Joku on täällä joskus jakanut tämän kuvan jostain tutkimuksesta ja katsoin itse Kannassa mainitun luokituksen.Harmi, että sielläkin negaa![]()
Miten olet laskenut nuo todennäköisyydet raskauden alkamiselle?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Joku on täällä joskus jakanut tämän kuvan jostain tutkimuksesta ja katsoin itse Kannassa mainitun luokituksen.Harmi, että sielläkin negaa![]()
Miten olet laskenut nuo todennäköisyydet raskauden alkamiselle?![]()
Oikein paljon kiinnittymisonnea!Tänään 5AA blasto haettu kyytiin ja kotikaupunkiin palatessa pienet ranut mäkkärin luukultasitten vaan odotellaan
![]()
Voisi tosin olla, että tulevaisuudessa lapsi itse ei olisi niin innoissaan jakamassa suurta päivää joulun kanssaMä olen itseasiassa vähän yllättäen innoissani, jos tulisikin jouluvauva.Rakastan joulua yli kaiken, ja kyllähän se kruunaisi vielä entisestään kun saataisi pieni rakas maailmaan juuri jouluksi. Vuoden paras juhla
Miten muilla piinapäiväläisillä sujuu? Täällä vähän jänskättää, ihan 50/50 fiilarit onko mitään tuloillaan. Ke oli pas, ja perjantaina salilla käynnin yhteydessä alkoi oikealle alavatsaan/alaselkään jomottelemaan, jonka tietenkin arvelin johtuvan salilla treenaamisesta, teinkö jotain huonossa asennossa tms. Mutta samalla tietty mietityttää, josko sittenkin kiinnittymistäalkio siirrettiin nimenomaan oikean puoleiseen kohtupuoliskoon. Piinaavaa!
Myös ajoittaista närästystä on ollut, mitä oli tuoresiirronkin (kem.) jälkeen melkein heti, mutta vähemmän tällä kertaa kuin silloin. Muutoin normaalisti ei närästä juuri koskaan. Vatsalla on myös lievää paineen tunnetta, varsinkin jos vaan makaa rauhaksiin ja on aikaa tutkailla tuntemuksia.
Letrozol -kierrossa alkio siirretään ovulaatiosta laskien samoin kuin luonnonkierrossa. Letrozol saattaa aikaistaa ovulaatiota joitakin päiviä, mutta osalla ei vaikuta ovulaation ajankohtaan. Tämä siis olettaen, että ovuloi myös ilman letroja. Jos ei luonnostaan ovuloi ollenkaan, niin sitten varmaan hankalampi arvioida. Omalla kohdallani tosin letrot johti tiettävästi elämäni ensimmäiseen ovuloimattomaan kiertoon, mutta tämä lienee äärimmäisen harvinaista.Ja sit vielä tyhmä kysymys, että jos tehdään pas letrozol -kiertoon (lääkkeellinen kierto), niin kauanko se kestää ja mikä kp on siirto? Mä yritän suunnitella mun kesän matkaa ja pelkään, että se siirto menee just siihen…
Kiitos vastauksista! :)Letrozol -kierrossa alkio siirretään ovulaatiosta laskien samoin kuin luonnonkierrossa. Letrozol saattaa aikaistaa ovulaatiota joitakin päiviä, mutta osalla ei vaikuta ovulaation ajankohtaan. Tämä siis olettaen, että ovuloi myös ilman letroja. Jos ei luonnostaan ovuloi ollenkaan, niin sitten varmaan hankalampi arvioida. Omalla kohdallani tosin letrot johti tiettävästi elämäni ensimmäiseen ovuloimattomaan kiertoon, mutta tämä lienee äärimmäisen harvinaista.