Pakastealkion siirto (PAS)

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Anselmiina_
  • AloituspĂ€ivĂ€mÀÀrĂ€ AloituspĂ€ivĂ€mÀÀrĂ€
@AMak oon pahoillani 😭😭 Sushi ja lonkero kuulostaa hyvĂ€ltĂ€. Toivotan sulle kaikesta huolimatta hyvÀÀ joulua!

@Sandraliinu kiitos toivoa tuovasta tarinasta! Oliko sulle tuolloin siirretty blasto vai millainen pallukka?

Heissan! En ole tainnut tĂ€nne aikaisemmin kirjoitella, vaan olen lurkkinut taustalla, seuraillut ja saanut vertaistukea teidĂ€n teksteistĂ€. ❀

17.12. oli PAS, ja en kyllÀ osaa sanoa ettÀ olis yhtÀÀn mitÀÀn oireita, ehkÀ jotain pienen pientÀ juilimista. Tai no, on ollut kaiken nÀköistÀ mitÀ cyclot voisi myös aiheuttaa.

Siirrettiin siis 5 pÀivÀn ikÀinen blasto, hyvÀllÀ luokituksella. Virallinen testipÀivÀ olisi vasta 31.12. Mietin jo, ettÀ testaisiko jouluna, silloin olisi pp7, mutta silloin taitaa kuitenkin olla vielÀ liian aikaista.

Ihan ÀÀrettömĂ€n pahat piinapĂ€ivĂ€t! Tai sitten on vaan ollut taukoa sen verran, etten muistanut miten sekaisin menen. 😂 En pysty miettimÀÀn just mitÀÀn muuta, huoh.

3 pÀivÀn ikÀinen pallura siirrettiin. MinkÀ ikÀinen sulle siirrettiin?
Mulle 5-pĂ€ivĂ€inen blasto. Pp8 oli mulla vielĂ€ nega, se olisi siis sama kuin 3-pĂ€ivĂ€isen pp10. TĂ€ytyy viimeiset toivon rippeet hakea muista tarinoista 😁😁 Ihanaa joulua sulle!

@Melmi tuttu tunne toi, ettei mahdu mitÀÀn muuta mieleen! Kaippa se monilla jo pp7 nÀkyisi plussa. Olisi ihanin joululahja! Toisaalta sitten, jos on nega, meneekö aaton fiilikset pilalle. TsemppiÀ piinailuun!

Heissan! En ole tainnut tĂ€nne aikaisemmin kirjoitella, vaan olen lurkkinut taustalla, seuraillut ja saanut vertaistukea teidĂ€n teksteistĂ€. ❀

17.12. oli PAS, ja en kyllÀ osaa sanoa ettÀ olis yhtÀÀn mitÀÀn oireita, ehkÀ jotain pienen pientÀ juilimista. Tai no, on ollut kaiken nÀköistÀ mitÀ cyclot voisi myös aiheuttaa.

Siirrettiin siis 5 pÀivÀn ikÀinen blasto, hyvÀllÀ luokituksella. Virallinen testipÀivÀ olisi vasta 31.12. Mietin jo, ettÀ testaisiko jouluna, silloin olisi pp7, mutta silloin taitaa kuitenkin olla vielÀ liian aikaista.

Ihan ÀÀrettömĂ€n pahat piinapĂ€ivĂ€t! Tai sitten on vaan ollut taukoa sen verran, etten muistanut miten sekaisin menen. 😂 En pysty miettimÀÀn just mitÀÀn muuta, huoh.
PiinapĂ€ivĂ€t ovat nimensĂ€ veroiset 😆 dpo 10 eli pp5 voi jo nĂ€kyĂ€ haamuviiva. Jossain oli sellainen statistiikka, jossa oli mahdollisuudet nĂ€hdĂ€ plussa tietyillĂ€ dpo pĂ€ivillĂ€ ja dpo 10 se oli suunnilleen niin, ettĂ€ jos on tulossa positiivinen niin se nĂ€kyy 70% todennĂ€köisyydellĂ€ joten 30%:lla porukasta se nĂ€kyy vasta myöhemmin. Eli varminta tulosta saa kun odottelee, mutta tulos voi myös herkillĂ€ testeillĂ€ alkaa haamuilemaan.

TsemppiĂ€ piinapĂ€iviinđŸ«¶ itsekin pÀÀsen ensi kuussa piinailemaan viimein keskenmenon jĂ€ljiltĂ€ 🙏

Edit. TÀssÀ oli ainakin yksi sivusto jossa prosentteja dpo:n mukaan https://www.countdowntopregnancy.com/pregnancy-test/dpo-chart.php?dpo=10

Mulla myös siirrettiin 17.12 5 pĂ€ivĂ€inen blasto đŸ˜”đŸ˜Š en kyllĂ€ tiiĂ€ itekkÀÀn onko mitÀÀn oireita..

Jee uuteen kiertoon siirrytty yöllĂ€, kp1. Ultra varattu kp 11, jossa tarkistetaan ”hotellin” olosuhteet siirrolle. Siirto voisi olla about 9.1. Sit pÀÀsee taas piinailemaan 😍😇🙏 kun plussa tulee aion jatkaa cyclogestia viikolle 12, vaikka Husista toisin ohjeistetaan 🙏 (antaakohan ne lisÀÀ reseptiĂ€, jos vaan kysyn?)

jes ihanaa joulua kaikille ja juuri nyt piinailijoille toivon parasta joululahjaa ❀

Mulla myös siirrettiin 17.12 5 pĂ€ivĂ€inen blasto đŸ˜”đŸ˜Š en kyllĂ€ tiiĂ€ itekkÀÀn onko mitÀÀn oireita..
Oi, mahtavaa! Siirrettiinkö sulla aamulla vai ip? MĂ€ olen jotenkin ihan sivuuttanut sen, ettĂ€ mulle siirrettiin se vasta klo 14, eli toivoa on vielĂ€! đŸ€ž tĂ€nÀÀn ainakin aamutesti (joku liuska) oli aivan nega.

Oi, mahtavaa! Siirrettiinkö sulla aamulla vai ip? MĂ€ olen jotenkin ihan sivuuttanut sen, ettĂ€ mulle siirrettiin se vasta klo 14, eli toivoa on vielĂ€! đŸ€ž tĂ€nÀÀn ainakin aamutesti (joku liuska) oli aivan nega.
😊Mulla siirrettiin klo 13.00. Jep munkin testi negaa vielĂ€..saa nyt nĂ€hdĂ€ kuinka kĂ€y😕

Takaisin