Liljankukka🌸
Vauhtiin päässyt keskustelija
Cyclogest 400 mgx2, siirto ovulaation induktioon eli oma keltarauhanen oli kanssa. Jännä kun tuulimunassa ei kuitenkaan vuotoja tullut yhtään.Mitkä tukilääkkeet sinulla oli käytössä?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Cyclogest 400 mgx2, siirto ovulaation induktioon eli oma keltarauhanen oli kanssa. Jännä kun tuulimunassa ei kuitenkaan vuotoja tullut yhtään.Mitkä tukilääkkeet sinulla oli käytössä?
Huh no sitten tilanne pelastunut. Mummo saattaa lähteä vahtimaan lasta mutta se ei ole vielä varmaMulla ei vielä ole ollut mukana, mutta kyselin juuri Tyksistä uutta siirtoa nyt, kun esikoisen syntymästä on vuosi ja ainakin sieltä sanoivat, että voi ottaa mukaan, jos lapsi on rauhallinen. Varmaankin ajatuksena juuri, että jaksaako lapsi istua rattaissa hiljaksiin sen aikaa.
Moi! Kannattaisko sun soittaa polille ja kysyä ohjeita? Jos he haluaisivat tarkistaa esim proge-arvot?Moikka,
Mun on nyt pakko liittyä tänne koska tää odottelu on niiiin piinaavaa. Mulla siis siirretty 15.5 5 päiväinen alkio ja oon saanu edellispäivänä haamun ja tänään vahvemman mutta mulla alko myös maanantaina ruskea vuoto ja eilen illalla vaaleanpunainen. Sitä ei tuu muuten kun cyglogestien mukana ja tiiän et voi olla normaalia mut joku nyt vaan jarruttelee ja ajattelen et huonosti käy
Onneks nää teiän muitten tekstit helpottaa oloa vähän ees et saa jönnittää jonkun muun tilannetta.
Tos noi testit
Eli haaleampi dpo 11 ja toinen dpo 13
Ajattelin että sinne yhteyden ottaminen olisi turhaa kun vastaushan varmaan on että voi olla normaalia tai sitten ei selviää ajan kanssa. Mulla on aina ollut tota rusehtavaa vuotoa ennen menkkoja n. viikon ajan joten tämä siellä tiedossa ja siksi mulla onkin terolut+cyglogest tukilääkkeenä. Mut laitoin nyt kuitenkin viestiäMoi! Kannattaisko sun soittaa polille ja kysyä ohjeita? Jos he haluaisivat tarkistaa esim proge-arvot?
Mutta kaunis viivahan tuossa on ja jos vuoto on hyvin niukkaa niin sehän lienee ihan normaalia![]()
Moikka,
Mun on nyt pakko liittyä tänne koska tää odottelu on niiiin piinaavaa. Mulla siis siirretty 15.5 5 päiväinen alkio ja oon saanu edellispäivänä haamun ja tänään vahvemman mutta mulla alko myös maanantaina ruskea vuoto ja eilen illalla vaaleanpunainen. Sitä ei tuu muuten kun cyglogestien mukana ja tiiän et voi olla normaalia mut joku nyt vaan jarruttelee ja ajattelen et huonosti käy
Onneks nää teiän muitten tekstit helpottaa oloa vähän ees et saa jönnittää jonkun muun tilannetta.
Tos noi testit
No niin on ja nyt kun luin vanhoja keskusteluja tuolta hoitopolulta niin siitä pas:ista mistä tuli kemiallinen oli vuotoa ja siitä mistä lapsi syntyi oli myös vuotoa joten kaikki voi olla mahdollista.Tuo huoli on kauheaa, paljon tsemppiä ajatuksien kanssa ja toivotaan että osoittautuvat turhiksi huoliksi. Itsellä tuli viimekuun plussakierrossa ihan vaaleanpunaista vuotoa dpo10 alkaen 2-3 päivää joka sitten lakkasi. Ajattelen että liittyi varmaan kiinnittymiseen.
ON: Täällä on piinapäivät ns parhaimmillaanDpo9/pp4 eli kohta saa alkaa testata
Miten muilla piinailijoilla sujuu?
No niin on ja nyt kun luin vanhoja keskusteluja tuolta hoitopolulta niin siitä pas:ista mistä tuli kemiallinen oli vuotoa ja siitä mistä lapsi syntyi oli myös vuotoa joten kaikki voi olla mahdollista.
