Pakastealkion siirto (PAS)

@Hermeli Testin vahvuus näyttää oikein hyvältä! En olisi siitä kyllä tässä kohtaa huolissani. Tsemppiä vu:ne odotteluun ja toivottavasti sieltä saat hyviä uutisia. 🥰

Mä hiljennyn miettimään, onko seuraava askel siirto vai uusi keräys. Ensi viikolla biologin kanssa puhelu ja tulee välikierto nyt tähän väliin. Käyn kurkkimassa, miten teillä muilla menee, mut voi olla, etten pysy keskusteluissa mukana. Jos vähän lomaa töistä ja hoidoista tähän väliin.

Mahdollisimman ihanaa kesää kaikille! 💛

Ihanaa ja rentoa kesää @Puolikuu ❤️❤️

@Hermeli siis ihanaa että ei oo niin pitkä odotus! Toivottavasti näkyisi jo selkeästi jotain siellä tuossa kohtaa😍 mä oon melko varma että vielä ainakin pari viikkoa meillä ultraan mutta se selvinnee kun päästään ensin siihen viralliseen testipäivään asti😅 kävin nyt vielä ostaa viikkonäyttödigin, mietin tekisikö silloin virallisena päivänä eli 4+5 (torstai) vai perjantaina, jolloin olisi tasan viikko 2-3 tuloksesta ja 4+6. Vai vielä myöhemmin että varmemmin näyttäisi sen 3+ kun taitaa ihmisillä tulla yleensä 5+jotain😅 ahdistaa kun mulla on edellisissä tullut se niin myöhään niin toivoisin siksi että saisi sen nyt "ajoissa", vaikka eihän sekään mitään takaa...
Tänään siis ollut aikamoista alamahajomoa ja aamulla mietin tuliko tippa verta paperiin (varmasn nirhasin cycloja laittaessa) niin jtnkin vähän aktivoitui taas muistot keskenmenoista🥲 jätin tänään testaamatta nyt ekaa kertaa niin huomaa miten epävarmaksi teki vaikka samaan tapaan se joka päivä testaaminenkin huono kun joutuu pohtimaan viivojen vahvuuksia.

No siis uskon että @Trieste kuumottaa ja kaikenlaiset testiskenaariot käy mielessä! Tässä hetkessä onneks kaikki on kuitenkin hyvin ja näyttää tosi lupaavalta :red-heart:

Mä viihdytän teitä amatoorivirheellä mikä sattui äsken :rolling: Aateltiin miehen kanssa että nyt ois hyvä hetki läheisyydelle, just ennen cyclon laittoa. VIRHE! Eihän se pysy hommien jälkeen mitenkään sisällä :rolling::rolling: Siis kirjaimellisesti luisuu ulos. Oon täällä nyt makoillut ylösalaisin hyvän tovin, jos ei pikkarein tipahtaisi. Voi apua tätä(kin)operaatiota :rolling::No Evil Monkey:

@Puolikuu ihanaa lomailua sulle! Toivon että saat rentouduttua ja nautittua lämmöstä 🌞❤️

Kiitos @Pumpulipilvi, hyvin selitetty tuo viikkojen laskeminen! Nyt uskon että se on viikko 6. 😄

@Trieste On kyllä kiva kun ei tarvitse odotella pidempään ultraa. Kunpa vaan sydämen lyönnit jo erottuisi, niin saisi mielenrauhan (ainakin hetkeksi taas 🤣)!
On nää hommat kyllä piinaavia 🤯
Joko päätit millon teet viikkonäyttötestin? Toivon että se tuo lisää varmuutta ja iloa! 🍀😊 Teillä näytti jo hyvältä ne aiemmatkin testit!

Voiko joku kertoa mistä se PP termi (PP1, PP2 jne) tulee?😅 tätä ihmeteltiin toisessa ketjussa. Onko se piinapäivä vai post-jotain?

Muokattu viimeksi:
Täällä virallisen testipäivän kunniaksi pamahti leffaviivat😭😍 ja jopa mun silmään näyttää kuin ois tummempi toi testiviiva? En aiemmissa raskauksissa ikinä dye-stealeria saanut, ja tasavahvat tuli vasta dpo27 ja dpo24. Nyt siis dpo19/PP14/4+5. Vaikee on siltikään luottaa mutta ainakin yksi positiivinen askel eteenpäin🥰 nyt vaan toivotaan että pysyis meidän pieni mosaiikki kyydissä❤️

Liitteet

• 20260702_072903.jpg
    20260702_072903.jpg
    3.2 MB · Katsottu: 32
  • 20260702_072843.jpg
    20260702_072843.jpg
    2.4 MB · Katsottu: 32
Oi että onnea @Trieste ! Nyt oot kyllä selkeillä vesillä tässä kohtaa! Aivan mahtavaa :Smiling Face With Heart Shaped Eyes:

