Pakastealkion siirto (PAS)

Betta: miten sulla ajoitettiin Ovitrellen tmv. irroituspiikin ajoitus alkionsiirtoon nähden?
Meillä voi olla, ettei päästä edes siirtoon, mutta mietin, jos Ovitrelle tulisi niin milloin 5 päiväisen siirto olisi.
Onnistuneessa siirrossa (joka myöhemmin meni kesken) 5 päiväinen siirrettiin 6 päivää ovisplussasta.

Joo mä en luottais mihinkään muuhun kuin alavatsatuntemuksiin. Itsellä on ainakin nega kierroissa usein kaikenlaista oiretta pahoinvoinnista rintojen kipuiluun. Niihin en ainakaan luottaisi.
Joo, ja pitäisi vaan luottaa, että kyllä sen kehonsa aika hyvin on oppinut tuntemaan näiden vuosien tarkkailun myötä. Mulla esim. on herkästi kaikenlaisia alavatsatuntemuksia, eikä ne oo ikinä raskautta meinanneet.. Joten nytkin ohitin ne kun siirron jälkeen jonkun verran oli.
Testi sen totuuden sitten lopulta kertoo.
Tän päivän testissä ei mitään vielä näkynyt, mutta viralliseen testipäivään onkin vielä 5 päivää 😅

Muokattu viimeksi:
Betta: miten sulla ajoitettiin Ovitrellen tmv. irroituspiikin ajoitus alkionsiirtoon nähden?
Meillä voi olla, ettei päästä edes siirtoon, mutta mietin, jos Ovitrelle tulisi niin milloin 5 päiväisen siirto olisi.
Onnistuneessa siirrossa (joka myöhemmin meni kesken) 5 päiväinen siirrettiin 6 päivää ovisplussasta.
Pistin irrotuspiikin (Gonasi Set oli mulla) lauantaina jolloin siirto tehtiin perjantaina. Sanottiin, että 6. päivänä ovisplussasta olisi siirto eli irrotuspiikki-päivä laskettiin ovisplussaksi.
Mulla oli 6 päivää viljelty alkio.
Saattaa olla, että 5 ja 6 päiväiset alkiot siirretään samalla kaavalla?

Mulla oli sama kuin @Betta eli kun irrotuspiikki oli ti niin siirto oli ma, eli 6 pv päästä. Ja siirrettiin siis 5 päiväinen.

@Betta Joo tosiaan kaikilla on varmaan omanlaiset oireet ovulaation jälkeen ennen kuukautisia. Mulla tulee kyllä kanssa ovulaatiopäivänä ja muutama päivä sen jälkeen alavatsatuntemuksia, sekä muutama päivä ennen kk. Nyt kun on keltarauhastuki niin musta tuntuu että on tasaisempaa, kun ei tule sitä droppia.

@Voikukkia kolmas kerta toden sanoo eikös niin.. 🤭 varpaat ja sormet ristiin sen puolesta 🤞🏼🤞🏼

Piinailijoiden puolesta jännittää, vielä on päiviä jännitettävänä ja vielä voi hyvinkin kääntyä positiivisiksi 😊

Evanel ja Betta: Kiitos vastauksista. Pistittekö irrotuspiikit aamulla vai illalla? Meitä ovulaatiota on ohjeistettu testaamaan vain aamuisin, joten jos huomenna aamulla ei tule luomuplussaa ja pistäisi irrotuspiikin, niin siirto voisi olla ensi pe. 🤔

Moi! Onko muilla käynyt niin, että kun edellisen epäonnisen siirron myötä normaali kierto on siirtynyt muutamalla päivällä (28->32) ja myöhässä alkanut vuoto on ollut totuttua lyhyempi (oli 3 päivää, normaalisti 5) niin myös seuraava ovulaatio olisi aikaisin kiertopäiviin nähden? Oirehdin jo eilen kp7, tänään alkaa myös ovulaation tikuttaminen, ja vahva tunne, että hymynaama pärähtää tänään tai huomenna jo😳
Jos kierto olisi ollut itselleni tyypillinen, olisi nyt ainakin kp12🤷🏻‍♀️

Moi! Onko muilla käynyt niin, että kun edellisen epäonnisen siirron myötä normaali kierto on siirtynyt muutamalla päivällä (28->32) ja myöhässä alkanut vuoto on ollut totuttua lyhyempi (oli 3 päivää, normaalisti 5) niin myös seuraava ovulaatio olisi aikaisin kiertopäiviin nähden? Oirehdin jo eilen kp7, tänään alkaa myös ovulaation tikuttaminen, ja vahva tunne, että hymynaama pärähtää tänään tai huomenna jo😳
Jos kierto olisi ollut itselleni tyypillinen, olisi nyt ainakin kp12🤷🏻‍♀️
Mulla epäonnistuneiden siirtojen jälkeen vuoto jää niukemmaksi ja just vaik ekan siirtokierron jälkeen seuraavan kierron ovis+ tuli jo kp7 (yleensä ~kp15). Epäonnistuneen siirron kierto oli sen jotain 8 päivää pidempi kuin normaali kierto tukilääkkeiden takia. Ite päättelin et hormonikierto mulla tukilääkkeistä ja vuodon puutteesta huolimatta käynnistyy jo taustalla. En oo ees yrittänyt päästä siirtoon sellasissa kierroissa.

