Pakastealkion siirto (PAS)

Heippa ❤️

Hyppään mukaan tähän ketjuun. Meille tehtiin syksyllä -21 ICSI, jonka toisesta siirrosta saatiin lapsi (8/22 ❤️). Pakkaseen jäi neljä alkiota. Nyt vihdoin päästy yrittämään toista, ja kävin PASissa viime viikon ti 30.12. Alkuun oli oireita ja tuntemuksia ja olin varma että on tärpännyt. Sitten oireet hiipuivat ja tällä viikolla olen tehnyt testejä, pelkkää negaa. 😔 virallinen testipäivä olisi ensi ti. Eilen alkoi tiputteluvuoto. Klinikalle olin yhteydessä ja sanoivat, että tukilääkitystä (Terolut) tulisi jatkaa testipäivään saakka. Tekisi mieli kysyä uudestaan että onko tosiaan näin, koska en kyllä millään usko että toi testi plussaksi muuttuu ja haluisin päästä uuteen kiertoon ja siirtoon mahdollisimman pian. Onko teillä kokemuksia tällaisesta tilanteesta?

Paljon onnea ja tsemppiä ja myös voimia kaikille ❤️
Soitin perjantaina klinikalle ja sain luvan lopettaa terolutit jos lauantaina testi edelleen nega. Negahan se oli, joten nyt odotellaan vuodon kunnollista alkua (tiputtelua tullut ke alkaen) ja siitä sitten uuteen siirtoon ❤️

Moi ja kovasti tsemppiä! Toivotaan että ovis tosiaan tapahtuu nyt viikonlopun aikana.

Itsellä samanlainen tilanne. 2 blastoa pakkasessa, ultra ensi viikolla ja sitten vaan toivottavasti ovis osuu ensi viikonlopulle. Itsellä ovitrelle triggeri mahdollinen jos näyttää siltä että osuisikin maanantaille.

Saako kysyä tikutatko aina vaan aamupissasta? Vai useasti päivässä? Eniten ehkä pelottaa että mokaan jotenkin tämän ovistestauksen. CB pinkki käytössä.
Tässä on tikuteltu CB digi ja YA tukena, eipä ole viikkoon plussa näkynyt vielä. Aamulla ja iltapäivällä olen ottanut kun testi alkoi olla lähellä mutta se ei auttanut että olisin saanut testissä kiinni. Soitin eilen klinikalle ja kyselin mitä tehdä ja hän ehdotti että jatkan vielä viikonlopun aikana ja maanantaina, sitten soitan maanantaina ja tehdään uusi suunnitelma. Epäilen että mun huippu oli perjantaina kun oli tosi lähellä mutta se hiipui pois jo lauantaina. Tänäänkään ei ollut edes aamuvirtsasta mitään kovin näkyvää. Eli @VenusAurora en ole saanut kiinni ja epäilen että tämä kierto meni hukkaan siirron osalta mutta odotan toki lääkärin kommenttia asiaan vielä. Ehkä meen alkuviikosta ultraan vielä, mutta yksityisellä se maksaa taas parisataa euroa kun käy... Ehkä ensi kierrossa annetaan joku Ovitrelle sitten. Vähän tylsää, mutta tiesinhän mä että tämäkin on mahdollisuus. Huomenna testaan vielä mutta tänään oli jo kp 16 ja mun kierto on 27/28 päivää joten aika lyhyt luteaalivaihe on jos vasta ensi viikolla olisi ovis. Mulla ei ole myöskään ollut vuosiin epäsäännöllinen kierto joten sekin olisi uusi asia.

