Pakastealkion siirto (PAS)

Mulla pitäisi lähipäivinä alkaa menkat joista pääsen ilmoittautumaan meidän kierroksen viimeseen pas. Toiveet ei kyllä ole korkealla kun kyseessä huonompi alkio. Onko muilla tietoa minkä luokituksen saanut alkio siirretään? Mulla 3BC.
Tuleeko tieto automaattisesti omakantaan vai pitääkö kysyä? Tai mistä tiedon luokituksesta saa?

Mulla pitäisi lähipäivinä alkaa menkat joista pääsen ilmoittautumaan meidän kierroksen viimeseen pas. Toiveet ei kyllä ole korkealla kun kyseessä huonompi alkio. Onko muilla tietoa minkä luokituksen saanut alkio siirretään? Mulla 3BC.
Toivoa on, olen kuullut monta tarinaa siitä, että se kaikkein heikkolaatuisin ja "rupuinen" alkio päätyy yllättäen syliin asti terveenä ja elävänä vauvana! 🌈🌈 Onnea siirtoon!

Mulla on ultra pe 17.1. eli kp 9 😊

Yritin laskea ja miettiä Mites noi alkionsiirrot menee mut en vaan ymmärrä 😂 jotenkin käsitin et 3pv alkio ainakin sulatettaisiin pari päivää etukäteen ja sit vasta siirto. Eli ei 3pv ikäisenä.

Mulla hoidot TAYSssa ja näin kannasta jonkun alkioiden luokituksen mutta en enää tarkkaa muista. Meillä tais olla jotain ab tai bb ja tosiaan kaksi kolmepäiväistä ja yksi kuusipäiväinen. Ihan varmasti voitte tolla onnistua @Lumik ❤️

Takaisin