Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Toi kuulostais kyllä sopivalta myös tänne :DTäälläkin ollaan vielä pari kiloo miinuksella :) esikoisesta olin 16 kiloa kevyempi synnytyksen jälkeen kun ennen raskautta ^_^ sama tilaukseen nytkin, kiitos! :D

Mulla ei ensi ollu noussu kuulemma tarpeeks ku oli 200g per viikko ja sit 800g per viikko 3 viikon ajan oli ihan liikaa.. Tätä mieltä oli lääkäri.. Onneks oli vaa lääkäri ja toivottavasti ei oo neuvolan täti samanlainen painon kyttääjä![]()
Mulla lähtöpaino oli n.54kg. Neuvolalääkärillä rv 17 viimeeksi katottu paino 61,5kg....Tiedä sit onko vähän vai paljon. Ei neuvolassa kommentoinut mitenkään. Itse kun miettii niin ihan hirveä nousu. Tosin on tässä karkit maistunutkin :D
Mulle sanoi neuvolassa, että hoikalle hyvä painonnousu on about 18 kg. Kun ei se vauva mahdu sinne muuten mitenkään päin :)Mulla lähtöpaino oli n.54kg. Neuvolalääkärillä rv 17 viimeeksi katottu paino 61,5kg....Tiedä sit onko vähän vai paljon. Ei neuvolassa kommentoinut mitenkään. Itse kun miettii niin ihan hirveä nousu. Tosin on tässä karkit maistunutkin :D