Mulla on nyt vahvasti olo ettei onnistunut tämäkään siirto 😞 Eilen tuli testiin haamuviiva ja tänään puhdas nega. Jotain yritystä ehkä oli, mutta yritykseksi taisi jäädäkin 😞
onko sulla pakkasessa vielä siirrettävää jos tämä ei onnistu? Toivotaan tietysti vielä myöhäistä kiinnittymistä tai huonoa testiä mikä antoi negan 🧡🙏

Tässä on tikuteltu CB digi ja YA tukena, eipä ole viikkoon plussa näkynyt vielä. Aamulla ja iltapäivällä olen ottanut kun testi alkoi olla lähellä mutta se ei auttanut että olisin saanut testissä kiinni. Soitin eilen klinikalle ja kyselin mitä tehdä ja hän ehdotti että jatkan vielä viikonlopun aikana ja maanantaina, sitten soitan maanantaina ja tehdään uusi suunnitelma. Epäilen että mun huippu oli perjantaina kun oli tosi lähellä mutta se hiipui pois jo lauantaina. Tänäänkään ei ollut edes aamuvirtsasta mitään kovin näkyvää. Eli @VenusAurora en ole saanut kiinni ja epäilen että tämä kierto meni hukkaan siirron osalta mutta odotan toki lääkärin kommenttia asiaan vielä. Ehkä meen alkuviikosta ultraan vielä, mutta yksityisellä se maksaa taas parisataa euroa kun käy... Ehkä ensi kierrossa annetaan joku Ovitrelle sitten. Vähän tylsää, mutta tiesinhän mä että tämäkin on mahdollisuus. Huomenna testaan vielä mutta tänään oli jo kp 16 ja mun kierto on 27/28 päivää joten aika lyhyt luteaalivaihe on jos vasta ensi viikolla olisi ovis. Mulla ei ole myöskään ollut vuosiin epäsäännöllinen kierto joten sekin olisi uusi asia.
Voi hitsi, todella turhauttavaa ! Kyllä se vähän kuulostaa, että olisi mennyt jo ohi kun etkö laittanut aiemmin että oli joku follikkeli jo 18mm, ovis tulee ymmärtääkseni yleensä kun follikkeli noin 20mm tai yli. Ja ne kasvaa noin 2mm päivässä loppuvaiheessa.

Jos sitten helmikuu olisi onnen kuu 🩵

Voi hitsi, todella turhauttavaa ! Kyllä se vähän kuulostaa, että olisi mennyt jo ohi kun etkö laittanut aiemmin että oli joku follikkeli jo 18mm, ovis tulee ymmärtääkseni yleensä kun follikkeli noin 20mm tai yli. Ja ne kasvaa noin 2mm päivässä loppuvaiheessa.

Jos sitten helmikuu olisi onnen kuu 🩵
Joo, siis maanantaina viime viikolla oli jo iso johtofollikkeli ja limis hyvä. Gemini sanoi ettei tässä vielä kaikki ole ohi jos esim verikoe ja ultra tehdään tms. Mutta en tiedä kannattaako jos ei siitä saa selville mikä kiertopäivä olisi. Lääkäri sanoi myös että jotkut ovuloivat 17mm follikkelista jo, joten se riippuu ihan ihmisestä kyl. Tällä hetkellä vatsassa on sellainen jomotus että mun tuurin mukaan tämä pe oli joku esilämmitys ja ma on irrotus ja sitten ei päästä väärän päivän talia siirtoon taas. En tiedä, ehkä pitää vain laittaa katsetta kohti helmikuuta jo.

Joo, siis maanantaina viime viikolla oli jo iso johtofollikkeli ja limis hyvä. Gemini sanoi ettei tässä vielä kaikki ole ohi jos esim verikoe ja ultra tehdään tms. Mutta en tiedä kannattaako jos ei siitä saa selville mikä kiertopäivä olisi. Lääkäri sanoi myös että jotkut ovuloivat 17mm follikkelista jo, joten se riippuu ihan ihmisestä kyl. Tällä hetkellä vatsassa on sellainen jomotus että mun tuurin mukaan tämä pe oli joku esilämmitys ja ma on irrotus ja sitten ei päästä väärän päivän talia siirtoon taas. En tiedä, ehkä pitää vain laittaa katsetta kohti helmikuuta jo.
No ei sitten vielä heitetä kirvestä kaivoon! Jos se ovulaatio päättäisikin vielä pamahtaa huomenna ✨ ja katsotaan mitä lääkäri sanoo. 😘

Takaisin