Painonnousu

SannaRiikka, mulla ihan sama homma. Ja tuntuu että tämä joulu kostautuu nyt tämän hirveän suklaansyönnin kans...
 
Jos perusruoka on ihan terveellistä, niin kyllä kiloja saa tulla. Välillä saa herkutella. Jos sitten syö mättöä ja siitä tulee kiloja, niin on ehkä eri asia? Ei toi 8 kiloa tässä vaiheessa mikään suuren suuri määrä ole, vaikka olisikin pääasiallisesti tullut viime viikkoina. Nyt alkaa toisaalta tulla turvotustakin, mikä vääristää aika lailla vaa'an lukemia.
 
  • Tykkään
Reaktiot: Rea
Kaverilla tuli lähes +20kg ekassa raskaudessa. Normi ruokavalio, liikku paljo. Ennen raskautta oli laiha ja kyllä ne kilot lähti lähes kokonaa sitte et oliko toista lasta ku alko oottaa nii pari kiloo enempi ku ennen ekaa raskautta.
 
Hihii, yli 20kg nyt jo:D ja samat housut kun alussa, mut masu ja rinnat on uskomatonta kokoluokkaa:D ehkä saan tämän jälkeen itseni takaisin siihen 58 kiloon, mut stressiä ei nyt ole. On kyllä tosi naisellinen olo. Oon ihan kuin plussapallo :wink pääasia et pieni mies voi hyvin, suvun kaikki miehet on lähes kaksi metrisiä ja hänkin on nyt jo melko reippaan pituinen...
 
Joo monet on puhunu et kuinka muuttuu muodokkaammaks jo raskausaikana mut itellää tuntu et tissit pieneni ku jätti pillerit pois eikä sit oo "kasvanu" takas. Et saas nähä miten käy sit maidontulon myötä. :---D
 
Mä oon seuraillu painoa ja verrannut tohon calkoo-sivuston laskuriin. Löytyy googlettamalla "painonnousu raskaus". Oma painonlisäys on pysyny koko ajan vähän yli "min"-arvon. Mistäköhän se tilastoja käyttää? Onko se yhtään oikeilla jäljillä?
 
En suosittele käymään vaa'alla joulupyhien välissä. Tää idiootti kävi ja nyt vaan harmittaa :shifty: Maanantaista perjantaihin paino noussut 1,3kg. On vissiin joulusuklaat, herkut ja ruoat maistuneet. Ja mikä pahinta, joulua on vasta yksi päivä takana! En halua edes kuvitella paljonko kerrytän joulukiloja.. Toivottavasti en oo ainoa :rolleyes:
 
Mun pitää käydä tiistaina kun on neuvola ja tässä on vielä kahden viikon loma takana ennen joulusyömisiä. Itkettää jo valmiiks! :sad001
 
Kauheeta et on melkein heti joulun jälkeen neuvola. Eiköhän ne silti ymmärrä jos vaaka näyttää vähän extralukemia :grin
Mulle ainakin neuvolassa sanottiin viimeksi että jouluna ei tarvitse miettiä syömisiään ja ei haittaa vaikka paino nousis sen jäljiltä enemmän.
 
Mulle taas sanottiin tyylikkäästi neuvolassa, että jouluherkut saa jättää väliin.
 
Mulla on neuvola ens tiistaina.. Vähä turhan nopeesti joulun jälkeen. Taidan pitää salaattikuurin sunnuntaista tiistaihin...... :D
 
Mulla kans enstiistaina, jännittää :D mulla ei oo ees puntaria kotona että tietäisin yhtää paljonko on tullu.. Viime neuvolassa oli -100g raskauden alusta :O Mutta nyt veikkaan et tilanne on muuttunu :D
 
Mulla oli viimeks -3.4kg ekasta punnituksesta. Nyt olo jotenki täys koko ajan nii voi olla että on tullu jo plussan puolelle :sad001
Menninkäinen, aika ilkeesti sanottu :sad001
 
Takaisin
Top