Mulla esikoisen kohdalla söin aikalailla miten sattuu,siis normi ruokaakin, nyt oon syöny todella säännöllisesti ja terveellisesti, huomaan aivan heti yhteyden omaan olooni ja painon nousuun jos repsahtelen ( viikonloppuna on kyl siis herkut sallittuja, muuten en pysy ruodussa) , siis heti kun söin herkkuja yksi päivä niin oli suoraan verrattavissa painon nousuun.
En niinkään tuijottele paljon paino on noussut kiloina, vaan miten se nousee per viikko, koska muuten stressaan liikaa. Liikun todella hyvin ja syön terveellisesti, joten se pienentää myös sitä stressiä, kun jos syön miten sattuu ni tottakai voi olettaa että painokin saattaa nousta liikaa. Ja mä rakastan sokeria joten tää ei oo mikään sormiennapsautus että viikot oon ilman herkkuja.. mulla n. 5 kiloo ylimääräistä omasta mielestäni ennen raskautta, olin kyllä aika normi painoinen silti, etten ollut sinänsä ylipainoinen, mutta ylimääräistä oli havaittavissa sekä vaa'alla ja silmämääräisestikkin näki. Mutta nyt viikko 28 menossa, painoa tullut 5-6 kiloa.