Pakastealkion siirto (PAS)

Viimeksi, kun PAS onnistui, aloin nähdä todella eläviä unia kaksi yötä, eli noin 1,5 vuorokautta siirrosta. Siitä alkaen olin aika varma, että onnistui. Sellaista olen ennenkin kokenut.

Voiko alkionsiirron jälkeen mennä uimaan? Koitan keksiä ohjelmaa piinapäiville. Ei varmaan heti, mutta milloin voi?
Alkionsiirron jälkeen saa elää ihan normaalia elämää. Ei ollut mitään rajoituksia, varmistin vielä, et onko rankempikin kestävyystreenikin ok ja avanto. Kuulemma olivat ja plussasinkin tuosta siirrosta. Vielä ei oo kyllä ollut varhaisultraa, etten jatkosta tiedä 😌

Voi ihana! Mä jätin viimeksi raskaudessa avannon ja kylmät suihkut. Onko teillä niistä tietoa? Ne kuitenkin pitää jonkinlaista kuntoa yllä tosi nopealla ja helpolla tavalla, kun pikkulapsiarjessa ei ehdi treenata juurikaan.

Täällä dpo12 ja testasin Raskauskeijun testillä sekä ostin myös kaupasta pregcheckin (eikös sen herkkyys oo 25?). Aika kivannäköinen viiva jo minun mielestä, et ainakin pidemmälle päästy kuin joulukuisessa kemiallisessa, jossa sain viivaa vaan herkkään testiin. Vielä neljä päivää viralliseen testiin. Sitten teen digin 😊

Liitteet

• IMG_1019.jpeg
    IMG_1019.jpeg
    589.9 KB · Katsottu: 73
Haluatko laskea IVF-laskettua aikaa nopeasti?
Löysin äskettäin erittäin hyödyllisen työkalun: https://ivfduedatecalculator.org/.
Se on voittoa tavoittelemattoman tiimin kehittämä ilmainen verkkolaskin, joka auttaa arvioimaan lasketun ajan alkionsiirron tai munasolujen keräyspäivän perusteella. Sivusto on helppokäyttöinen ja noudattaa näyttöön perustuvia lääketieteellisiä ohjeita, joten se sopii erinomaisesti perheille, jotka käyvät läpi IVF-hoitoa tai suunnittelevat sitä.

Onnitteluja plussanneille! 😊 Kunpa muutaman viikon päästä oltaisiin mekin tuossa tilanteessa!
Ensi viikon perjantaina olisi PAS.
Meinasi arvion mukaan osua viikonlopulle siirto (ei olisi voitu tehdä), mutta koska eilen ultrassa kaikki näytti niin valmiilta (limakalvo 10mm, folli 20mm), lääkäri määräsi irrotuspiikin aikaistaan ovista vähäsen, joten saadaan siirto tehtyä tässä kierrossa! 🥳

Täällä pp9/dpo15 ja menkkojen oletettu alkamispäivä. Pregcheck liuska näytti puhdasta negaa😬 En oikein jaksa uskoa, että se siitä enää plussaksi muuttuu 😕 Ajattelin kuitenkin syödä tukilääkkeitä viralliseen testipäivään, tiistaille, asti, ainakin saan sillä uutta kiertoa säädettyä siten, että ovis olis siirron kannalta hyvään aikaan..Ellei vuoto ala itsellään.
On tää vaan rankkaa😵

Paljon onnea @bluebe 😍 ja tsemppiä @Betta siirtoon🤞😊

Meillä lääkäri soitti, ja eipä osannut noihin mysteerivuotoihin sanoa mitään. Itse oon niin teoreettinen ihminen ja haluaisin saada kunnon vastaukset (hyvät ja huonot), jotta oloni helpottuisi ja voisin vaikka miettiä, pystyisikö jotakin tekemään toisin. Puhumattakaan, että kauhuskenaariot saisi pois!
Mutta enivei, odotellaan seuraavaa vuotoa tai(ja) aloitetaan Primolutilla sitten, jos(kun) ei ala. Ja hormonikiertoa suunnitteli.
Taidan jokatapauksessa pitää pienen tauon tästä hommasta, lähdetään reissuun ja hoidan kissanpentua😊 Katsotaan sitten myöhemmin, mitä kevät tuo tullessaan!

Muokattu viimeksi:
Täällä pp9/dpo15 ja menkkojen oletettu alkamispäivä. Pregcheck liuska näytti puhdasta negaa😬 En oikein jaksa uskoa, että se siitä enää plussaksi muuttuu 😕 Ajattelin kuitenkin syödä tukilääkkeitä viralliseen testipäivään, tiistaille, asti, ainakin saan sillä uutta kiertoa säädettyä siten, että ovis olis siirron kannalta hyvään aikaan..Ellei vuoto ala itsellään.
On tää vaan rankkaa😵
Oon pahoillani ❤️

@Betta ai kun kiva, että irroituspiikillä voidaan vähän avittaa parempaan ajankohtaan 🥳 minkä ikäinen alkio teille siirretään?

