Painonnousu

Nyt on tullut kilo lisää painoa eli tasan 10 kg tässä raskaudessa. Tänään rv 36+2. Ois hyvä, jos ei tulis enempää.
 
Mites jo synnyttäneet? Paljonko jäi synnärille painoa? :) itsellä jäi ainakin sen 10kiloa suoraan. Nyt n. 2viikossa on kaikkiaan (tuon 10kiloa mukaanlukien) lähtenyt n.13kiloa. En siis vielä edes yritä tiputtaa painoa, mutta seurailen kuitenkin miten kroppa käyttäytyy. :)
 
Sirpaleina, mulla esikoisesta jäi synnärille 10kg ja kotona lähti parissa viikossa vielä 5kg :)
 
Mulla on aiemmissa raskauksissa jäänyt synnärille molemmista 10 kg ja loput 10 kg on sulaneet aika nopsaan 2 kk aikana. Imetys on auttanut ja tietty vaunulenkkeilyt sit ihan viimeisiin kiloihin.
 
Mulla jäi esikoisesta synnärille 3, 5 kg, eli vauva ja istukka. Olin pikkuisen järkyttynyt. Mutta mulla oli kyllä niin jäätävä turvotus ettei ollut polvia erottaa, turposin jo synnytyksen aikana. Pikku hiljaa sit alkoi putoamaan. Nyt on tullut kiloja ekasta neuvolasta 10 kg. Viikot 35+6.
 
Täällähän kaikenkaikkiaan ehti kiloja kertymään raskaudesta 23kg. Eli kymppi olis enää jäljellä, vaikken kyllä yritä sitä mitenkään pudottaa vielä. Lähinnä jos ny kesään mennessä olis entisessä painossa ni ihan jees ^__^ mutta tosissaan siis synnärille jäi itelläki se 10kg ja tuo 3on tässä kotona varmaan jo ihan huonon ruokahalun takia lähtenyt.. vaikka kovasti koitankin syödä jotta maitoa tulis o_O
 
Ekasta raskaudesta mulla oli jäljellä vielä n. 6 kg, tällä hetkellä painan 20 kg enemmän kuin naimisiin mennessä 6 v sitten. Olis kivaa painaa taas joskus 65 kg .
 
37+3 ja noin 6 kg tullut painoa. Edellisessä raskaudessa tuli huomattavasti enemmän ja silloin sairaalaan jäi joku 10 kg + aika nopeasti imetyksen ja vaunulenkkien kanssa lähti loput raskauskilot.
 
Minulla esikoisen aikaan tuli se 8kg painoa ja kaikki jäi kyllä synnärille. Mutta muutama kilo tuli sitten kyllä takasin viimestään kun pillerit aloitin. Eli nyt oli siis sen pari kiloa enempi lähtötilanne.
 
Mun puolesta sais vaikka ainakin 10kg jäädä jo synnärille :) sit jäisi itelle pudotettavaa sellanen 40kg :) vauvakiloja siitä n. 10 kg. :)
 
Viikkoja on nyt 36+6 ja painoa on tullut 9 kg. Mutta nythän viimeisillä viikoilla vauvalle rupea tulemaan painoa :)
 
8kg raskauden alusta tippunut paino.
37+3 raskausviikko.
fudus yläkäyrällä koko tämän ajan ja on isompia vauvoja mitä saan, painon tippumiselta huolimatta.
 
38+0 ja +20 kiloo tullu. Turvotusta paljon ku reidet ja pakarat ihan kovat ku ennen taas ollu semmoinen pehmee.. nla ei kuitenkaan huolissaan ku alhainen aloituspaino ja vauvan kokoarvio reilu viikko sitten oli 2800g ja rippeet.. enemmän olisivat kuulema huolissaan jos paino olis noussu esim. vaan 6kg. Mut näillä mennään. :)
 
Minulla oli noin 10kiloa tullut ja nyt viikko synnytyksen jälkeen n 2kiloa ylimäärästä. Eli aika lailla kaikki oli vauvaa yms.
 
Täällä tuli semmonen 25kg ja synnärille jäi alle 10. Toki tarkkaan en osaa sanoa kun viimeks punnittiin ennen joulua nlassa ja synnärillä löysin pyykkituvasta random vaakan jolla punnasin :)
 
Takaisin
Top