Pakastealkion siirto (PAS)

Mulla ei vielä ole ollut mukana, mutta kyselin juuri Tyksistä uutta siirtoa nyt, kun esikoisen syntymästä on vuosi ja ainakin sieltä sanoivat, että voi ottaa mukaan, jos lapsi on rauhallinen. Varmaankin ajatuksena juuri, että jaksaako lapsi istua rattaissa hiljaksiin sen aikaa.
Huh no sitten tilanne pelastunut. Mummo saattaa lähteä vahtimaan lasta mutta se ei ole vielä varma 🙄🙄 pitää ottaa lapsi mukaan jos ei onnistu.

Joo eihän siinä mitään vaaratilannetta edes pääse syntymään kun vyöt päälle ja rattaisiin, puhelin käteen ja toiseen maissinaksu. 😅

Moikka,

Mun on nyt pakko liittyä tänne koska tää odottelu on niiiin piinaavaa. Mulla siis siirretty 15.5 5 päiväinen alkio ja oon saanu edellispäivänä haamun ja tänään vahvemman mutta mulla alko myös maanantaina ruskea vuoto ja eilen illalla vaaleanpunainen. Sitä ei tuu muuten kun cyglogestien mukana ja tiiän et voi olla normaalia mut joku nyt vaan jarruttelee ja ajattelen et huonosti käy 😢

Onneks nää teiän muitten tekstit helpottaa oloa vähän ees et saa jönnittää jonkun muun tilannetta.

Tos noi testit
Eli haaleampi dpo 11 ja toinen dpo 13

Liitteet

• IMG_1536.jpeg
    IMG_1536.jpeg
    846 KB · Katsottu: 69
  • IMG_1545.jpeg
    IMG_1545.jpeg
    724.8 KB · Katsottu: 72
Moikka,

Mun on nyt pakko liittyä tänne koska tää odottelu on niiiin piinaavaa. Mulla siis siirretty 15.5 5 päiväinen alkio ja oon saanu edellispäivänä haamun ja tänään vahvemman mutta mulla alko myös maanantaina ruskea vuoto ja eilen illalla vaaleanpunainen. Sitä ei tuu muuten kun cyglogestien mukana ja tiiän et voi olla normaalia mut joku nyt vaan jarruttelee ja ajattelen et huonosti käy 😢

Onneks nää teiän muitten tekstit helpottaa oloa vähän ees et saa jönnittää jonkun muun tilannetta.

Tos noi testit
Moi! Kannattaisko sun soittaa polille ja kysyä ohjeita? Jos he haluaisivat tarkistaa esim proge-arvot?
Mutta kaunis viivahan tuossa on ja jos vuoto on hyvin niukkaa niin sehän lienee ihan normaalia👍

Moi! Kannattaisko sun soittaa polille ja kysyä ohjeita? Jos he haluaisivat tarkistaa esim proge-arvot?
Mutta kaunis viivahan tuossa on ja jos vuoto on hyvin niukkaa niin sehän lienee ihan normaalia👍
Ajattelin että sinne yhteyden ottaminen olisi turhaa kun vastaushan varmaan on että voi olla normaalia tai sitten ei selviää ajan kanssa. Mulla on aina ollut tota rusehtavaa vuotoa ennen menkkoja n. viikon ajan joten tämä siellä tiedossa ja siksi mulla onkin terolut+cyglogest tukilääkkeenä. Mut laitoin nyt kuitenkin viestiä

Moikka,

Tos noi testit

Tuo huoli on kauheaa, paljon tsemppiä ajatuksien kanssa ja toivotaan että osoittautuvat turhiksi huoliksi. Itsellä tuli viimekuun plussakierrossa ihan vaaleanpunaista vuotoa dpo10 alkaen 2-3 päivää joka sitten lakkasi. Ajattelen että liittyi varmaan kiinnittymiseen.

ON: Täällä on piinapäivät ns parhaimmillaan 🙈 Dpo9/pp4 eli kohta saa alkaa testata 😬 Miten muilla piinailijoilla sujuu?

Tuo huoli on kauheaa, paljon tsemppiä ajatuksien kanssa ja toivotaan että osoittautuvat turhiksi huoliksi. Itsellä tuli viimekuun plussakierrossa ihan vaaleanpunaista vuotoa dpo10 alkaen 2-3 päivää joka sitten lakkasi. Ajattelen että liittyi varmaan kiinnittymiseen.

