Painonnousu (vai -lasku?)

Uskaltauduin aamulla puntarille ja paino oli tippunut puolisen kiloa! Hyvä uutinen, sillä olen jännäillyt, että kuinkahan paljon se vielä tässä lopussa kerkee nousemaan, kun on tasaisessa nousussa ollut... varmaan hieman turvotukset sitten hellittäneet ainakin.
 
Kävin kans aamulla puntarilla ja edellisestä neuvolasta +500g suunnilleen, mut se nyt on vähän et turvottaako vaiko eikö turvota :) Ihan tyytyväinen kuitenkin kun edelleen lähtöpainosta -2kg :)
 
En taida uskaltaa vaa'alle ennen ensi torstain neuvolaa... ensin vappu ja sitten nuo eiliset pippalot. Nyt saa mennä kohtuullisen vähähiilarisesti taas ens lauantaihin saakka. Että jos sais turvotuksen pois eikä paino nousis. Kiva ois. Yhteensä 17 kiloa tullut, ois hyvä että jäis siihen.
 
enough: vau! :)

Kääk! Mä oon varma, että nää mun kilot ei varmaan lähe koskaan :D tarkotan siis synnytyksen jälkeekään...
 
Täällä odotellaan sairaalassa nyt kotiutumislupaa. Josko päästäis vihdoin kotia kohti :)
Kävin aamulla vaalla ja semmonen 6-7kg näillä näkyminen jäi tälle reissulle. Mutta kyllä tää maha on vaan nyt semmonen rölli, et toivottavasti lähtee hyvin palautumaan :D
 
Eikös se ole normaalia, että hoikille tulee helpommin kerättyä raskauskiloja? Kyllä ne kilot siitä alkaa synnytyksen jälkeen sulamaan pois. Katsoo vähän mitä syö, liikkuu ja jos aijot imettää, niin sekin voi vauhdittaa painonlaskua :) ainakin mä toivon, et nää kikat toimis :D
 
Tai yang, kyllä ne jossain kohti lähtee kun saa motivaation kohdalleen :) Lasken loppusaldoksi +10-11kg, päivästä riippuen, koska tämä muksu saisi nyt kyllä vihdoin tulla jo ulos! Ihan mielenkiintoista nähdä paljonko jää laitokselle, mutta lopuista ylikiloista tahtoisin kyllä pitää hetken aikaa kiinni, etten laihtuisi enää lihaksia ennen kun pääsen kunnolla liikkumaan. Vaikeahkon raskauden jälkeen niistä ei ole muutenkaan mitään jäljellä! Ainoa mikä mietityttää on miten mahdun vaatteisiin kesällä :D
 
Katsoo vähän mitä syö, liikkuu ja jos aijot imettää, niin sekin voi vauhdittaa painonlaskua :) ainakin mä toivon, et nää kikat toimis :D
Toivossa on hyvä elää... Oon tosi motivoitunut imetyksen suhteen, niin vois pistää koko uskonsa sen varaan. Tai sitten viimeisenä vaihtoehtona lähen jumppaamaan, vaikkei sellaiseen kauheuteen ole aiemmin joutunutkaan tukeutumaan mainion aineenvaihdunnan ansiosta. o/

Täälläkin huoletuttaa mitä ihmettä pistää päällensä kesällä, kun aiemmat vaatteet on kokoa S/36-38, eikä varmasti mahdu päälle heti tänä kesänä synnytyksen jälkeen (varsinkaan rintojen puolesta). Oon varoitellut miestä etukäteen että saattaa olla edessä muutama shoppailureissu kunhan rupeaa paino laskemaan.
 
Heh, synnytyksestä reilu 2 vk ja itse olen nyt 2 kg yli normipainon. Omat vaatteet mahtuu kyllä päälle jos vaan tissien kohdalta mahtuvat. :) Huomaa kyllä, että peppu- ja reisilihakset ovat kadonneet tyystin, siinäpä on sitten hommaa saada ne takaisin. Kaipaan kaunista pyöreää peppuani!
 
Viikko synnytyksestä ja -8 kg. Paino on jo vähemmän kuin ennen raskautta... Tosin, mulle tulikin vain se 4 kg:a painoa koko raskauden aikana...
 
Onnekkaat!

Tuppaa välillä masentamaan nää raskauskilot kun on sellaiset reilu 20 vuotta tottunut olemaan hoikka ja vajaassa vuodessa paisuu tämmöiseksi superpalloksi. Ei ole yhtään kiva taapertaa ihmisten ilmoilla ja täytyy myöntää että itsetunto on kärsinyt, vaikken mikään ulkonäkö-keskeinen ihminen olekaan.
 
Takaisin
Top