Entä joku luonnonjogurtti+banaani+hunaja+hasselpähkinä/manteli-sekoitus tai rahka/luonnonjogurtti+kirsikkahillo (+raakakaakaonibsit)? :) mullakaan ei yksistään joku hedelmä tehoa, mutta tuommoinen herkkuvälipala vie makeanhimon
Lidlin Kirsikkahillo on vielä ihanan ällömakeeta makeannälkään!!
Hey no pastillit vois olla hyvä kikka. Joo oon vetänyt maustamatonta jogurttia ja siihen tuhat hedelmää ja hunajaa. Välillä auttaa välillä ei. :D varmaan jotkut kuivatut hedelmätkin. Mä oon huomannut et melkein vuoroin viikoin tekee mieli makiaa ja roskaruokaa. :D toinen pojista makea ja toinen tykkää rasvasta :D niin ku nää mun jo maailmassa olevat :D
Läkeroleissa on vaan se huono puoli ainakin mulla että jestas miten ne pierettää sit parin tunnin päästä!!! ja mulla alkaa oikeen mahaan sattua kun ilma kiertää siellä niin paljon, en kuitenkaan pysty olemaan syömättä koko rasiaa ja yhestäkin tulee jo kauheet ilmavaivat. Mut hyviä ne on ja auttaa oikeasti makeannälkään, nimimerkillä karkkihiiri. Varsinkin se valkoinen rasia, oliko se nyt sparkling. Maistuu ihan pommacilta.
Mulla heittelee paino aivan tajuttomasti. Yleensä käyn puntarilla aamulla, ja toisina aamuina on tyyliin 3 kiloa lähtöpainosta noussut, ja toisina aamuina 5kg. En sitten tiedä että vaatisko tilanne vain paremman paskan, vai oonko mä turvonnut joinain aamuina vai miten tää näin menee. Neuvola vasta kahden viikon päästä, joten ehdin varmaan stressata tällä ihan mukavasti