Pakastealkion siirto (PAS)

Noniin murruin. Dpo10 (siirretty dpo4 5-päiväinen alkio) ja PP5. Rfsu early aamuvirtsasta (pieni riski tosin että virtsaa päätyi testatessa lähelle testialuetta, en tiedä onks paha...). Mitäs sanotte, voisko olla tällanen viiva pelkästään Ovitrellesta josta nyt 11.pvä?
@Trieste Mulla oli jo pp9, kun illalla testasin. Oli herkkä testi ja tuli vain haalea viiva. Mutta joo, kaikilla eri aikaan nousee hcg ja Ovitrellestä ei tiedä. Mietin, uskaltaisinko jatkaa iltatestauksia, niin näkisin että mihin suuntaan lähtee. Pelottaa!

Ääks! 🤩 Toivotaan että viivat tummenisi! 🍀
Mulla on pp7, enkä malttaisi odottaa testipäivään, mutta en myöskään uskalla tehdä etukäteen testiä... 🤯 Siirtopäivänä tuli varmasti toimenpiteestä johtuen vähän verta ja juhannuksena menkkakipuja, mutta enää ei ole ollut mitään tuntemuksia.
 
Ääks! 🤩 Toivotaan että viivat tummenisi! 🍀
Mulla on pp7, enkä malttaisi odottaa testipäivään, mutta en myöskään uskalla tehdä etukäteen testiä... 🤯 Siirtopäivänä tuli varmasti toimenpiteestä johtuen vähän verta ja juhannuksena menkkakipuja, mutta enää ei ole ollut mitään tuntemuksia.
Hyvä, että loppui ne tuntemukset. Edelleen uskon, että oli hyvä merkki, varsinkin kun loppui.. 🙏💖

Mä eilen miehen kans juttelin testauksesta ja oli sitä mieltä, että testipäivänä vasta. Ehkä mä yritän malttaa maanataihin asti, sitten jos tulee nega, niin voin soittaa heti Ovumialle ja pyytää lopettaa luget. Jotenkin en halua pitkittää kiertoa, jos ei ole toivoa. Pessimisti ei pety, heh. Pessimisti ja optimisti minussa kisaavat keskenään ja molemmat huutelevat joka päivä. 😅 Tää on nyt jotenkin erityisen kuumottavaa, kun menkat olisi alkaneet eilen, jos ei olisi lääketukea ja ei plussaa. Sitä vähän odottaa myös, että puskeeko ne läpi ja osoittaa tuloksen ennen testiä. 🫣
 
Hyvä, että loppui ne tuntemukset. Edelleen uskon, että oli hyvä merkki, varsinkin kun loppui.. 🙏💖

Mä eilen miehen kans juttelin testauksesta ja oli sitä mieltä, että testipäivänä vasta. Ehkä mä yritän malttaa maanataihin asti, sitten jos tulee nega, niin voin soittaa heti Ovumialle ja pyytää lopettaa luget. Jotenkin en halua pitkittää kiertoa, jos ei ole toivoa. Pessimisti ei pety, heh. Pessimisti ja optimisti minussa kisaavat keskenään ja molemmat huutelevat joka päivä. 😅 Tää on nyt jotenkin erityisen kuumottavaa, kun menkat olisi alkaneet eilen, jos ei olisi lääketukea ja ei plussaa. Sitä vähän odottaa myös, että puskeeko ne läpi ja osoittaa tuloksen ennen testiä. 🫣
Meillä kans mies haluaa että testataan vasta oikeana päivänä. Tavallaan itsekin haluan, niin saa elää tässä toivossa, vaikka se piinaavaa onkin. 😅 Mulla alkoi viimeksi lääkkeiden läpi vuoto, mutta nyt cyclogestien määrä on tuplattu, joten ei voi päätellä siitäkään mitään, että menkat on nyt 6pv myöhässä. Mulla kanssa tunteet kisaavat keskenään! Löysin neliapilan ja olin aivan varma että nyt tärppäsi ja yöllä näin painajaista ja olin taas aivan varma että ei onnistu. 🤣 Ihan kun olkapäillä huutelisi vuoronperään pessimisti-minä ja optimisti-minä. 😂
 
Hei. Täällä tikutetaan pitkästä aikaa ovista. Meillä siirto tehty viimeksi 2021 ja pakkasessa vielä 5 alkiota. Nyt odotellaan vielä ovulaatiota. Ultrassa käyty josta löydetty johtofolliikkeli mut vaa 11,5mm kp12 et saa nähä kerkeänkö ennen kesäsulkua saada plussaa testiin. 😬
 
Hellou kaikille tänne! 😊

En ookkaan vielä tänne kirjoitellut, jonkin verran kerkesin täällä lueskelemaan muiden kommentteja täällä.

