Painonnousu

copy-

Oman äänensä löytänyt
Mua kiinnostais tietää paljonko muille on tullut painoa lisää tähän mennessä?
Eli ekasta neuvolasta viimesimpään käyntiin. Ja jos tiiätte sukupuolen, niin kertokaa sekin:)
Itellä:
Rv8+3 - 22+2 3,1kg poika
 
What, onpa teille niukasti tullut painoa. Mulla nyt 25+2 ja neuvola oli vissiin kolme viikkoa sitten ja silloin oli tullut melkein 7kg. Oon kuitenkin tosi hoikka ja masu on kaikkien mielestä pieni eikä sitä painoa mitenkään näkyvästi mihinkään muuallekaan oo kertynyt.
 
26+4 ja ekasta neuvolasta n. 10kg.. en tajuu miten joillain ei nouse tyyliin ollenkaan :D ite toki hoikka alkujaan eikä tuota ylimääräistä ole kauheasti muualle tullut. Maha on vaan valtava jo nyt :D
 
8+2 - 22+2 painoo tullu 8kg (: aina ollu alipainonen nii nyt sitten tulee vauhdilla kilot :D 2viikon päästä neuvola nii saa kuulla paljo tully nyt lisää:grin
 
Eka neuvola oli vko 9+1 ja viimeisin vko 22+0 painoa on tullut 5kg.
 
Paino ekalla neuvola käynnillä 53.9 ja pari viikkoo sit mitattiin edellisen kerran ni oli 61kg, vk:t nyt 23+4 ja tyttö tulossa.
 
5 kg tullut. Huomenna 27+0.
 
Rv 23+0
Paino tippunut 8kg
Se on kyllä hyvä kun on ylipainoa, ettei se tee kuin hyvää koko raskaudelle
 
Mulla on 24+ menossa ja viime neuvolassa oli ensimmäiseen neuvolaan verrattuna painoa tullut 3,6kg. Olen tästä aika iloinen ja vähän ylpeäkin, koska edellisissä raskauksissa tässä vaiheessa painoa oli tullut jo liki 10 kiloa lisää.......
 
Mie niin toivon että mulle ei paljoo enää tulis! Hirveen vaikee odottaa mitää ku ensimmäinen raskaus[emoji5] vaikka jokainen raskaushan on aina erilainen...
 
No nyt kun sairaalassa punnittiin niin nahtavasti 6 kg tullut, nyt 26+4.
 
Takaisin
Top