Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla menee zumet, terot ja cyglot. Ne piti aloittaa jo ennen siirtoa.. Millom sinulle on tehty siirto?Onks kellään kokemusta siitä että sais lisätuen jo määrättyjen tukilääkkeiden lisäksi jos alkaa vuotelemaan? Mulla menee nyt Zumenon ja Terolut, en tiedä oisko mitään hyötyä aloittaa esim. Cyclogest rinnalle. Tosin näin viikonlopun aikaan en saa ketään mistään kiinni.![]()
14.5. Mulla ei oo menny ku noi, eikä varallekaan määrätty mitään. Omaa kiertoahan mulla ei edes oo, joten ei sieltä menkat puske siinä mielessä läpi. Mut mietin vaan et onks toi Terolut yksinään riittämätön keltarauhastuki..Mulla menee zumet, terot ja cyglot. Ne piti aloittaa jo ennen siirtoa.. Millom sinulle on tehty siirto?
Mulle on aina gyne sanonut, että terolut yksinään ei olis riittävä luteaalitueksi kun imeytyminen epävarmaa. Oliko sulla lääkkeelliseen kiertoon siirto?14.5. Mulla ei oo menny ku noi, eikä varallekaan määrätty mitään. Omaa kiertoahan mulla ei edes oo, joten ei sieltä menkat puske siinä mielessä läpi. Mut mietin vaan et onks toi Terolut yksinään riittämätön keltarauhastuki..![]()
Joo lääkkeelliseen kiertoon tehtiin, omaa kiertoa mulla ei ole. En tiiä ottaisko ne naiatentautien päivystyksessä kantaa, kun julkisella ollaan hoidoissakin. Stressaa ihan hitosti nyt, kun selkeesti kiinnittynyt on.Mulle on aina gyne sanonut, että terolut yksinään ei olis riittävä luteaalitueksi kun imeytyminen epävarmaa. Oliko sulla lääkkeelliseen kiertoon siirto?
Koita saada kiinni joku viimeistään maanantaina polilta, jos saisit cyclogestin lisäksi. Mullehan ne olis tossa heti lisänny keltarauhashormonia kun alkoi tiputtelemaan.
Onks sulla mahdollista päästä yksityiselle jollekin yleislääkärille, joka kirjoittaisi reseptin? Tai toki voit koittaa soittaa myös naistentautien päivystykseen. Mulla tosin kokemuksena naistentautien päivystyksestä se, että istuin 8 tuntia käytävässä, vaikka epäiltiin kohdunulkoista (ja tästäkin väänsin siellä kätilöiden kanssa ennen kuin sain jäädä odottamaan ultraa kun meinattiin vaan laittaa vatsakipujen kanssa kotiin). Meidän sairaalalla nyt on muutenkin ongelmaa kun naistentautien päivystyksessä tietämys lapsettomuushoidoista oli aika kehno, mutta eipä siitä sen enempää.Joo lääkkeelliseen kiertoon tehtiin, omaa kiertoa mulla ei ole. En tiiä ottaisko ne naiatentautien päivystyksessä kantaa, kun julkisella ollaan hoidoissakin. Stressaa ihan hitosti nyt, kun selkeesti kiinnittynyt on.![]()
Soitin päivystykseen ja sieltä soittelee lääkäri takaisin kun ehtii. Toivottavasti saan reseptin.Onks sulla mahdollista päästä yksityiselle jollekin yleislääkärille, joka kirjoittaisi reseptin? Tai toki voit koittaa soittaa myös naistentautien päivystykseen. Mulla tosin kokemuksena naistentautien päivystyksestä se, että istuin 8 tuntia käytävässä, vaikka epäiltiin kohdunulkoista (ja tästäkin väänsin siellä kätilöiden kanssa ennen kuin sain jäädä odottamaan ultraa kun meinattiin vaan laittaa vatsakipujen kanssa kotiin). Meidän sairaalalla nyt on muutenkin ongelmaa kun naistentautien päivystyksessä tietämys lapsettomuushoidoista oli aika kehno, mutta eipä siitä sen enempää.
Tsemppiä hirveesti sinne!
Hauskaa kuinka eri ohjeita kaikki saaMulle on aina gyne sanonut, että terolut yksinään ei olis riittävä luteaalitueksi kun imeytyminen epävarmaa. Oliko sulla lääkkeelliseen kiertoon siirto?
Koita saada kiinni joku viimeistään maanantaina polilta, jos saisit cyclogestin lisäksi. Mullehan ne olis tossa heti lisänny keltarauhashormonia kun alkoi tiputtelemaan.
Joo ei sentään hysteriaaOnpa kyllä kummallista, miten nää erot voivat olla näin suuria lääkäreiden ohjeistuksissaJa hei toivon nyt todella etten lietsonut tuolla minun kommentilla täällä mitään paniikkia tai hysteriaa. Tässä kyseessä kuitenkin vain yhden lääkärin mielipide ja kerta niin monille näköjään myös pelkkiä teroluteja määrätään, niin varmasti nekin ovat luotettavaksi tukilääkkeeksi todettu
Tsemppiä @iLa piinapäiviin![]()