Painonnousu

Kiloja tuli vissiin 9 raskausaikana. Puoltoista viikkoa synnytyksestä lähteny 11kg. Jatkuvalla ripuloinnilla oletettavasti osuutta asiaan. Ja se ensimmäisen viikon ahdistus oli niin rajua, ettei ruokakaan maistunut. Ei ole takaisinkaan tullu. Onko muilla vatsa löysällä?
 
Mua ummetti sairaalassa, mutta kotouduttua olikin maha kuralla pari viikkoa. Nyt on jo normaali .
 
Mua kiinnostaisi, että onko joku jollain ruokavaliolla pudottanut painoaan? Mä huomaan mutustavani kokoajan jotain herkkuja ja paino vain nousee. Nyt olisi aika saada sitä alas, kun vauva on jo puoli vuotias!(apua)
 
Täällä poitsu 7,5kk jo ja mun paino ei ole noussu eikä laskenu sitten synnäriltä kotiutumisen. Tai sillon alussa lähti se 2kg varmaan ihan vaan kohdun tyhjenemisestä. En sen kummemmin herkuttele, vaunulenkeillä ja nyt ihan oikeilla lenkeilläkin käyn, ei silti mitään vaikutusta.
Epäilen että nuo jatkuvasti katkonaiset yöunet vaikuttaa edelleen. Kroppa säästöliekillä kun ei saa lepoa tarpeeksi. Ei ihan riitä että jos yhden tai kaks yötä välillä saa kunnon unet. En tiedä pitäiskö poitsu siirtää toiseen huoneeseen että auttaisko se kun ei herää jokaiseen yhdykseen.
 
Komppaan! Varmasti vaikutusta kun koko ajan on niin paljon univelkaa.. Meillä pitää poitsulle nousta antamaan tutti ainakin 3 kertaa yössä ja lisäks imettämään 1-2 kertaa. Eli "kunnon yöunet" oon nukkunu joskus puoliväliraskaudessa:wacky:

Ite alotin kuukausi sitten "painonpudotusoperaation". Imetän vielä about 7 kertaa vuorokaudessa ja tiedän et laihdutus ei oo suotavaa, mut pakko oli saada joku stoppi tähän elämäntyyliin. Ja miulle tosiaan sopii paremmin sit tämmönen "armeijameininki":hilarious:Hiilareita syön niin vähän kun mahdollista, sokeri tietty pannassa ja ruoka-annoksia oon koittanu pienentää. Sillon tällön oon saattanu muun perheen kanssa ottaa jäätelöö ja mansikoita. Nyt on 4kg pudonnu painoo ja kuukausi sitten siis alotin. Laitokselta lähtiessä painoin muistaakseni vaan kilon enemmän kun ennen raskautta, et nää kilot on esikoisen raskausajalta ja sit vaan liian hyvästä elintasosta johtuvaa:grin Tavote ois pudottaa vielä 10kg:nailbiting:

Ja maan mainioin vekara nyt siis 6,5kk:Heartred
 
Takaisin
Top