Viimeksi, kun PAS onnistui, aloin nähdä todella eläviä unia kaksi yötä, eli noin 1,5 vuorokautta siirrosta. Siitä alkaen olin aika varma, että onnistui. Sellaista olen ennenkin kokenut.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Alkionsiirron jälkeen saa elää ihan normaalia elämää. Ei ollut mitään rajoituksia, varmistin vielä, et onko rankempikin kestävyystreenikin ok ja avanto. Kuulemma olivat ja plussasinkin tuosta siirrosta. Vielä ei oo kyllä ollut varhaisultraa, etten jatkosta tiedäVoiko alkionsiirron jälkeen mennä uimaan? Koitan keksiä ohjelmaa piinapäiville. Ei varmaan heti, mutta milloin voi?
Oon pahoillaniTäällä pp9/dpo15 ja menkkojen oletettu alkamispäivä. Pregcheck liuska näytti puhdasta negaaEn oikein jaksa uskoa, että se siitä enää plussaksi muuttuu
Ajattelin kuitenkin syödä tukilääkkeitä viralliseen testipäivään, tiistaille, asti, ainakin saan sillä uutta kiertoa säädettyä siten, että ovis olis siirron kannalta hyvään aikaan..Ellei vuoto ala itsellään.
On tää vaan rankkaa![]()
Mullakin on nyt kaksi kertaa määrätty irroituspiikki varmistamaan ovulaatio, jotta on saatu siirto onnistumaanOnnitteluja plussanneille!Kunpa muutaman viikon päästä oltaisiin mekin tuossa tilanteessa!
Ensi viikon perjantaina olisi PAS.
Meinasi arvion mukaan osua viikonlopulle siirto (ei olisi voitu tehdä), mutta koska eilen ultrassa kaikki näytti niin valmiilta (limakalvo 10mm, folli 20mm), lääkäri määräsi irrotuspiikin aikaistaan ovista vähäsen, joten saadaan siirto tehtyä tässä kierrossa!![]()
@Betta ai kun kiva, että irroituspiikillä voidaan vähän avittaa parempaan ajankohtaanminkä ikäinen alkio teille siirretään?
Täällä tänään kp1 ja tässä kierrossa olisi tarkoitus tehdä eka PAS 5-päiväisellä blastolla luonnolliseen kiertoon, joten saapi jännitellä mihin ajankohtaan tuo ovulaatio tulee sitten sijoittumaan.
Ei kun kyllä nää yhtä piinaa onMeille siirretään 6 päiväinen alkio.
Jotenkin ahdistaa etukäteen piinapäivät.. No, ehkä se muuttuu vaan jännittyneeksi odotuksesi kunhan piinailu varsinaisesti alkaa.
Tsemppiä sulle tulevaa siirtoon, toivottavasti osuu ovis oivallisesti!![]()
Onko sulla tosi tarkka kierto? Mä luulin tässä kierrossa että siirtoon ei päästä, kun viime kuussa ovulaatioplussa tuli jo kp12. Mut sit ekassa folliultrassa olikin yllätys, että follit oli niin pieniä. Ja ovis tuli vasta kp15. Kierto vaihteleekin mulla tuon 3-4pv.Laskeskelin tässä, että jos nyt alkaa uusi kierto ti-to välillä, osuisi ovulaatio just su tai ma päiville, joka siirron kannalta huonompi juttu
Ootteko kukaan onnistuneesti siirtäneet kierron alkua esim jatkamalla tukilääkitystä (terolut) pari päivää negatiivisen testin jälkeen? Vai onko ihan tyhmä idea?
Tällä kierron ajankohdalla, myös huhtikuun ovis osuisi huonolle ajalle![]()
aika tasaisesti on ovis tullut kp 12-13Onko sulla tosi tarkka kierto? Mä luulin tässä kierrossa että siirtoon ei päästä, kun viime kuussa ovulaatioplussa tuli jo kp12. Mut sit ekassa folliultrassa olikin yllätys, että follit oli niin pieniä. Ja ovis tuli vasta kp15. Kierto vaihteleekin mulla tuon 3-4pv.