussa sellainen ongelma puhelimen sovelluksella, että osa (suurin osa) viesteistä ei näy. Kun avaan ketjun niin tulee tällainen ilmoitus:

ImageUploadedByVau Foorumi1504073458.591873.jpg


Puhelin on Iphone SE

Onko muilla samaa? Suoraan sanoen ketuttaa, kun ei voi puhelimella pysyä keskusteluissa mukana...
 
Mulla on nyt useammassa ketjussa sellainen ongelma puhelimen sovelluksella, että osa (suurin osa) viesteistä ei näy. Kun avaan ketjun niin tulee tällainen ilmoitus:

View attachment 59900

Puhelin on Iphone SE

Onko muilla samaa? Suoraan sanoen ketuttaa, kun ei voi puhelimella pysyä keskusteluissa mukana...
On. Jos sovellus yrittää näyttää sinulle viestiä, jossa on muunlaisia kuvia kuin liitteenä lisättyjä, ei sovellus suostu näyttämään ketjua (tai ainakaan sitä ketjun sivua, jolla se kuva on).

Selaimella toimii kännykälläkin.
 
En tiiä ollaanko it-puolella tietosia tästä, mutta nyt kun tuo kuvien lisääminen taas onnistuu, niin ilmeisesti kuitenkin sovelluksella se väittää, ettei kuvaa onnistuttu liittämään ja keskusteluun tuleekin useempi viesti kuvineen, joita lisääjä itse ei kuitenkaan nää. Joku sovelluksen käyttäjä voisi varmaan tarkemmin selittää, mitä siinä tapahtuu, mutta nyt tosiaan monesti tulee semmonen kolme viestiä kuvineen peräkkäin samalta käyttäjältä ja perään saattaa niiden lähettäjä kirjottaa turhautuneen "no ei sitten onnistunu kuvan lisääminen" -viestin.

En tiedä tietääkö IT-tuki tuosta, mutta välitän tiedon heille josko se vaikka sattuisi auttamaan ongelman korjaamisessa. Kiitos Suskille myös tiedosta että tuota tapahtuu jos lisää Direct image -napilla.

Larissa joo, tuota on nyt kaikilla sovelluksen käyttäjillä niin meillä kuin Norjassakin. IT-tuki tekee parhaansa ongelman korjaamiseksi, mutta se on vaikea korjata. Selaimella pystyy tosiaan näkemään kaikki viestit.
 
Pitäskö it-tuen, sikäli kuin se on suht helppo homma, nyt ensiapuna poistaa kokonaan se väärä kuvanlisäysnappula? Mitenkään ei kaikki käyttäjät voi tietää, että pitää tietyllä tapaa kuva lisätä, vaikka siitä onkin tiedotettu.
 
Hyvä ajatus Mielipidekysymys. Itse en tiedä yhtään onko se kuinka helppoa tai vaikeaa, mutta ehdotan sitä IT-tuelle. :) Kaikki käyttäjät ei tosiaan kuitenkaan tiedä tuosta. (Näin sivumennen sanoen suosittelen tuon Adminilla on asiaa osaston seuraamista. Siellä kun tiedotetaan kaikesta tärkeästä. Tätä tosin tuskin näkee kovinkaan moni, joka sitä ei lainkaan seuraa.)
 
IT-tuki sai korjattua ongelman! :happy093 Toinen it-tuki-ihmisistä laittoi minulle tänäaamuna viestin että ongelma on nyt korjattu. Testasin asiaa omalla puhelimellani ja nyt todella toimii. Kaikki ketjut näkyvät riippumatta siitä miten kuvia on lisätty ja kuvien lisäämisen suhteen en myöskään kohdannut ongelmia kun kokeilin. Jos jollain ei yhäkään toimi, kokeilkaa poistaa sovellus ja asentaa uudelleen. Jos ei sittenkään toimi ilmoittakaa minulle niin hätyyttelen sitten taas it-tukea.

En tiedä mutta kenties tieto tuosta ongelmasta kuvien lisäämisenkin suhteen auttoi asiassa, kun näin pian siitä raportoinnin jälkeen alkoi tapahtua.
 
Yleensä auttaa, kun ongelmasta on valmiit testitapaukset, eli tarkat ohjeet, joiden avulla virheen saa toistettua joka kerta kun ohjeet suorittaa. Nythän meillä oli. :)
 
Toimiiko muilla toi Etsi foorumilta -toiminto moitteettomasti? Mulla ei puhelimen eikä koneen selaimella meinaa millään hatut sillä toimia. Käyn siis tässä läpi salaisen puolen aktiivisuutta, niin menee kyl ikä ja terveys, kun haluan itselleni selkeyden vuoksi hakea jokaisen nickin erikseen, niin sitä Etsi -nappulaa saa painaa kyllä TODELLA monta kertaa, ennen kuin se oikeesti antaa tulokset (ja tuskinpa se nopeempi ois, vaikka etsisinkin kaikki nickit kerralla). Se siis näyttää niitä välkkyviä palkkeja, eli "miettii" kovasti, mut sitten ne palkit vaan katoaa, eikä mitään tapahdu. Tän saa toistaa vähintään kahdesti, mutta nyt kun tätä etsintää oon tässä tehnyt, niin ei oo kymmenen kertaakaan mitenkään harvinaista. Muutoin netti toimii moitteettomasti, eli ei pitäisi olla netin hitaudestakaan kiinni.
 