Aika huvittava olin kirjoittanut heille että tullut pari päivää vuotoa ja aamuhikoiluttaa niinkuin menkkoja ennnen et tais olla tässä ja sit oli verikovastaus missä hyvä arvo
Ei hemmetti, kuullostaa hölmöläisen hommalle tuo terolut.Hirveesti tsemppiä @Mökkimakkara epävarmaan tilanteeseen. Tuo viiva oli kyllä hienosti vahvistunut niin olisin kyllä optimistinenJa joo ymmärrän kynnyksen soittaa polille. Itellä tuntuu ainakin jo, että oon mustalla listalla
Ja @Anisiina mä ainakin sorruin jo silloin pp5 kun halusin testata ennen mahdollista vuotoa. Varmimmin varmaan näkyy siinä pp7-9 mitä oon hulluna näitä palstoja selannut. Tsemppiä sinulle myös piinailuun
Mä soitin polille ja hohhoijaa taas. Vuodosta ja kivuista huolimatta nyt sitten tässä vaiheessa aloitetaan terolut lisäksi ja mitataan progesteronit. Aivan älytöntä taas kun testi on aivan negatiivinen. Laitoin vielä kysymystä lääkärille tuosta terolutista kun en haluis enää tunkee mitään itteeni ja kauhee pms päällä. Olisivat laittaneet ne terolutit alun alkaenkin![]()
Jep. Kysyin asiaa vielä, sh konsultoi lääkäriä ja hän sitten sanoi "ei välttämättä näy vielä testissä". Mulla näky se tuulimunakin jo tässä vaiheessa vaikka hcg oli tosi huono niin mitä ihmeen järkeä tässä touhussa on. Tulin just sieltä labrasta ja maanantaina vielä lyödään viimeinen naula arkkuunEi hemmetti, kuullostaa hölmöläisen hommalle tuo terolut.![]()
Täällä nyt toinen vuotelija. Tänään pikkuhousunsuojaan ja pyyhkiessä tullut vaaleanpunertavaa vuotoa. Melko runsasta valkovuotoa on ollut myös pitkin viikkoa. En nyt tiiä voiko tää enää olla mitään kiinnittymisvuotoa, kun 14.5. tehtiin siirto, eli nyt on pp9/dpo14. Virallinen testipäivä ois 28.5., mut ajateltiin huomenna jo testailla. Voi paska, nyt pelottaa vaikka tiedän että tää voi olla ihan normaalia ja jopa merkki tärppäämisestä.Moikka,
Tos noi testit
Voi harmi jos sielläkin nyt vuoteleeTäällä nyt toinen vuotelija. Tänään pikkuhousunsuojaan ja pyyhkiessä tullut vaaleanpunertavaa vuotoa. Melko runsasta valkovuotoa on ollut myös pitkin viikkoa. En nyt tiiä voiko tää enää olla mitään kiinnittymisvuotoa, kun 14.5. tehtiin siirto, eli nyt on pp9/dpo14. Virallinen testipäivä ois 28.5., mut ajateltiin huomenna jo testailla. Voi paska, nyt pelottaa vaikka tiedän että tää voi olla ihan normaalia ja jopa merkki tärppäämisestä.![]()
Kovasti tsemppiä myös sinne toivotaan että molemmilla ei merkkaa vuoto mitään huono vaan pöin vastoin.Täällä nyt toinen vuotelija. Tänään pikkuhousunsuojaan ja pyyhkiessä tullut vaaleanpunertavaa vuotoa. Melko runsasta valkovuotoa on ollut myös pitkin viikkoa. En nyt tiiä voiko tää enää olla mitään kiinnittymisvuotoa, kun 14.5. tehtiin siirto, eli nyt on pp9/dpo14. Virallinen testipäivä ois 28.5., mut ajateltiin huomenna jo testailla. Voi paska, nyt pelottaa vaikka tiedän että tää voi olla ihan normaalia ja jopa merkki tärppäämisestä.![]()
Ihana juttu! Toivotaan että kyytiläinen pysyy tiukasti matkassa!Mä päätin tehdä tänään töiden jälkeen testin. Tein herkän CB:n. Sieltä tuli plussa.Mutta kaksi edellistä kkm kummittelee taustalla, että katsotaan rauhassa tilannetta. Tiistaina virallinen testipäivä. Nyt dpo 11.
View attachment 144411
Oi onneaMä päätin tehdä tänään töiden jälkeen testin. Tein herkän CB:n. Sieltä tuli plussa.Mutta kaksi edellistä kkm kummittelee taustalla, että katsotaan rauhassa tilannetta. Tiistaina virallinen testipäivä. Nyt dpo 11.