Mulla epäonnistuneiden siirtojen jälkeen vuoto jää niukemmaksi ja just vaik ekan siirtokierron jälkeen seuraavan kierron ovis+ tuli jo kp7 (yleensä ~kp15). Epäonnistuneen siirron kierto oli sen jotain 8 päivää pidempi kuin normaali kierto tukilääkkeiden takia. Ite päättelin et hormonikierto mulla tukilääkkeistä ja vuodon puutteesta huolimatta käynnistyy jo taustalla. En oo ees yrittänyt päästä siirtoon sellasissa kierroissa.
Kiitos vastauksesta ☺️
Tätä mä kans mietin, että jos ovis tulee nyt ”liian aikaisin”, niin olisko järkevämpää vaan ottaa tässä kohtaa vaikka parin kierron verran taukoa 🤷🏻‍♀️ Alkiot vähenee pakkasessa ja iän puolesta ei uutta mahdollisuutta julkisella enää ole, eikä varaa yksityiselle😵‍💫

Evanel ja Betta: Kiitos vastauksista. Pistittekö irrotuspiikit aamulla vai illalla? Meitä ovulaatiota on ohjeistettu testaamaan vain aamuisin, joten jos huomenna aamulla ei tule luomuplussaa ja pistäisi irrotuspiikin, niin siirto voisi olla ensi pe. 🤔
Mulla on ainakin ollut molemmissa siirroissa irroituspiikki aamusta, mutta tarkalla kellonajalla ei ole ollut väliä. Ei lääkäri ohjeistanut pistopäivästä tarkemmin?

Käskettiin tehdä ovistesti aamulla ja sen ollessa nega pistää piikki perään.
Muutoin kyllä ohjeistettiin testaamaan ovista iltapäivällä, vasta tuon piikin tullessa kyseeseen aamulla.

Täällä negat vetänyt mieltä matalaksi. Vaikka onhan tähän jo tottunut.. Virallinen testipäivä joo vasta tiistaina pp11, mutta kyllä luulisi nyt jo edes haamulaisen ilmestyvän testiin, kun on pp8 ja dpo13! 🙄

Tässä jo pohdin milloin lähtisi seuraavaan PAS:iin. Vielä voisi olla mahis saada vauva tän vuoden puolella jos heti seuraavasta kierrosta lähtee yrittään.. Jollei kauheesti veny uuden kierron alkaminen näiden lääkkeiden vuoksi.

Voi ei Betta.😔 Mut ei ehkä lopullisesti kannata vielä löydä hanskoja tiskiin.

Meillä tuli aamulla vilkkuva hymynaama, joten käytiin sitten hakemassa Ovitrelle ja klo 9 aikaan. Hetki sitten huvikseen ovulaation tikutus ja hymynaama tuli. Eli kaiketi Ovitrelle toimii. 😁 Perjantaina sitten PAS...

Täällä tuli tänään ovis-hymiö, kp9.
Tasan kuukausi sitten oli edellinen, ja jos ei vuoto olisi alkanut (terolutien vuoksi?) neljä päivää myöhässä, olisi nyt kp13, eli ihan ajallaan🤷🏻‍♀️ Saas nähdä mitä tayssista sanotaan, onnistuuko siirto vaiko ei.

Täällä vihdoin virallinen testipäivä ja negaahan se edelleen näyttää 😑
Saipa jättää cyclogestin heti pois, alkoi jo vähän tympiä se tahmaisuus!
Vielä ei ole tullut vastausta poliklinikalta, että saako seuraavaan kiertoon jo yrittää uutta siirtoa. Ei tosin olla vielä varmoja miehenkään kanssa halutaanko pitää taukokierto joka tapauksessa nyt.

Täällä vihdoin virallinen testipäivä ja negaahan se edelleen näyttää 😑
Saipa jättää cyclogestin heti pois, alkoi jo vähän tympiä se tahmaisuus!
Vielä ei ole tullut vastausta poliklinikalta, että saako seuraavaan kiertoon jo yrittää uutta siirtoa. Ei tosin olla vielä varmoja miehenkään kanssa halutaanko pitää taukokierto joka tapauksessa nyt.
Voihan harmi.:sad-face: Täällä kanssa DPO 13 ja aamun testi oli nega. Ei se tästä enää mihinkään muutu viralliseen testipäivään mennessä. Samoja mietteitä meilläkin on, että jätettäisiin ensi kierto välistä. Mies ei halua lapselle joulua syntymäpäiväksi ja nyt kun se menisi ihan siihen reunamille niin olen samaa mieltä. Toivottavasti vielä ennen kesätaukoja kerkiää ainakin sen yhden siirron tehdä.

Katselin kannasta alkion luokitusta ja tässä kierrossa siirretyllä olikin tosiaan 36% raskautumismahdollisuus. Muistaakseni ensimmäisellä siirretyllä alkiolla oli jotain 60% luokkaa, eli todella hyvä. Varmaan loput alkiot on sitten huonompaa laatua.

Voihan harmi.:sad-face: Täällä kanssa DPO 13 ja aamun testi oli nega. Ei se tästä enää mihinkään muutu viralliseen testipäivään mennessä. Samoja mietteitä meilläkin on, että jätettäisiin ensi kierto välistä. Mies ei halua lapselle joulua syntymäpäiväksi ja nyt kun se menisi ihan siihen reunamille niin olen samaa mieltä. Toivottavasti vielä ennen kesätaukoja kerkiää ainakin sen yhden siirron tehdä.

Katselin kannasta alkion luokitusta ja tässä kierrossa siirretyllä olikin tosiaan 36% raskautumismahdollisuus. Muistaakseni ensimmäisellä siirretyllä alkiolla oli jotain 60% luokkaa, eli todella hyvä. Varmaan loput alkiot on sitten huonompaa laatua.
Harmi, että sielläkin negaa 😔 ❤️

Miten olet laskenut nuo todennäköisyydet raskauden alkamiselle? 🤔

Kirjoita tähän...
Takaisin