Minua stressaa vauvakilot jo etukäteen, sillä en ole koskaan painanut näin paljon kuin nyt raskaaksi tullessani.
Sama täällä. Tai no painoin saman verran sinä aamuna kun lähin kuopusta puskemaan pihalle, siitä on kuukauden päästä 4v aikaa..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Minua stressaa vauvakilot jo etukäteen, sillä en ole koskaan painanut näin paljon kuin nyt raskaaksi tullessani.
Mulle positiivinen löytö oli Lidlin proteiinivanukkaat. Maistuu lähinnä Jacky Makupalalta, ja koko 200 g purkissa on vain 146 kcal, 20 g proteiinia. Makeutusaineena asesulfaami k ja aspartaami
aspartaami ja asesulfaami-k on viimeisimpien tutkimusten mukaan ihan ok. Syklamaatti ja sakariini on ehdoton ei ja sitä harvoin missään edes käytetäänOletko tarkistanut nuo makeutusaineet asesulfaami ja aspartaami vältettävien aineiden listalta? Muistaakseni aspartaami on vältettävien listalla.
Sama täällä, kilon oon "lihonut" kesän aikana. Se voi kyllä olla nestettä, turvotusta. Ja nouseehan kuukautisten takiaki paino. Kilo ei siis muutenkaan mua huolettais, koska olen hieman liian laiha nykyisin. Enemmän huolissani olen jos paino alkaa kertyyn "löysänä" uimarenkaana vatsan/jenkkojen kohdalle ja reisiin, mihin se helposti tulee (ja jää...). Mun pitäis vissiin liikkua enemmän, käydä salilla jne treenata. Sählyllä yleensä olen saanut painoa, jostain syystä, mutta sitä en uskalla alkaa harrastaan tässä tilassa. No ei jaksais liikkua eikä oikein ehdikään... Pahinta kuulkaa olis jos menis ultraan (kun ne on suht myöhään) että tutkija sanois: "ei täällä ketään ole, et sinä ole raskaana, vaikka kunnon vatsa on sulle kyllä jo kertyny tämän lyhyen ~raskauden aikana". :OKilon verran nyt paino noussut. Liekkö vaa turvotusta vai sitten iha sitä kun joutunu syömään vähän väliä kun nälkä ja ettei tule paha olo. Nyt alkoi hirvittämään painonnousu että tästä se lukema vaan nousee
Sama täällä. Tai no painoin saman verran sinä aamuna kun lähin kuopusta puskemaan pihalle, siitä on kuukauden päästä 4v aikaa..