Painonnousu

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Aibe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mimaro olen samas tilantees kun sinä et en saa liikkua suoistuksien takia ja viikot 29+5 mut painoa on tullut jo 10,7 kg :/ esikolle tuli kans 12kg.

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Saa nähä kuin paljon kerkee kiloja kertymää 10 vkossa ja kuin huonossa kunnossa sitä on synnytyksen jälkee, ku ei oo pitkää aikaa kunnolla liikkunu. Voipi olla hieman pitempi toipilasaika.

Eikös suurin painonnousu osukin juuri tokalle kolmannekselle. Sitten alkaa hidastua ja viimeisinä viikkoina monella jopa tippuu kilo tai pari :)

Joo ei varmaan synnytyksen jälkeen jaksa kävellä yhtää kun nyt on aiva vuodelepo määrätty. :/

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Tuo painonnousu varmaan aika yksilöllistä. Eka raskaudessa painoa alko tulee vkon 20 jälkee ja sit sitä tulikii suht tasasee tahtii se 12kg. Tässä raskaudessa tuo 5kg tullu vasta ihan viime viikkoina. Joten täytyy toivoa, ettei sama tahti jatku loppuun asti.

Tänne on tipahtanut 7kg lisää. Oon aivan paniikissa. Ok, oon syöny suklaatakin päivittäin, mutta eihän suklaasta saa lihoa 0_0 EIHÄN??? :smiley-angelic002

Mulla oli neuvola viimeks 5.päivä, sillo viikkoja 26+1 ja painoo oli tullu n. 8 kg. Kahessa edellisessä raskaudessa on tullu myös kiloja iha rutkasti, joten ei tää tee poikkeusta.

25+2 ja painoa tullut tasan 7 kg. Tällaisella persjalkaisella se on paljon, ainakin minulle, kun en ähisemättä enää saa edes kenkiä jalkaan :laughing002 Herkkuja en ole juuriaan syönyt, terveellistä kotiruokaa ja liikun paljon tosin en yhtä tehokkaasti kuin ennen raskautta. Muualle ei juuri ole tuo paino tullut näkyviin kuin keskivartaloon.

Mulle näköjään tulee sitten muidenkin kilot, viime neuvolassa n.2 viikkoa sitten oli painoa tullut jo 9 kiloa alkupainosta! :oops: Tosin mun joka raskaudessa on tullut se 17-20 kg, mut nyt oon niin pettynyt kun yritän pitää dieettiä yllä ja silti sitä painoa vaan tulee:sad001 neuvolassa ei oo mitenkään reagoitu tähän vaan lääkärikin meinasi et mun kroppa ottaa sen minkä tarvii ja osittain varmasti kerääntynyt nestettä. Hyvä asia on se ettei mul koskaan oo jäänyt raskauskiloja, viime raskauden jälkeen olin 3 kk jälkeen palautunut täysin normimittoihin.
Nyt rv.25+2 eli viel kerkee massaa kertyä o_O

Unohda moiset dieetit ja anna tulla painoa sen minkä tulee, kyllä niitä kerkeää sitten karistella. Toisille tulee enemmän ja toisille vähemmän. :)

Tänään 29+0 ja 8,5kg oli tullut torstaihin mennessä, kun neuvolassa punnittiin.

Rv 29+0 nyt, en oo viime neuvolakerran jälkeen käynyt vaa'alla, mutta sillon (kaksi viikkoa sitten) oli painoa tullut alusta 11kg. Mulla paino mennyt muutenkin ihan oudosti, ihan ekoilla raskausviikoilla plussaamisen jälkeen paino nousi vajaassa kahdessa viikossa viisi kiloa, mutta laski myös yhtä nopeasti takaisin lähtötilanteeseen. Siellä pysyttiin johonkin viikoille 20 asti, jonka jälkeen tää nousu on ollut ihan järkyttävää. Tullut kyllä muuallekkin kuin mahaan :/

Mun dietti johtuu raskaus diabeteksesta, ei sitä ihan voi olla huomioimatta. Ja muutenkin pelkään suuren vauvan synnyttämistä, edellinen oli 4255g ja 56 cm! Mut tottahan se on et joillekin tulee vaan enempi ja toisille vähempi. Voi olla että pääsen synnytystapa ultraan missä arvioidaan vauvan koko ja mahdollisesti käynnistävät synnytyksen aiemmin jos näyttää siltä että jätti vauva tulossa. Olen itse aika pieni kokoinen muuten ja kaikki kilot on mahassa ja rinnoissa,eli maha on jo nyt aika mahtavan kokoinen :grin

Tänään neuvola, viikkoja 26+4 ja painoa tullut 4,5kg. Herkkujen himo on kova, joten varmasti kohta tuo luku tuplaantuu... Ei silti huoleta, kyllä ne kilot sitten synnytyksen jälkeen lähtee!

Paino alkaa nousta täälläkin.. En tiedä mistä tämä järjetön ruokahalu yhtäkkiä tuli??!!
Voi ahdistus :(
Mun kilot ei todellakaan lähde ihan vaan itsekseen ajan kanssa. Ei todellakaan. Kiitos geenien ja hyvin hitaan rasvan palamisen.

Rv 26+1 ja eiliseen mennessä oli tullu 1,6 kg. Esikoisen raskaudessa mun paino oli tähän mennessä noussu jo 10kg

Takaisin