Painon nousu?

Kiitos Sofi ja Kaiko! Yritän nyt vielä lisäillä syömisiä ja se öljy puuron sekaan täytyy kokeilla:). Onhan tässä tietty vielä aikaa sitä painoa nostattaa ja turhaanhan siitä edes stressaan kun ei neuvolastakaan edes noottia tullut. Se kun on vaan aina tosiaan ongelma ollut, oon ollu lihotuskuurilla varmaan koko ikäni...Mutta pääasia, että vauvalla kaikki hyvin!

Ja tosta Zumbasta...Mun kaveri joka paljon käy juuri sanoi, että siellä on monesti raskaana olevia naisia tunneilla, joten ei kai se kovin vaarallista voi olla? Mitään tietoahan mulla ei tästä muuten ole ja itse lopetin sen heti raskauden alussa, kun jotkut liikkeet tuntui pahalta tossa kohdun ja lantion seudulla. Jos ei olisi tullut mitään ongelmaa, niin varmaan kävisin vieläkin. Monesta liikuntamuodosta kyllä yleisesti tuntuu olevan hirveästi poikkeavia suosituksia raskauden suhteen.

 
Täällä ollaan melkein 9kg nyt plussan puolella. On kyllä olokin sen mukainen, phuhhuh :o
Laihduin tuossa kesällä vielä aika nopeasti paljon helteillä kun tuli urheiltua, ja nyt nämä on tulleet niin nopeasti että ero tuntuu vielä jotenkin suuremmalta.
Mutta ei edelleenkään neuvolassa ole sanoneet mitään.
 
Takaisin
Top