Tämä haun tökkiminen on kanssa yksi valitettava asia, jolle ei voi mitään. Miramaria omana aikanaan on pyytänyt ja vaatinut että sitä korjattaisiin, mutta ei kun ei. Ottivat kerran sen jopa kokonaan pois kuvitellen ettei sitä tarvita, mutta Miramaria sai puhuttua sen meille takaisin. Pitää siis vain tulla toimeen, itsekin tarvitsen sitä yhtenään. :BangHead Aika usein kierrän koko haun katsomalla käyttäjän profiilista viestit. Siinä auttaa (tietokoneella) ctrl+f komento, jolla aukeaa selaimen oma haku.
 
Auttaisko tässä asiassa käyttäjien valitukset, jos ylläpidon sana pelkästään ei hetkauta it-tukea mihinkään suuntaan? Oon huomannu ton tökkimisen siis jo aiemminkin, mutta yleensä oon tehnyt vain yhden tai kaksi hakua, jolloin se ei oo niin vaivannut. Mutta nyt kun kävin ison osan koko salaisen puolen käyttäjistä niin olihan savotta!

Muutenkin kun täällä on tuo salainen puoli ja siellä pysymiseen sääntönsä, niin olis tosi kätevä, kun vaikka jokaisen käyttäjän profiilissa olisi laskuri suoraan noille salaisen puolen viesteille. Mutta lienee taas liian suuri juttu....
 
Sääntöuudistus koskien vanhempia salaisia ryhmiä on nyt tehty. Tästä lähtien ryhmistä joiden lasketusta ajasta on yli vuosi poistetaan vain käyttäjät jotka eivät ole kirjoittaneet kalenterikuukauden aikana ainuttakaan viestiä. Aiheesta lisää täällä.
 
Pakko kysyy kun en koko listaa jaksa nyt lukea.. sovellusta kun käytän. Miten voin lisätä kuvan jos tuota lisää kuva kohtaa ei saa käyttää? :O
Oletan että se on se paha instant kuva kohta mikä aiheuttaa ongelmia?
 
Nyt saa taas lisätä kuvan miten vain helpointa on. :) Ongelma on tosiaan korjattu eikä minkään kuvanlisäystavan pitäisi aiheuttaa ongelmia.
 
Heippa!
Oisko mahdollista saada rymää 40+ odottajille :). Huomasin, että niitä on ollut, mutta tuoretta ryhmää en löytynyt.
 
Valittaja tässä taas hei!

Jälleen asiaa mainoksista. Nämä videomainokset on muutenkin ottanu pannuun, kun niiden latautuminen saattaa kestää muutenkin vielä noita still-mainoksiakin kauemmin, mutta ei kai niiden oikeesti tarvii sivua skrollatessa liimautua tohon ruudun yläreunaan kiinni viemään puolet ruudusta? Mitään sulkemisnäppäintäkään en videosta löytänyt. Aivan kohtuuttomasti häiritsee ketjun lukemista, kun ruututila supistuu huomattavan paljon.
 
Eissssaaaaa... Joo. Videomainokset. Ei. Voi. Olla. Totta.

Siis kun valitettiin jo aiemmin, että mainokset ylipäätään tekee foorunin käytöstä selaimella yhtä tuskaa, niin nyt on keksitty vielä uusi tapa raivostuttaa käyttäjiä! Tehään hei silleen, että se mainos seuraa vaikka väkisin käyttäjää! Ettei varmasti näe lukea muiden viestejä tai kirjottaa omia, ku se sattuu kohalle.

Upeeta käyttäjäkokemusten kohentamista... Eiku miten se nyt menikään.

Ja Vargynja, tiedän, ettei tää oo sun vika, oon tosi pahoillani, että joudut ottaan vastaan tän meidän kokeman tuskan. :Heartred
 
Minä avaan aina monta ketjua kerralla omiin välilehtiinsä, ja tänään kun ensimmäisen kerran näin tuollaisen kelluvan videon, vaihdoin välittömästi toiselle välilehdelle lukemaan toista ketjua, jossa ei ollut videota, ja palasin ensimmäiselle välilehdelle vasta videon loputtua. Ihan kamala idea tuo videon kellutus.
 
Muokattu viimeksi:
Takaisin
Top