Täällä tänään kp1 ja tässä kierrossa olisi tarkoitus tehdä eka PAS 5-päiväisellä blastolla luonnolliseen kiertoon, joten saapi jännitellä mihin ajankohtaan tuo ovulaatio tulee sitten sijoittumaan.

Onnitteluja plussanneille! 😊 Kunpa muutaman viikon päästä oltaisiin mekin tuossa tilanteessa!
Ensi viikon perjantaina olisi PAS.
Meinasi arvion mukaan osua viikonlopulle siirto (ei olisi voitu tehdä), mutta koska eilen ultrassa kaikki näytti niin valmiilta (limakalvo 10mm, folli 20mm), lääkäri määräsi irrotuspiikin aikaistaan ovista vähäsen, joten saadaan siirto tehtyä tässä kierrossa! 🥳
Mullakin on nyt kaksi kertaa määrätty irroituspiikki varmistamaan ovulaatio, jotta on saatu siirto onnistumaan 😊 kiva kun ei tarvitse niin paljon stressata vaan sitä tuleeko hymynaama testiin.

@Meewwi toivottavasti tulee ovulaatio sopivaan kohtaan 😊

@Betta ai kun kiva, että irroituspiikillä voidaan vähän avittaa parempaan ajankohtaan 🥳 minkä ikäinen alkio teille siirretään?

Täällä tänään kp1 ja tässä kierrossa olisi tarkoitus tehdä eka PAS 5-päiväisellä blastolla luonnolliseen kiertoon, joten saapi jännitellä mihin ajankohtaan tuo ovulaatio tulee sitten sijoittumaan.

Meille siirretään 6 päiväinen alkio.
Jotenkin ahdistaa etukäteen piinapäivät.. No, ehkä se muuttuu vaan jännittyneeksi odotuksesi kunhan piinailu varsinaisesti alkaa.

Tsemppiä sulle tulevaa siirtoon, toivottavasti osuu ovis oivallisesti! 😊

Meille siirretään 6 päiväinen alkio.
Jotenkin ahdistaa etukäteen piinapäivät.. No, ehkä se muuttuu vaan jännittyneeksi odotuksesi kunhan piinailu varsinaisesti alkaa.

Tsemppiä sulle tulevaa siirtoon, toivottavasti osuu ovis oivallisesti! 😊
Ei kun kyllä nää yhtä piinaa on🤣😱 tsemppiä! Kalenteri täyteen!!

Laskeskelin tässä, että jos nyt alkaa uusi kierto ti-to välillä, osuisi ovulaatio just su tai ma päiville, joka siirron kannalta huonompi juttu 😵‍💫
Ootteko kukaan onnistuneesti siirtäneet kierron alkua esim jatkamalla tukilääkitystä (terolut) pari päivää negatiivisen testin jälkeen? Vai onko ihan tyhmä idea?
Tällä kierron ajankohdalla, myös huhtikuun ovis osuisi huonolle ajalle😣

Laskeskelin tässä, että jos nyt alkaa uusi kierto ti-to välillä, osuisi ovulaatio just su tai ma päiville, joka siirron kannalta huonompi juttu 😵‍💫
Ootteko kukaan onnistuneesti siirtäneet kierron alkua esim jatkamalla tukilääkitystä (terolut) pari päivää negatiivisen testin jälkeen? Vai onko ihan tyhmä idea?
Tällä kierron ajankohdalla, myös huhtikuun ovis osuisi huonolle ajalle😣
Onko sulla tosi tarkka kierto? Mä luulin tässä kierrossa että siirtoon ei päästä, kun viime kuussa ovulaatioplussa tuli jo kp12. Mut sit ekassa folliultrassa olikin yllätys, että follit oli niin pieniä. Ja ovis tuli vasta kp15. Kierto vaihteleekin mulla tuon 3-4pv.

Onko sulla tosi tarkka kierto? Mä luulin tässä kierrossa että siirtoon ei päästä, kun viime kuussa ovulaatioplussa tuli jo kp12. Mut sit ekassa folliultrassa olikin yllätys, että follit oli niin pieniä. Ja ovis tuli vasta kp15. Kierto vaihteleekin mulla tuon 3-4pv.
aika tasaisesti on ovis tullut kp 12-13🤔 viimeks oli kyllä jännä, et ultrassa kp11 oli vielä aika pieniä follit, mut niin vaan kp12 pärähti hymynaama ja kp14 se vielä tarkastettiin, että tapahtunut on🤷🏻‍♀️
Tuntuu, että on ollut nyt joka kierrossa jotain omituista tai säätöä, ekassa oli kolmeksi sikiöpussiksi jakautunut tuulimuna, tokassa eivät millään meinanneet saada alkiota perille ja tässä kolmannessa ovis odotuksista huolimatta 😬

Kirjoita tähän...
Takaisin