H
Hermeli
Vieras
Noniin murruin. Dpo10 (siirretty dpo4 5-päiväinen alkio) ja PP5. Rfsu early aamuvirtsasta (pieni riski tosin että virtsaa päätyi testatessa lähelle testialuetta, en tiedä onks paha...). Mitäs sanotte, voisko olla tällanen viiva pelkästään Ovitrellesta josta nyt 11.pvä?
@Trieste Mulla oli jo pp9, kun illalla testasin. Oli herkkä testi ja tuli vain haalea viiva. Mutta joo, kaikilla eri aikaan nousee hcg ja Ovitrellestä ei tiedä. Mietin, uskaltaisinko jatkaa iltatestauksia, niin näkisin että mihin suuntaan lähtee. Pelottaa!
Ääks!
Mulla on pp7, enkä malttaisi odottaa testipäivään, mutta en myöskään uskalla tehdä etukäteen testiä...