Painonnousu ja mahan kasvu

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja +Lara+
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Heh, mä taidan olla ainoa jolla paino on noussut enemmän kuin laskurin antaman maksimin :grin Huomenna alkaa rv 26 ja painoa tullut 7kg, laskurin mukaan olisi saanut tulla 6,61kg. Tosin tuosta painosta suurin osa tuli alkuraskauden aikana kun koko ajan oli huono olo ja teki mieli syödä jotakin siihen oloon. Nyt paino pysynyt samana muutaman viikon ja radin myötä terveellinen ruokavalio pitänyt jo useamman viikon. Herkkuja syön satunnaisesti kun on jotakin juhlaa tms mutta jokailtaiset mussuttelut on jääneet onneksi jo kauan sitten pois. Joten sikäli en osaa ottaa stressiä tästä painoasiasta :)

Täälä toinen, jolla menee yli maksimin niin että heilahtaa :grin
Puntari on naisen pahin vihollinen :arghh:

Joo mulla heilahti myös parilla kilolla yli maksimiarvon :grin ja jostain syystä en jaksa panikoida asiaa ollenkaan. Toki nyt olen haastanut itseni kevyelle kävelylenkille useamman kerran viikossa, jotta edes jonkinlainen peruskunto säilyisi. Liikakilot ei hirvitä, mutta huono kunto synnytyksessä pelottaa. Synnytys on kuitenkin aikamoinen maratoni ja haluaisin olla edes jonkinlaisessa fyysisessä kunnossa silloin.

Täällä paino pysynyt toistaiseksi samana (rv 25), mutta lähtöpaino oli jo korkea eli suurta nousua ei toivotakkaan. Bebe on saanut kyllä tarvitsemansa ja aina arvioitu suuremmaksi. Oma aktiivisuuskin ollut paljon suurempaa kun kevät alkoi. Viime talvi oli niin surkea, hyvä että pihalla tuli lumihommat tehtyä. Eiköhän se paino ala täälläkin nousemaan viimeistään rv 30 jälkeen kun beben massakausikin kunnolla alkaa.

Näppärä laskuri. Menen ilmeisestikin 2kg alle minimin. Lisää herkkuja! :D

Mullakin alhainen lähtöpaino 52 kg ja nyt on varmaan mennyt jo 60 kg rikki, rv 25 menossa tällä hetkellä. En jaksa pahemmin painosta stressata, koska syön säännöllisesti ja monipuolisesti. Vaikka toivon ettei nyt ihan 20 lisäkiloon päädytä :D

Mulla on tullut jo 8kg lisää ekasta neuvola punnituksesta. Just katoin kolmosen neuvola korttia ja en oo edes synnyttämään mennessä painanut näin paljoa. Vaikka lähtöpaino kummassakin sama. Pientä stressiä siis pukkaa!

Täälläkin mennään alle minillä, rv28 ja +2kg tullut. Ihan hyvä kun radi napsahti diagnoosiksi ja lähtö bmi oli siinä 26 paikkeilla. ^.^
EIkä oo neuvolasta kätilöltä tai lääkäriltä tullut noottia vielä.

Oijoi, viikon all inclusive -reissu sopisi juuri nyt tällekin mammalle! Nauti Tutuuh lomasta!

Kapris ihanaa reissua teillekin:)
Meidän piti tänään mennä siskon pojan ristiäisiin ja vuosikkaan mpr rokote alko eilen oireilemaan ja pikkunen jo toista päivää kevyessä 39 asteen kuumeessa ja näppylää ympäri kroppaa :( harmitus ja surku päivän tunteena... sentään satiin käytyä esikon kevät juhlassa enneku kuume alko eilen kirimään...

Jännä tuo laskuri. Mulla nyt (27+4) painoa tullut n 7kg ja ton mukaan se on vähän minimin alle. Ja mä kun olin varma, että vähän turhan paljon on paino noussut :D

Äippäviis, Onks sulta otettu vielä sf mittaa?

Ei oo vielä otettu, ens kuun alussa ois seuraava neuvola :/ ainakin rakenne ultrassa poju kasvo just keski käyrällä :)
Tämä on pitkä kuuma kesä, arvatkaa kun nautin kun tuolla on vähän viileämpi vaikka tuskan hiki kirpoaa otsalle pienimmästäkin rasituksesta:/

Takaisin