Painonnousu

82kg ollu koko ajan, nyt rv 7+5. Sais miun puolesta laskeekkii, kuhan vauva saa omansa. :)

Voi ei.. taas on paino noussu.. 65 näytti äsken.. +4kg.. tuntuu ettei saa ku kattoo ruokaa päin nii jo tulee kiloja. Mä ku en kauheesti o ikinä syöny.... eilen tosin käytiin buffassa syömässä :)

Musta tuntuu että saan syödä ihan hulluna kokoaika ja paino ei lähde millään nousuun :confused: Ennemminkin laskee. Lähtöpaino on ollut noin 61kg ja tänään aamulla vaan 60kg :arghh: viikkoja nyt 10+jotain.

Painohan ei periaatteesa nouse ekalla kolmanneksella (paitsi jos turvottaa) eikö se vasta toisella kolmanneksella ala pikkuhiljaa nouseen ja loppuakohti vaan kiihtyy...

Mulla nous paino +1,5kg ku iski se jäätävä turvotus nyt on turvotus alkanu laskeen nii painoki enää +0,5

Minun piti ihan ostaa vaaka eilen, kun ei sellaista kotoota ennestään löytynyt. Voi nyt vähän itse seurailla neuvolakäyntien lisäksi.

Miten muilla painonnousu kun mennään jo 13 viikolla? Minulla on pysynyt edelleen samassa, ei kai tästä tarvii huolestua? o_O

Mulla tullut sellanen 1-2kg mut taitaa johtua turvotuksesta. Ei kai tässä vaiheessa vielä ees tarviis tulla ollenkaan? :)

Paino noussut noin 5kg... johtuu kun pahoinvoinnin takia pitänyt syödä paljon... ja leipää olen syönyt mitä en tavallisesti, koska se lihottaa minua heti.

Joo ei tässä vaiheessa tarvii tosiaan olla vielä noussu, ei tartte hätäillä sitä ainakaan :) mulla itellä edelleen pysyny siinä -3kg ellei nyt tippunu viel enempi kun oli joku vatsapöpö täs raskausoksentelun välissä :nailbiting: odotan kyl et paino alkaa nousemaan kun alkaa menee alipainoin puolelle jo ku tollai tippuu :grumpy:

Välillä kyllä olo on kuin olisi useampi kilo tullut mut ei se vaaka vain enempää näytä. Ihan hyvä vaan jos vaan siellä kuitenkin kasvetaan!!:love017

Muutama kilo miinuksella, ei kyllä haittaa, kun tuota ylimääräistä on jo muutenkin :)

Eipä oo noussu vaikka oon taas voinut syödäkin :couchpotato: Lähtöpaino 93, nyt 87 :joyful: Pötsi on vaan kasvanut, iltapäivällä edes mun luottopaitani ei peittänyt :bag:

Mulla ainakaa kotimittarin mukaa ei oo noussu nyt paino. Nälkä ei oo enää kokoaikasta ja välillä sitä ihmettelee kun iskee kamala olo ja tajuaa että ei oo syöny 7tuntiin:(

Edellisessä paino putosi ekalla kolmanneksella nelisen kiloa. Takaisin lähtöpainossa olin noin viikolla 20. Silloin en saanut oikein syötyä ennen viikkoa 13, kun kuvotti niin paljon. Nytkin kuvottaa, mutta oon saanut syötyä. Oon myös herkutellut tosi paljon... Ja silti paino on nyt pudonnut 1 kg. Toivottavasti ei enempää tipu.

Mulla on maha jo näkyvissä, muttei vielä oo paino noussut. 11+2

Mulla oli noussut jo ekaan neuvolaan mennessä 3kg, mut oli kyl sen verran jäätävä turvotuskin :D Nyt en ookaan käynyt sitten varmaan kuukauteen tarkistaa painoa. En ainakaan tässä vaiheessa jaksa stressata sitä. Ensimmäisessä tuli 10kg painoa, mutta silloinkin se tuli oikeestaan ihan alussa ja keskiraskaudessa, koska radin takia söin terveellisemmin mitä koskaan :D

518bdcf3430c576f70f22ffbe575fc85

Tulikin tällänen sopivasti vastaan :D tää oli siis tuolla vau.fi sovelluksessa rv13+0 kohdalla. :)

Takaisin