Oi että onnea
@Trieste ! Nyt oot kyllä selkeillä vesillä tässä kohtaa! Aivan mahtavaa
Tässä mun testikuvat tältä aamulta, testipäivänä (tuoresiirto, DPO 16, PP14). En oo koskaan liittänyt kuvaa niin en tiiä tuliko tää oikein vai semmoisena jättiläisenä

Haamua siinä on, mutta haaleaa. Veikkaan että enintään Triesten DPO 11 tasoinen. Ilmoitin Omapolulle nyt positiivisen kuitenkin, kun jotain siinä näkyy, mutta sanoin että hyvin haalea viiva ja kerroin eilen alkaneesta ruskeasta vuodosta, joka ei vielä kuitenkaan oo menkat (erillisellä viestillä).. Nää on mun ekat haamut ikinä

Mutta oma diagnoosi on, että kiinnittymisyritystä on ollut, mutta eilen kun vuoto alkoi, niin on sitten keskeytynyt. Kai näitten viivojen pitäisi tässä kohtaa olla jo selkeämmät, jos raskaus etenisi normaalisti?
Ja vielä testeistä, mulla oli kolmantena vielä Clearbluen digi, mutta se ei jostain syystä toiminut ja näytti sitä kirjasymbolia. Tuo pinkki on Japanista, kun kevään reissulla siellä ollessa tuli tarve testata. On muuten ihan pro-oloinen, saman tyylinen kun Clearbluet se testipuikko-osa. Ne osaa tänkin! Mutta huvitti siellä apteekissa kun kassalla mut vastaanotti sellainen japanilaismies. Se oli tosi asiallinen ja vakava, ja kysyi siinä että kun tämä on lääkinnällinen laite, että tarttetko neuvoja. Olin ihan kiusaantuneena että ei mitään neuvoja, äkkiä vaan pois tästä. Se nyökkäsi, ja just kun olin lähdössä, niin se teki sellaisen animetyylisen naama aivan hymytsempille, silmät sikkuraan ja kaksi peukkua pystyyn

Se oli niin hellyyttävä! Mäkään en ollut siinä kohtaa tietystikään niin toiveikas kun hän, mutta ihana ele silti muuten niin asialliselta apteekkihenkilöltä