ON: Täällä on piinapäivät ns parhaimmillaan 🙈 Dpo9/pp4 eli kohta saa alkaa testata 😬 Miten muilla piinailijoilla sujuu?
No niin on ja nyt kun luin vanhoja keskusteluja tuolta hoitopolulta niin siitä pas:ista mistä tuli kemiallinen oli vuotoa ja siitä mistä lapsi syntyi oli myös vuotoa joten kaikki voi olla mahdollista.

Aika huvittava olin kirjoittanut heille että tullut pari päivää vuotoa ja aamuhikoiluttaa niinkuin menkkoja ennnen et tais olla tässä ja sit oli verikovastaus missä hyvä arvo 😅

No niin on ja nyt kun luin vanhoja keskusteluja tuolta hoitopolulta niin siitä pas:ista mistä tuli kemiallinen oli vuotoa ja siitä mistä lapsi syntyi oli myös vuotoa joten kaikki voi olla mahdollista.

Aika huvittava olin kirjoittanut heille että tullut pari päivää vuotoa ja aamuhikoiluttaa niinkuin menkkoja ennnen et tais olla tässä ja sit oli verikovastaus missä hyvä arvo

😆 niin samaistuttavaa!! Oon joskus miettinyt että hoitohenkilökunta vois saada hyvät huumorit aikaan kahvihuoneessa kun me ”sekopäät” laitetaan kaikenmaailman viestejä just tyyliin että ”nyt tuli varmaan the end syystä x” ja todellisuudessa kaikki voi olla hyvin 🤭 Mutta siis tää kertoo just siitä että miten raastavaa se huoli on. Varmaan saavat päivittäin tuollaisia viestejä odottavilta ihmisiltä, joten et ole yksin ❤️

Hirveesti tsemppiä @Mökkimakkara epävarmaan tilanteeseen. Tuo viiva oli kyllä hienosti vahvistunut niin olisin kyllä optimistinen🌈 Ja joo ymmärrän kynnyksen soittaa polille. Itellä tuntuu ainakin jo, että oon mustalla listalla😅

Ja @Anisiina mä ainakin sorruin jo silloin pp5 kun halusin testata ennen mahdollista vuotoa. Varmimmin varmaan näkyy siinä pp7-9 mitä oon hulluna näitä palstoja selannut. Tsemppiä sinulle myös piinailuun☺️

Mä soitin polille ja hohhoijaa taas. Vuodosta ja kivuista huolimatta nyt sitten tässä vaiheessa aloitetaan terolut lisäksi ja mitataan progesteronit. Aivan älytöntä taas kun testi on aivan negatiivinen. Laitoin vielä kysymystä lääkärille tuosta terolutista kun en haluis enää tunkee mitään itteeni ja kauhee pms päällä. Olisivat laittaneet ne terolutit alun alkaenkin😭

Hirveesti tsemppiä @Mökkimakkara epävarmaan tilanteeseen. Tuo viiva oli kyllä hienosti vahvistunut niin olisin kyllä optimistinen🌈 Ja joo ymmärrän kynnyksen soittaa polille. Itellä tuntuu ainakin jo, että oon mustalla listalla😅

Ja @Anisiina mä ainakin sorruin jo silloin pp5 kun halusin testata ennen mahdollista vuotoa. Varmimmin varmaan näkyy siinä pp7-9 mitä oon hulluna näitä palstoja selannut. Tsemppiä sinulle myös piinailuun☺️

Mä soitin polille ja hohhoijaa taas. Vuodosta ja kivuista huolimatta nyt sitten tässä vaiheessa aloitetaan terolut lisäksi ja mitataan progesteronit. Aivan älytöntä taas kun testi on aivan negatiivinen. Laitoin vielä kysymystä lääkärille tuosta terolutista kun en haluis enää tunkee mitään itteeni ja kauhee pms päällä. Olisivat laittaneet ne terolutit alun alkaenkin😭
Ei hemmetti, kuullostaa hölmöläisen hommalle tuo terolut. 😒

Kysyin vielä(oys) hoitavan lääkärin mielipidettä niin lapsen voi ottaa mukaan pas jos pysyy rauhassa. On niin nopeaa välillä hoito järjestettävä että hankala lapselle jolla ei pk paikkaa. Jos jolle muulle tulee haasteita.on ollut kuulemma aiemminkin.

