Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Joo, ja pitäisi vaan luottaa, että kyllä sen kehonsa aika hyvin on oppinut tuntemaan näiden vuosien tarkkailun myötä. Mulla esim. on herkästi kaikenlaisia alavatsatuntemuksia, eikä ne oo ikinä raskautta meinanneet.. Joten nytkin ohitin ne kun siirron jälkeen jonkun verran oli.Joo mä en luottais mihinkään muuhun kuin alavatsatuntemuksiin. Itsellä on ainakin nega kierroissa usein kaikenlaista oiretta pahoinvoinnista rintojen kipuiluun. Niihin en ainakaan luottaisi.
Pistin irrotuspiikin (Gonasi Set oli mulla) lauantaina jolloin siirto tehtiin perjantaina. Sanottiin, että 6. päivänä ovisplussasta olisi siirto eli irrotuspiikki-päivä laskettiin ovisplussaksi.Betta: miten sulla ajoitettiin Ovitrellen tmv. irroituspiikin ajoitus alkionsiirtoon nähden?
Meillä voi olla, ettei päästä edes siirtoon, mutta mietin, jos Ovitrelle tulisi niin milloin 5 päiväisen siirto olisi.
Onnistuneessa siirrossa (joka myöhemmin meni kesken) 5 päiväinen siirrettiin 6 päivää ovisplussasta.
Mulla oli sama kuin @Betta eli kun irrotuspiikki oli ti niin siirto oli ma, eli 6 pv päästä. Ja siirrettiin siis 5 päiväinen.Betta: miten sulla ajoitettiin Ovitrellen tmv. irroituspiikin ajoitus alkionsiirtoon nähden?
Meillä voi olla, ettei päästä edes siirtoon, mutta mietin, jos Ovitrelle tulisi niin milloin 5 päiväisen siirto olisi.
Onnistuneessa siirrossa (joka myöhemmin meni kesken) 5 päiväinen siirrettiin 6 päivää ovisplussasta.
Mulla epäonnistuneiden siirtojen jälkeen vuoto jää niukemmaksi ja just vaik ekan siirtokierron jälkeen seuraavan kierron ovis+ tuli jo kp7 (yleensä ~kp15). Epäonnistuneen siirron kierto oli sen jotain 8 päivää pidempi kuin normaali kierto tukilääkkeiden takia. Ite päättelin et hormonikierto mulla tukilääkkeistä ja vuodon puutteesta huolimatta käynnistyy jo taustalla. En oo ees yrittänyt päästä siirtoon sellasissa kierroissa.Moi! Onko muilla käynyt niin, että kun edellisen epäonnisen siirron myötä normaali kierto on siirtynyt muutamalla päivällä (28->32) ja myöhässä alkanut vuoto on ollut totuttua lyhyempi (oli 3 päivää, normaalisti 5) niin myös seuraava ovulaatio olisi aikaisin kiertopäiviin nähden? Oirehdin jo eilen kp7, tänään alkaa myös ovulaation tikuttaminen, ja vahva tunne, että hymynaama pärähtää tänään tai huomenna jo
Jos kierto olisi ollut itselleni tyypillinen, olisi nyt ainakin kp12![]()
Kiitos vastauksestaMulla epäonnistuneiden siirtojen jälkeen vuoto jää niukemmaksi ja just vaik ekan siirtokierron jälkeen seuraavan kierron ovis+ tuli jo kp7 (yleensä ~kp15). Epäonnistuneen siirron kierto oli sen jotain 8 päivää pidempi kuin normaali kierto tukilääkkeiden takia. Ite päättelin et hormonikierto mulla tukilääkkeistä ja vuodon puutteesta huolimatta käynnistyy jo taustalla. En oo ees yrittänyt päästä siirtoon sellasissa kierroissa.
Mulla on ainakin ollut molemmissa siirroissa irroituspiikki aamusta, mutta tarkalla kellonajalla ei ole ollut väliä. Ei lääkäri ohjeistanut pistopäivästä tarkemmin?Evanel ja Betta: Kiitos vastauksista. Pistittekö irrotuspiikit aamulla vai illalla? Meitä ovulaatiota on ohjeistettu testaamaan vain aamuisin, joten jos huomenna aamulla ei tule luomuplussaa ja pistäisi irrotuspiikin, niin siirto voisi olla ensi pe.![]()
Käskettiin tehdä ovistesti aamulla ja sen ollessa nega pistää piikki perään.Evanel ja Betta: Kiitos vastauksista. Pistittekö irrotuspiikit aamulla vai illalla? Meitä ovulaatiota on ohjeistettu testaamaan vain aamuisin, joten jos huomenna aamulla ei tule luomuplussaa ja pistäisi irrotuspiikin, niin siirto voisi olla ensi pe.![]()
Voihan harmi.Täällä vihdoin virallinen testipäivä ja negaahan se edelleen näyttää
Saipa jättää cyclogestin heti pois, alkoi jo vähän tympiä se tahmaisuus!
Vielä ei ole tullut vastausta poliklinikalta, että saako seuraavaan kiertoon jo yrittää uutta siirtoa. Ei tosin olla vielä varmoja miehenkään kanssa halutaanko pitää taukokierto joka tapauksessa nyt.
Harmi, että sielläkin negaaVoihan harmi.Täällä kanssa DPO 13 ja aamun testi oli nega. Ei se tästä enää mihinkään muutu viralliseen testipäivään mennessä. Samoja mietteitä meilläkin on, että jätettäisiin ensi kierto välistä. Mies ei halua lapselle joulua syntymäpäiväksi ja nyt kun se menisi ihan siihen reunamille niin olen samaa mieltä. Toivottavasti vielä ennen kesätaukoja kerkiää ainakin sen yhden siirron tehdä.
Katselin kannasta alkion luokitusta ja tässä kierrossa siirretyllä olikin tosiaan 36% raskautumismahdollisuus. Muistaakseni ensimmäisellä siirretyllä alkiolla oli jotain 60% luokkaa, eli todella hyvä. Varmaan loput alkiot on sitten huonompaa laatua.