Tosiaan oon 35v ja mies 42v, lasta yritetty 3v..nyt ollaan oltu Tilkassa hoidossa sellaset 1,5v.
Maaliskuussa tehtiin eka IVF, mutta tää ei meillä toiminut kun yhtään ei hedelmöittynyt joten sovittiin että ICSI seuraavaksi. Nyt kesäkuussa sitten tehtiin punktio, saatiin hyvä määrä kerättyä folleja ja hedelmöittyneitä oli 14kpl. Noh maanantaina sit lääkäri soitteli, et nää kaikki laitettu pakkaseen pvä2 kohdalla, koska juhannus oli välissä.. kuulemma 4 näistä on erinomaisia ja lopusta 9 ei sanonut mitään..nää 9 muuta sitten sulatetaan joskus heinäkuussa ja katsotaan moniko selviää blastoiksi ja sit pakastetaan.. onko täällä kokemusta tälläsestä jollain et olis pakastettu 2pvän kohdalla? Et onko tälläsessä nyt huonommat mahkut sitten raskautua..
 
Hellou kaikille tänne! 😊

En ookkaan vielä tänne kirjoitellut, jonkin verran kerkesin täällä lueskelemaan muiden kommentteja täällä.

Tosiaan oon 35v ja mies 42v, lasta yritetty 3v..nyt ollaan oltu Tilkassa hoidossa sellaset 1,5v.
Maaliskuussa tehtiin eka IVF, mutta tää ei meillä toiminut kun yhtään ei hedelmöittynyt joten sovittiin että ICSI seuraavaksi. Nyt kesäkuussa sitten tehtiin punktio, saatiin hyvä määrä kerättyä folleja ja hedelmöittyneitä oli 14kpl. Noh maanantaina sit lääkäri soitteli, et nää kaikki laitettu pakkaseen pvä2 kohdalla, koska juhannus oli välissä.. kuulemma 4 näistä on erinomaisia ja lopusta 9 ei sanonut mitään..nää 9 muuta sitten sulatetaan joskus heinäkuussa ja katsotaan moniko selviää blastoiksi ja sit pakastetaan.. onko täällä kokemusta tälläsestä jollain et olis pakastettu 2pvän kohdalla? Et onko tälläsessä nyt huonommat mahkut sitten raskautua..

Hei
Meillä kans laitettiin kaikki 2 päiväisinä pakastimeen ja minusta niilläkin on hyvät mahdollisuudet. Meillä on siirretty 1 alkio ja se sulatettiin ja seuraavana päivänä oli siirto eli 3 päiväinen vissii sit on siirretty ja siitä saatiin poika 💖 Meillä ei syytä lapsettomuudelle ole löydetty, jos sillä mitään merkitystä on, mutta luomusti ei olla ikinä saatu edes plussaa testiin.
 
Muokattu viimeksi:
Hellou kaikille tänne! 😊

En ookkaan vielä tänne kirjoitellut, jonkin verran kerkesin täällä lueskelemaan muiden kommentteja täällä.

Tosiaan oon 35v ja mies 42v, lasta yritetty 3v..nyt ollaan oltu Tilkassa hoidossa sellaset 1,5v.
Maaliskuussa tehtiin eka IVF, mutta tää ei meillä toiminut kun yhtään ei hedelmöittynyt joten sovittiin että ICSI seuraavaksi. Nyt kesäkuussa sitten tehtiin punktio, saatiin hyvä määrä kerättyä folleja ja hedelmöittyneitä oli 14kpl. Noh maanantaina sit lääkäri soitteli, et nää kaikki laitettu pakkaseen pvä2 kohdalla, koska juhannus oli välissä.. kuulemma 4 näistä on erinomaisia ja lopusta 9 ei sanonut mitään..nää 9 muuta sitten sulatetaan joskus heinäkuussa ja katsotaan moniko selviää blastoiksi ja sit pakastetaan.. onko täällä kokemusta tälläsestä jollain et olis pakastettu 2pvän kohdalla? Et onko tälläsessä nyt huonommat mahkut sitten raskautua..

Mutta palatakseni noihin alkioihin, että teillä hyvä määrä. 😊 Meillä oli 2 top alkiota ja muut vissiin ei niin, mut on jakautuneet kumminki. Eli meillä on enää 1 se tosi hyvä alkio pakkasessa, mutta jännittää kui käy sulatuksessa kun olleet pakkasessa melkein 5 vuotta. 🙈 Et ne muut jotenki vissii yhdessä sulatetaan esim 2 kerralla ja toinen siirretään ja toinen laitetaan takas pakastimeen näin oon ymmärtänyt.
 