Tässä mun testikuvat tältä aamulta, testipäivänä (tuoresiirto, DPO 16, PP14). En oo koskaan liittänyt kuvaa niin en tiiä tuliko tää oikein vai semmoisena jättiläisenä :tears: Haamua siinä on, mutta haaleaa. Veikkaan että enintään Triesten DPO 11 tasoinen. Ilmoitin Omapolulle nyt positiivisen kuitenkin, kun jotain siinä näkyy, mutta sanoin että hyvin haalea viiva ja kerroin eilen alkaneesta ruskeasta vuodosta, joka ei vielä kuitenkaan oo menkat (erillisellä viestillä).. Nää on mun ekat haamut ikinä :loudlycrying:Mutta oma diagnoosi on, että kiinnittymisyritystä on ollut, mutta eilen kun vuoto alkoi, niin on sitten keskeytynyt. Kai näitten viivojen pitäisi tässä kohtaa olla jo selkeämmät, jos raskaus etenisi normaalisti?

Ja vielä testeistä, mulla oli kolmantena vielä Clearbluen digi, mutta se ei jostain syystä toiminut ja näytti sitä kirjasymbolia. Tuo pinkki on Japanista, kun kevään reissulla siellä ollessa tuli tarve testata. On muuten ihan pro-oloinen, saman tyylinen kun Clearbluet se testipuikko-osa. Ne osaa tänkin! Mutta huvitti siellä apteekissa kun kassalla mut vastaanotti sellainen japanilaismies. Se oli tosi asiallinen ja vakava, ja kysyi siinä että kun tämä on lääkinnällinen laite, että tarttetko neuvoja. Olin ihan kiusaantuneena että ei mitään neuvoja, äkkiä vaan pois tästä. Se nyökkäsi, ja just kun olin lähdössä, niin se teki sellaisen animetyylisen naama aivan hymytsempille, silmät sikkuraan ja kaksi peukkua pystyyn :Smiling Face With Heart Shaped Eyes: Se oli niin hellyyttävä! Mäkään en ollut siinä kohtaa tietystikään niin toiveikas kun hän, mutta ihana ele silti muuten niin asialliselta apteekkihenkilöltä :red-heart:
20260702_074659.jpg

@*Ninni* voi ei, toivoin niin kovasti että sullekin ois selkeä plussa tullut😭 kyllä tuossa sen viivan tosiaan näkee mutta olisiko sitten käynyt noin kuin epäilit😔 haleja❤️‍🩹

Ja siis onpa mahtava tarina toi japanista, oon reissannu siellä useamman kerran ja voin kyl niin kuvitella tuon tilanteen😄😍😂 söpö testi muuten myös😍

@Trieste no nyt on kyllä leffaviivat, vau 😍

@*Ninni* voi ei, onpa harmi, että noin haamu tuli. Onhan kai myöhäinen kiinnittyminenkin mahdollista, mutta tuhruilu tietty vois viitata enemmän kemialliseen 😔 tsemppiä ❤️

Mää aattelin huomenna testailla uudestaan. Aamulämmöt kyllä teki tänään huolestuttavan dropin, mikä vähän laskee toiveikkuutta.

Kiitos tsempeistä :red-heart: Klinikka ohjasi nyt verikokeisiin, niin katotaan miltä ne tulokset näyttää. He ei ollut vuodosta niin huolissaan, kuulemma tosi tyypillistä alkuraskaudessa, mutta kyllä mä itse noitten viivojen heikkouden perusteella ajattelisin kemiallista. Jännittää, että mitkä HCG-lukemat sieltä tulee :Face Without Mouth:

voi toi tarina tosta raskaustestin ostamisesta japanista!! Ja ekat haamuviivat ikinä!! Hurjaa! Okei nyt sit tosi kovasti tsemppiä verikokeisiin!

Joo en ollu seurannu oikeeta ketjua ollenkaan :D

En nyt muista oliko täällä vai tuossa toisessa ketjussa puhetta siitä tukilääkkeiden lopettamisesta/jatkamisesta, mutta päädyin nyt sit kuitenkin noudattamaan ohjeita ja lopetin raskaustestiä edeltävään iltaan. Tuntuu että alavatsan turvotus vähän hellitti sen myötä tai voi olla sattumaakin. Mukava kun ei sotke enää. Muuten en oloissa ole eroa huomannut eikä ainakaan vielä ole mtn vuotoa alkanut. Silleen hyvä kun neuvolatäti tänään kysyi että onko jtn lääkkeitä vielä käytössä niin ei tarvinnut selitellä😅 mutta tää vaan oma päätös joka osittain laiskuutta kun en jaksanut niiden kaa enää säätää ja ei oo aiemmin ollut vaivoja jotka viittaisi matalaan progesteronitasoon.

Takaisin