Painonnousu

Keskustelun 'Laskettu aika maaliskuussa 2016' aloitti butzeri, 6 loka 2015.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | Top 100
  1. Tintti-8 Ihastunut foorumiin Maaliskuunmammat 2016

Yritän myös välttää tota vaakaa viikon ainakin, on herkut vähän maistunu ja ruoka! :)
  2. Elise81 Rakastunut foorumiin

Samoin! Neuvola onneksi vasta tammikuun eka viikolla, täytyy koittaa ehkä keventää tätä ruokavaliota tässä joulunpyhien jälkeen :D
  3. Ninni22 Ei muuta elämää Maaliskuunmammat 2016

Mä yritän kans välttää vaakaa nyt hetken aikaa. Kotona on kolme suklaa levyä ja muutama suklaa rasia,nii ei parempaan suuntaan ainakaa voi mennä :D onneks seuraava neuvola on vasta 15 tammikuuta :D
  4. maaliskuu2016 Ihastunut foorumiin

Mulla neuvola jo ens ke ja en välitä pjaskan vertaa mitä vaaka sanoo. Joulu on kerran vuodessa ja sillon on lupa syödä :)
    • Olen samaa mieltä Olen samaa mieltä x 1
  5. Leenuliini84 Aloittelija

Painoa on tullut noin 5 kg ja nyt viikot 29+0. Nyt vielä todettiin raskausajan diabetes, niin on pitänyt herkkuja rajoittaa jo pari viikkoa :/. Kait sitä kestää vielä pari kuukautta vähillä herkuilla..
  6. butzeri Ihastunut foorumiin

Mulla oli neuvola onneks just ennen joulua ja sillon oli tullu pikkusen päälle kilo lisää. Koko raskausaikana siis tullu se 5kiloo lisää:shy: Nyt jos vaa'alla kävisin nii vois tosin näyttää pikkusen enemmän :grin
  7. Lissu Naimisissa foorumin kanssa Maaliskuunmammat 2016

Mulla on jo maanantaina neuvola. No tottakai joulun aikana tulee painoa mutta en oo siitä nyt jaksanu stressata. Ja en kyllä usko että terkkarikaan sitä ihmettelee kun painoa on kuitenkin tähän mennessä tullu aika maltillisesti. :) Nautitaan nyt joulun pyhistä ilman turhaa stressiä!
  8. Rea Aloittelija

Nii ja joulunahan tulee ehkä syötyä suolasemminki nii laittaa sit turvotusten piikkiin painon nousut joululta!
  9. Ninni22 Ei muuta elämää Maaliskuunmammat 2016

Mulla oli aatto iltana jalat aivan limput! Olin ollu aamun töissä ja ollut jalkeilla siis aamu viidestä ilta 11 asti. Luulen, että kinkun suolaisuus lisäsi turvotusta ja se pitkään jalkeilla olo. :S painoa oli tullu heti lisää. Ja tänää ei ollu jalat yhtää turvoksissa ja painoakin oli kilo vähemmän ku eilen.
  10. Rea Aloittelija

Itelläni tukisukat on kyllä todellinen pelastus. Jaksaa työpäivänki paljo paremmin ku ei jalat pääse turpoamaan. Ja joskus pidän kotonaki ihan vaan huvin vuoks, oon tosin kuullu et osa ei taas voi sietää niitä.
  11. Ninni22 Ei muuta elämää Maaliskuunmammat 2016

Tukisukat täytyy kyl hommata jos jalat alkaa useammin olla turvoksissa. Tuo aatto oli aika raskas ku olin niin monta tuntia jalkeilla.
  12. nallepuh Aloittelija

Täällä tullut painoa jo ihan liikaa. Kävin kotipuntarilla ja ihan itku tuli! Turvottaa ja jouluherkut lisäs vielä entisestä turvotusta. En oo enää ees pariin kuukauteen pystynyt oikein liikkumaankaan, joten saa nähdä mihin lukemiin pääsen vielä... :meh:
  13. Ayla85 Peruskäyttäjä

Mistäs te niitä tukisukkia hankitte? Vois olla paikallaan, kun palasin töihin lomalta.
  14. nallepuh Aloittelija

Tukisukkia saa lähes joka marketista. Mä käytän ite urheiluun tarkoitettuja kompressiosukkia.
  15. Glebras Tuttu foorumilla

Täällä kanssa nuo urheiluun tarkoitetut kompressiosukat käytössä. Onpahan sitten käyttöä jatkossakin. :)
    • Tykkää Tykkää x 1
  16. Rea Aloittelija

Ja sit noista tommosista terveysliikkeistä saa. Itelläni tällä hetkellä den 140, pärjää hyvin eikä ne lörpähdä niin nopsaan kun joku den 70.
  17. Jennese Naimisissa foorumin kanssa Kesämammat 2017

Kirjottelenpa tännennii :D Mulla painoo tullu raskauden aikana huimat 16 kiloa yhteensä ja turvotuksia hiukka siellä sun täällä :bag:Ensin ahdisti kaamee painonnousu mut sit ku tietää et vaavi voipi hyvin ja muuten arvot kohillaan eikä oo tullu pullapalaa suuremmil asioilla herkuteltua, ni aatteli et kyl ne sit saapi ajallaan poes :p Tukisikat täälläkii käytös, iha cittarista pyyhälsin ostaa:wacky:
  18. Lapintyvär Uusi käyttäjä

Heti juuri 34 vko täynnä ja painoa tullut 15 kg lisää tähän mennessä. Eipä sitä ressata jaksa, tulee mitä tulee kylläpä se poiskin lähtee :) normaalistikin ollut hoikka, kaikki arvot on perfekto ja vatsa on pienehkö. Ei ne kilot ainakaan missään näy (asiakkaat töissäkin ihmettelee että ei varmasti ole tullu painoa yhtään) niin olen päättäny etten välitä puntarin lukemasta enkä ressaa :)

Lisäys vielä että tasaisesti on siis kertyny alusta asti :)
    • Tykkää Tykkää x 2
    Last edited: 22 tammi 2016
  19. Jennese Naimisissa foorumin kanssa Kesämammat 2017

Ei siitä tosiaan ressata kannata. Mullakaan ei näy tää 16 kilon nousu muuten ku vatsakummun kasvuna :wink
  20. iitus89 Naimisissa foorumin kanssa Maalisäidit 2020 Maaliskuunmammat 2016

Ei kannata stressata, jos tosiaan ihan normi mitoissa ollut. Minä taas lyhyt ja paksu, ylipainoinenkin suoraan sanoen, kyttään kyllä painoni joka neuvolakerta ja hihkui, kun pelkällä ruokavaliolla saanut pysymään alle 4kg painonnousun. En jaksais kantaa yli kymmentä kiloa enää omieni lisäksi.. :D
    • Tykkää Tykkää x 1

Jaa tämä sivu