Pakastealkion siirto (PAS)

@AMak oon pahoillani 😭😭 Sushi ja lonkero kuulostaa hyvältä. Toivotan sulle kaikesta huolimatta hyvää joulua!

@Sandraliinu kiitos toivoa tuovasta tarinasta! Oliko sulle tuolloin siirretty blasto vai millainen pallukka?

Heissan! En ole tainnut tänne aikaisemmin kirjoitella, vaan olen lurkkinut taustalla, seuraillut ja saanut vertaistukea teidän teksteistä. ❤️

17.12. oli PAS, ja en kyllä osaa sanoa että olis yhtään mitään oireita, ehkä jotain pienen pientä juilimista. Tai no, on ollut kaiken näköistä mitä cyclot voisi myös aiheuttaa.

Siirrettiin siis 5 päivän ikäinen blasto, hyvällä luokituksella. Virallinen testipäivä olisi vasta 31.12. Mietin jo, että testaisiko jouluna, silloin olisi pp7, mutta silloin taitaa kuitenkin olla vielä liian aikaista.

Ihan äärettömän pahat piinapäivät! Tai sitten on vaan ollut taukoa sen verran, etten muistanut miten sekaisin menen. 😂 En pysty miettimään just mitään muuta, huoh.

3 päivän ikäinen pallura siirrettiin. Minkä ikäinen sulle siirrettiin?
Mulle 5-päiväinen blasto. Pp8 oli mulla vielä nega, se olisi siis sama kuin 3-päiväisen pp10. Täytyy viimeiset toivon rippeet hakea muista tarinoista 😁😁 Ihanaa joulua sulle!

@Melmi tuttu tunne toi, ettei mahdu mitään muuta mieleen! Kaippa se monilla jo pp7 näkyisi plussa. Olisi ihanin joululahja! Toisaalta sitten, jos on nega, meneekö aaton fiilikset pilalle. Tsemppiä piinailuun!

Heissan! En ole tainnut tänne aikaisemmin kirjoitella, vaan olen lurkkinut taustalla, seuraillut ja saanut vertaistukea teidän teksteistä. ❤️

17.12. oli PAS, ja en kyllä osaa sanoa että olis yhtään mitään oireita, ehkä jotain pienen pientä juilimista. Tai no, on ollut kaiken näköistä mitä cyclot voisi myös aiheuttaa.

Siirrettiin siis 5 päivän ikäinen blasto, hyvällä luokituksella. Virallinen testipäivä olisi vasta 31.12. Mietin jo, että testaisiko jouluna, silloin olisi pp7, mutta silloin taitaa kuitenkin olla vielä liian aikaista.

Ihan äärettömän pahat piinapäivät! Tai sitten on vaan ollut taukoa sen verran, etten muistanut miten sekaisin menen. 😂 En pysty miettimään just mitään muuta, huoh.
Piinapäivät ovat nimensä veroiset 😆 dpo 10 eli pp5 voi jo näkyä haamuviiva. Jossain oli sellainen statistiikka, jossa oli mahdollisuudet nähdä plussa tietyillä dpo päivillä ja dpo 10 se oli suunnilleen niin, että jos on tulossa positiivinen niin se näkyy 70% todennäköisyydellä joten 30%:lla porukasta se näkyy vasta myöhemmin. Eli varminta tulosta saa kun odottelee, mutta tulos voi myös herkillä testeillä alkaa haamuilemaan.

Tsemppiä piinapäiviin🫶 itsekin pääsen ensi kuussa piinailemaan viimein keskenmenon jäljiltä 🙏

Edit. Tässä oli ainakin yksi sivusto jossa prosentteja dpo:n mukaan https://www.countdowntopregnancy.com/pregnancy-test/dpo-chart.php?dpo=10

Mulla myös siirrettiin 17.12 5 päiväinen blasto 😵😊 en kyllä tiiä itekkään onko mitään oireita..

Takaisin