Hei
Meillä kans laitettiin kaikki 2 päiväisinä pakastimeen ja minusta niilläkin on hyvät mahdollisuudet. Meillä on siirretty 1 alkio ja se sulatettiin ja seuraavana päivänä oli siirto eli 3 päiväinen vissii sit on siirretty ja siitä saatiin poika 💖 Meillä ei syytä raskautumiselle ole, jos sillä mitään merkitystä on, mutta luomusti ei olla ikinä saatu edes plussaa testiin.
Oi ihanaa kuulla että teillä tärppäsi! Antaa itelle kans vähän lohtua, et tästä voisi jotain tulla. :)
Ite oon 9v ollut ilman ehkäisyä ja exän kanssa yritettiin kans muutama vuosi, mut ei mitään.. nykyisen kanssa ollaan oltu se 3v ja kans yritetty,mut vihdoin löytyi kumppani joka oli valmis lähtee hoitoihin. 🫶 mulla on 2v sitten eka plussa tullut, joka meni kyllä kesken hyvin nopee sen plussan jälkeen.. muuten ei oo itellä kans plussaa ikinä näiden 9v aikana tullut. Nyt vaa odottelen et heinäkuun lopulla alkaa menkat ja pääsee ilmoittautuu PAS. 😊
 
Mutta palatakseni noihin alkioihin, että teillä hyvä määrä. 😊 Meillä oli 2 top alkiota ja muut vissiin ei niin, mut on jakautuneet kumminki. Eli meillä on enää 1 se tosi hyvä alkio pakkasessa, mutta jännittää kui käy sulatuksessa kun olleet pakkasessa melkein 5 vuotta. 🙈 Et ne muut jotenki vissii yhdessä sulatetaan esim 2 kerralla ja toinen siirretään ja toinen laitetaan takas pakastimeen näin oon ymmärtänyt.
Ja paljon tsemppiä sinne seuraavaan siirtoon! 🫶 Toivotaan että kans tässä tärppää! Ootteko ajatellut et jos ei, niin meinaatteko uuteen keräykseen?
 
Oi ihanaa kuulla että teillä tärppäsi! Antaa itelle kans vähän lohtua, et tästä voisi jotain tulla. :)
Ite oon 9v ollut ilman ehkäisyä ja exän kanssa yritettiin kans muutama vuosi, mut ei mitään.. nykyisen kanssa ollaan oltu se 3v ja kans yritetty,mut vihdoin löytyi kumppani joka oli valmis lähtee hoitoihin. 🫶 mulla on 2v sitten eka plussa tullut, joka meni kyllä kesken hyvin nopee sen plussan jälkeen.. muuten ei oo itellä kans plussaa ikinä näiden 9v aikana tullut. Nyt vaa odottelen et heinäkuun lopulla alkaa menkat ja pääsee ilmoittautuu PAS. 😊
Kiitos paljon. 😊 Joskus iteki olin tossa tilanteessa kun odotin onnistuuko hoidot ja pelkäsin etten ikinä saisi kokea äitiyttä. Melkeen raastavat 6 vuotta siihen meni, että vihdoin sain plussan raskaustestiin. Ajattelin, että tää varmaan antaa lohtua kun itsekin silloin pohdin voiko 2 päiväisillä onnistua edes. 🙈 Oliko teillä jotain syytä lapsettomuudelle kun en tosta sun tekstistä ainakaan sitä bongannut tai nähnyt. Itse oon nyt 36v ja mun mies 33v. Miksi teillä tuo siirto noin kauas menee vai onko sulla pitkä kierto vai onko tiedänkin klinikka heinäkuun kii? Ihanaa, että nykyinen kumppani on hoitoihin lähtenyt mukaan.
 
Ja paljon tsemppiä sinne seuraavaan siirtoon! 🫶 Toivotaan että kans tässä tärppää! Ootteko ajatellut et jos ei, niin meinaatteko uuteen keräykseen?
Kiitos ja myös teillekin tsemppiä tulevaan. 😊 Meillä siis pakkasessa vielä 5 alkiota ja jos niin huonosti kävis, ettei onnistuisi niin toki uusi keräys olisi edessä. Meillä tosiaan noi alkiot tullut 1. IVF kierrosta eli on vielä 2 keräystä mahdollisuus tehdä. Toki tää jännittää ja mietityttää kun on ikääkin enempi mitä viimeks mut aika näyttää kui käy. 😊
 
Kiitos paljon. 😊 Joskus iteki olin tossa tilanteessa kun odotin onnistuuko hoidot ja pelkäsin etten ikinä saisi kokea äitiyttä. Melkeen raastavat 6 vuotta siihen meni, että vihdoin sain plussan raskaustestiin. Ajattelin, että tää varmaan antaa lohtua kun itsekin silloin pohdin voiko 2 päiväisillä onnistua edes. 🙈 Oliko teillä jotain syytä lapsettomuudelle kun en tosta sun tekstistä ainakaan sitä bongannut tai nähnyt. Itse oon nyt 36v ja mun mies 33v. Miksi teillä tuo siirto noin kauas menee vai onko sulla pitkä kierto vai onko tiedänkin klinikka heinäkuun kii? Ihanaa, että nykyinen kumppani on hoitoihin lähtenyt mukaan.
Kyllä todella toi lohtua! 😊
Ei meillä ei oo mitään syytä löytynyt, kaikki molemmissa sillein hyvin..mut nyt toisaalta on olo vähän parempi kun ICSI sai edes noita hedelmöittyneitä kun IVF ei yhtään. 😊
 
Takaisin
Top