MeillÀ saattais osua samoille viikoille, jos jotain siirrettÀvÀÀ nyt saadaan!Sain vastauksen, ettÀ siirto tulee oleen noin viikoilla 20-21![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
MeillÀ saattais osua samoille viikoille, jos jotain siirrettÀvÀÀ nyt saadaan!Sain vastauksen, ettÀ siirto tulee oleen noin viikoilla 20-21![]()
Huomenta
VÀhÀn omaa tilannetta;
TÀÀllÀ pp7, dpo13 ja One step-liuskaan ei edes haamua (jÀnnÀ miten mieli sellaisen melkein vÀkisin pyrkii tikkuun nÀkymÀÀn). Tosin mietin, ettÀ onkohan aamupissa ollut liian laimeaa viiden tunnin yöunilla, vÀrinsÀ puolesta epÀilyttÀÀ
Pp7 on toki varhainen, mutta dpo13, niin kuvittelisin, ettÀ edes jotain jo nÀkyisi
Kaikki tuntemukset listautuu myös cyclogestin sivuvaikutuksiin, ettÀ senkin puolesta alkaa tuntua siltÀ, ettÀ menee tÀmÀkin kierros pieleenaprillipÀivÀnÀ virallinen testipÀivÀ, joten sinne asti cycloja tottakai.
Aiemminkin nÀitÀ on kyselty, mutta monentena pp/dpo ootte saanut plussaa/haamua ja te joilla on onnistumisia aiemmin, monesko PAS on tuottanut syliin asti tulosta?
TsemppiÀ kaikille![]()
Onnea aivan valtavasti!Anteeks, mitÀ tÀÀllÀ tapahtuu? Oon ihan shokissa... TÀnÀÀn dpo 16 ja virallinen testipÀivÀ. Ajattelin ettÀ hoidan tunnollisesti aamupissasta testaamisen pois, ja ettÀ haluan nÀhdÀ tuleeko pc testiin edes hailuraista vaikka digi olisi negatiivinen... Mies nukkuu vielÀ koska oli eilen juhlissa niin oon ihan ihmeissÀni ettÀ tÀllaista tÀÀllÀ yksin todistan
Viimeksi testannut dpo 13 joka nÀytti silmÀÀni liian haalealta ja ehkÀ aiempiin testeihin nÀhden haalistuneelta niin olin ihan varma ettÀ se oli siinÀ... Myös yöherÀilyt yms loppui siinÀ tienoilla. On siis tÀysin oireeton olo.
View attachment 142679
Miulla on myös eilen siirretty blasto! Tuoresiirrolla, mutta sama siirtopÀivÀ kuitenkinSuuret onnittelut plussanneille!
Noista hcg-asioista otin selvÀÀ ensimmÀisen raskauden aikana, koska arvot oli alhaiset (sain myös Cb 1-2 vk testipÀivÀnÀ). Sen jÀlkeen arvot tuplautui oikeassa tahdissa, kÀvin ne yksityisellÀ mittauttamassa. Summa summarum silloin lukemastani oli ettÀ matalillakin arvoilla voi tulla tÀysin normaali raskaus (juurikin myöhÀinen kiinnittyminen), mutta todennÀköisyys kemialliseen / varhaiseen keskenmenoon on korkeampi. MeillÀ lopulta kkm oli tapahtunut 9+ viikolla, vaikka sitÀ ennen oli nÀhty sykkeet varhaisultrassa - toki syytÀ ei koskaan selvinnyt, saattoi myös liittyÀ kaksosraskauteen eikÀ tuohon hcg arvoon. Ei auta kuin elÀÀ pÀivÀ kerrallaan, samoin kun minkÀ tahansa raskauden kanssa
Eilen siirretty blasto kyytiin, nyt kyselisin onko tÀÀllÀ muita piinailijoita! Oon jo pÀÀttÀnyt ettÀ alan testata viikonlopun jÀlkeen jotta saa jotain osviittaa tuloksesta, enkÀ odottaa testipÀivÀÀn![]()
Tervetuloa mukaan!Onpa tosiaan vaihtelua tuossa miten lÀÀkÀri testipÀivÀn "mÀÀrÀÀ", meillÀ tuo meni tosiaan jopa 13 pÀivÀn pÀÀhÀn siirrosta koska pp5 tulee ovitrelle joka sitten voi sen viikon verran testissÀ nÀkyÀ. MistÀhÀn tuokin sitten riippuu, eikö ovitrelleÀ aina mÀÀrÀtÀ PAS:Iin? Mulla se on aina ollut ja siksi aina testipÀivÀ menee hiton kauas![]()