Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mut minkä takia itsepunnitus kotona? Säästääkö se terkan työaikaa muka merkittävästi? Ja varsinkin niissä tapauksissa jos terkkari kuitenkin on se joka lukeman merkkaa korttiin.. niin ja koneellekin ne kuitenkin sen naputtaa.
Siis meillä niin että vastaanottohuoneessa vaaka, eikä siihen välttämättä viereen tulla kyttäämään. Täti istuu pöydän ääressä ja kirjoittaa ylös kun mä sanon lukeman. Kai sekin sit jonkinasteista itsepunnitusta...
Muoks. Niin ja ei siitä kai sentään kukaan ala marmattaan jos jossain kohtaa ei ookaan paino noussut. En mä ainakaan oo saanu ripitystä. Edellisessä raskaudessa joskus puolenvälin jälkeen oli paino hiukan pudonnutkin kahden peräkkäisen neuvolan välillä.
Matkalla, sä oot niin hoikka että voikin painoa tulla reippaammin! :-D niinhän se vissiin meneekin, että hoikilla paino nousee raskauden aikana enemmän kuin niillä, joilla painoa on enempi...?

Kun lähtökin on siellä reilusti läskin puolella, niin terkkarikin oli eilen vaan tytyväinen ettei paino ole vielä noussut :) Niin toivon, että pääsis alle sata kilosena synnyttämään. Siihen on vielä onneksi yli kymmenen kiloa matkaa. Josko sitä pääsis jopa alle 95... Ihan sama juttu täällä! 7kg tuli alkuraskaudessa painoa lisää ja nyt pysähtyny! :)Mä en muista olenko aiemmin kertonut tätä, mutta mulla on luonnostaan ylipainoa. Alkuraskaudessa paino nousi 7kg. Näin on käynyt äidillä ja siskollakin. Johtunee varmaan lisääntyneestä hormonitoiminnasta. Nyt kun olen rv 21+4, niin painonnousu on hidastunut, melkein pysähtynyt. :) Mulla paino nousi siis aluksi paljon ja nyt se ei enää nouse juuri ollenkaan. :) Yksilöitä ollaan kaikki. :)