Ei hemmetti, kuullostaa hölmöläisen hommalle tuo terolut. 😒
Jep. Kysyin asiaa vielä, sh konsultoi lääkäriä ja hän sitten sanoi "ei välttämättä näy vielä testissä". Mulla näky se tuulimunakin jo tässä vaiheessa vaikka hcg oli tosi huono niin mitä ihmeen järkeä tässä touhussa on. Tulin just sieltä labrasta ja maanantaina vielä lyödään viimeinen naula arkkuun😭 Sanoin sairaanhoitajalle että meinaan kyllä viikonlopun syödä buranaa kun maha oli kipee, etten valvo koko viikonloppua ja se oli vähän niinkun "syö vaan", ei sekää ihan tätä lääkärin ajatusta ymmärtänyt.🙄
Anteeks kaikille tää negatiivisuuden aalto, oli pakko purkaa tää harmitus johonkin.
Toivon teille muille parempaa viikonloppua ja plussa-aaltoa❤️

Moikka,

Tos noi testit
Täällä nyt toinen vuotelija. Tänään pikkuhousunsuojaan ja pyyhkiessä tullut vaaleanpunertavaa vuotoa. Melko runsasta valkovuotoa on ollut myös pitkin viikkoa. En nyt tiiä voiko tää enää olla mitään kiinnittymisvuotoa, kun 14.5. tehtiin siirto, eli nyt on pp9/dpo14. Virallinen testipäivä ois 28.5., mut ajateltiin huomenna jo testailla. Voi paska, nyt pelottaa vaikka tiedän että tää voi olla ihan normaalia ja jopa merkki tärppäämisestä. 😞

Täällä nyt toinen vuotelija. Tänään pikkuhousunsuojaan ja pyyhkiessä tullut vaaleanpunertavaa vuotoa. Melko runsasta valkovuotoa on ollut myös pitkin viikkoa. En nyt tiiä voiko tää enää olla mitään kiinnittymisvuotoa, kun 14.5. tehtiin siirto, eli nyt on pp9/dpo14. Virallinen testipäivä ois 28.5., mut ajateltiin huomenna jo testailla. Voi paska, nyt pelottaa vaikka tiedän että tää voi olla ihan normaalia ja jopa merkki tärppäämisestä. 😞
Voi harmi jos sielläkin nyt vuotelee😕 Mutta juuri niinkuin sanoitkin, niin voi olla normaalia ja merkki tärpistä. Kaikki tsempit sinne, suosittelen testailemaan huomenna niin kuin suunnittelitte, niin saat mielenrauhan🙏

Kovasti tsemppiä myös sinne toivotaan että molemmilla ei merkkaa vuoto mitään huono vaan pöin vastoin.

Niinkun arvelin niin hoitaja vastasi et koita nyt vaan jaksaa oottaa tiistain viralliseen testipäivään ja vuodosta vaikea sanoa mistä johtuu esim kuivat limakalvot voi aiheuttaa

Mä päätin tehdä tänään töiden jälkeen testin. Tein herkän CB:n. Sieltä tuli plussa. 😭 Mutta kaksi edellistä kkm kummittelee taustalla, että katsotaan rauhassa tilannetta. Tiistaina virallinen testipäivä. Nyt dpo 11.

Liitteet

• IMG_4738.jpeg
    IMG_4738.jpeg
    516.6 KB · Katsottu: 76
Muokattu viimeksi:
Voi ei @Liljankukka🌸 ja muut 😢😢 tämä ei kyllä ole helppo taival kuljettavaksi.

Meillä viimeinen 3 päiväinen siirrettiin ja sitten olisi pakkanen tyhjä ja uusi ivf edessä. En kuitenkaan tällä hetkellä aio siihen lähteä. Voihan se olla että mieli muuttuu. Tuntuu jotenkin helpottavalta, kun tämä kaikki on ohi ja saa keskittyä muihin hommiin. Vaikka negatiivinen tulos tulee vaikuttamaan isosti. Meillä yli 10 v lapsettomuus taustalla ja se on aika ison jäljen jättänyt ja ajattelin pyristellä lapsettomuuden polttomerkistä erilleen.

Toivon ettei enää vauva uutiset satuttaisi ja pystyisin olemaan iloinen toisten puolesta koko sydämessäni ilman arven kuumotusta. Todella onnellinen olen yhdestä lapsesta ja se on riittävä. En enää siirrä asioita lapsitoiveen verholla vaan tartun toimeen oman ja muiden etenki perheen hyvin voinnin vuoksi.

Tämmöinen vuodatus piti päästä jonnekkin purkautumaan kun ei oikein muuta paikkaa ole minne voisi tätä helpotusta, pelkoa ja surua kuvata kiitos ja anteeksi ja jatketaan piinailua pari viikkoa.

Takaisin