Pakastealkion siirto (PAS)

Jep, juuri tuo ovulaation (toivottavasti) läheisyys nyt mietityttää, en halua riskeerata sen viivästymistä ettei siirto osu viikonlopulle. Punktion jälkeen hoitaja kyllä antoi buranaa tuoresiirtoon menevillekin ja sanoi, ettei yksittäinen/pieni määrä/tms mitään haittaa. Mutta nyt kun tosiaan jouduin jo aiemmin tässä kierrossa ottamaan, niin arveluttaa. Parasetamoli mulla ei päänsärkyyn auta.
Toisaalta kun miettii, niin ei se kova päänsärkykään edesauta ovulaation tulemista. Jos tosi kovaa särkyä on ja tuntuu, ettei pärjää, niin ei välttämättä yksittäisestä Buranasta merkittävää vaikutusta ovulaation tulemiseen ole tuona kiertopäivänä.

Täällä testattu tyylipuhdas nega. Nyt on joko dpo10 oviksesta laskien tai dpo12 alkion iästä laskien. Tokihan mä vielä uudestaan testaan, mut ei oo toiveet korkealla. Huomenna illalla ois tilaisuus, jossa ois viinilasillinen tarjolla. Ois niin paljon helpompi vaan juoda se kuin keksiä tekosyitä, kun hoidoista en halua puhua. Niin mietin ottaisinko sen sitten jos huomennakin on negaa herkällä testillä… aiemmat raskaudet on näkyneet toinen dpo11 kun ekan kerran sillon testasin ja toinen dpo9.

Bluebe, harmi 🥺, mutta testaa vielä uudestaan. En kyllä itse stressais yhdestä viinilasista, vaikka siellä ois kiinnittymässä/kiinni niin teillä ei ole vielä yhteistä verenkiertoa. Jotkuhan jopa käyttää kiinnittymispunkkua joka lisää verenkiertoa.

Mää sain tänään haamuloisen dpo12 sillä 25herkkyyden testillä, mutta eilen loppu kaikki oireet niin tiiäppä sitä 🤐 jotenkin tullu fiilis ettei tuosta haamusta kannata innostua. Pitää nyt siis jatkaa testailua ja kattoo mihin se lähtee menemään.

Muokattu viimeksi:
@bluebe voi harmi🙁 ja kannattaa tosiaan testata vielä, onhan raskaudet ja erittyvät hcg-tasotkin usein erilaisia. Mä komppaisin Doggoa viinin suhteen myös.

@Doggo tsemppiä paljon lähipäiviin, toivottavasti pieni tarraa tiukasti kiinni🤞🌈

Meillä siirto tänään ohi, "kaunis keltarauhanen" oli siellä ultrassa ja limakalvo hyvä. Olivat sulattaneet 3 morulaa, joista 2 jatkoi blastokystiksi niin saatiin siitä vielä pakkaseen yksi.
Voi, kun niin toivoisi, että tällä kertaa kävisi hyvin🙏 kiitos vielä teille kaikille tsemppauksesta!

Täällä on nyt viikko siirrosta, eli dpo13. Pari päivää siirrosta oli toispuoleista vihlontaa päivän ajan, sitten aikas oireetonta ja nyt pari päivää ollut ”menkkakipuja” ilman vuotoa ja maha sekaisin (syön toki myös rautaa, sekin voi auheuttaa jälkimmäistä).
Rinnoissa ei tuntemuksia, ei erikoisia mielialoja tms. Alkaa pikkuhiljaa pelottaan, että oli huti tämä(kin) kierros 😕
Sunnuntaina vasta virallinen testipäivä, enkä ajatellut ennen sitä testaillakaan.
Edellisellä kerralla sentään oli oireita, vaikka tuulimunaraskaus se lopulta sit olikin.

Toivottavasti teillä muilla on parempia fiiliksiä 🥰

Mullakaan pelkät luget eivät pitäneet vuotoa poissa mut en saanut mitään lisälääkettä. Pitää ens siirtoon kysyä.

@Piisku minusta kuulostaa, että varmasti tulee ovulaatio ennen maanantaita 😊 tsemppiä!
Sama täällä eli lugeista huolimatta alkoi tiputella siksi myös terolut. Nyt ekaa kertaa cyclogest ja terolut.

Voi että, niin jännittäviä, ahdistavia, merkityksellisiä päiviä meille monelle. <3

Täällä menossa dpo 13 ja tein ekan testin aamulla. Puhdas nega. Elättelen kuitenkin vielä toivoa kun testi oli herkkyydeltään 25.

Meillä on virallinen testipäivä vasta ke 5.2. ja jos se on nega, siirrymme HUSilla jonottamaan uutta IVF kierrosta.

Päivät menee todella hitaasti ja tää asia on kokoajan mielessä vaikka mitään oireita tai merkkejä mistään ei ole.

Olette ajatuksissa!

Huomenna on jännä päivä.. PAS edessä ja joudun kesken töiden menemään sinne.. täytyy toivoo ettei ajat ole taas myöhässä. Kiva seisottaa kuorma-autoa pienellä parkkipaikalla 😌😇
Ja tietysti omat työt seisoo sen aikaa kun oon lääkärissä

Huomenna on jännä päivä.. PAS edessä ja joudun kesken töiden menemään sinne.. täytyy toivoo ettei ajat ole taas myöhässä. Kiva seisottaa kuorma-autoa pienellä parkkipaikalla 😌😇
Tsemppiä siirtoon, toivotavasti ois aika ajoissa 😊

Toivottavast @Pakkastyyppi n testi muuttuu vielä positiiviseksi!

Itse aion testailla vielä lauantaina aamulla (huomenna en voi koska ei oo testejä) ja lauantaiaamuun lopetan sit cyclot, eli päivän etuajassa. Laskeskelin, että sillon menkat alkaa sopivasti päästään seuraavaan siirtoon vielä ennen talvilomaviikkoa, jolloin ei olla kotona.

Ollaan sitten samassa tahdissa, meilläkin tänään siirto. Onko sulla blasto? Ja kyllä tästä hommasta monta sketsiä saisi! Itse olen joskus opettajana hyppytunnilla hakenut alkion kyytiin...

@Pakkastyyppi oliko sulla virallinen testipäivä vasta tulossa ens viikolla?
Täällä dpo 15 ja jomottelee myös, testaamisen teen 2.2.

Pidetään vielä peukkuja, ettei vielä vaan näy sulla testissä, kai se voi vielä myöhemmin muuttua?🤞🏼

Ollaan sitten samassa tahdissa, meilläkin tänään siirto. Onko sulla blasto? Ja kyllä tästä hommasta monta sketsiä saisi! Itse olen joskus opettajana hyppytunnilla hakenut alkion kyytiin...
Olisiko ollu 4 päiväinen mikä laitetaan kyytiin

Mut hei hyvin kerkesit hakee hyppytynnilla 🤭🤭

Muoks.. sama 🤣 viimeksi kun kävin oli puoli tuntia myöhässä..

Ihanaa @Doggo, kuulostaa erittäin lupaavalta ❤️ Täällä testattu nega pp 8 ja tiedän ettei muuksi muutu. Seuraavaa hoitokierrosta kohti. Luulen että mun kierrossa on jotain kun synnytyksen jälkeen kierto lyhentynyt 3 päivällä, premenopaussi? Niin ehkä pyydän jatkossa lääkkeelliseen kiertoon. Tietääkö joku muuten kauan Husilla kestää jono tällä hetkellä?

Takaisin