Painon nousu

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Nennahh
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla vain on niin läski olo jo nyt. Viimeksi sain 20-30 viikkojen aikana sen +10kg joten se on taas odotettavissa. Eniten vituttaa se kun perse leviää! "Perätilaraskaus", todellaki. Tulis tasaisesti joka puolelle, mutta kun ei. Se on naama, perse ja reidet.

Sartsi, mä taidan vetää viä paremmat lukemat. Oman vaakan mukaan tullu 9kg! Tänään neuvolassa eivät kyl sanoneet muuta kuin että älä ota paineita painosta. :oops: itteeni ärsyttää ku en oo ees juuri herkutellu. Mut kai tää on tätä..

Mä oon ruvennu reippailee koirien kans enemmän niin on alkanut ylimääräiset kilot lähtemään ja tärkeintä olis nyt, että pääsen takaisin alkupainoon, kun siihen on mahdollisuus. Nää ylimääräiset 3kg mitä tuli niin tuli ihan syömisestä.

Mulla on nyt tullut itselle se buffet-syndrooma. Siis että työpäivä menee ihan hyvin eväiden kanssa, mutta kotona ämppään JATKUVASTI jotain, vaikkei tee edes mieli. Väen vängällä tukin keksiä suuhun enkä muka voi enää heittää esikoiselta jääneitä jämiä roskiin/koiralle, vaan SYÖN NE ITSE?! Ärsyttävää,sitten nukkumaan mennessä tuntuu ihan ylensyöneeltä juottovasikalta..

Mulla on melkein puoleen väliin asti ollut ihan pohjaton ruokahalu. Välillä on ihan pahaa tehnyt kun ei tekisi mieli enää syödä, mutta kroppa vaan huutaa nälkää. Nyt pahoinvoinnin loppumisen myötä tämä ongelma on helpottunut huomattavasti. Nyt ehkä viimeisen viikon aikana olen syönyt jo suht normaalisti, ehkä hiukan enemmän kuin ei raskaana ja näläntunne on pysynyt kurissa. Ihanaa! Toivottavasti tämä muutos tulee vaikuttamaan myös siihen ettei painoa kerry enää niin nopeaan.

Mä olin saanut viime viikolla reilun kilon lisää painoon, mutta edelleen mennään miinuksella lähtöpainoon nähden :/ Ehkäpä lähiviikkoina tulisi lisäpainoa kun tuntuu ns. Hölmöltä ettei paino nouse vaikka masu kasvaa.

Mulle tullu nyt 3kg ja mahan perusteella sitä ei kyllä uskos. Onneksi vielä pysyny ihan maltillisena toi nousu. Mut kyllähän se kerkee vielä nousta. :D

Jetsoni sulla on ollu maltillista tuo painon nousu :) Mulla on noussu jo ihan sieltä raskauden alusta 12 kg. Neuvolassa sano mulle th että ei kyllä huomaa muualta kun mahasta, mutta vielä tässä kerkee turpoon muualtakin :D Taidan vetää pohjat kesäkuisissa :D

Murmeli, minä tulen kyllä ainakin hyvin perässä. Huomenna varmaan tuomion hetki koittaa. :)

No mulla alun pahoinvoinnin aikaan tippu paino niin se varmaan sit vähentäny kilojen määrää. :D Mut kohan tulee turvotukset ja muut kivat kaverit niin sit sitä painookin tulee. :D kohan paino pysys alle 100kg johon tosin on vielä piiiiitkä matka niin kaikki hyvin. :) Ja oon kyllä toivonu että ei tulis ku maks 20kg ylimäärästä.

Mua hirvittää ku en ole joulun jälkeen puntarilla käyny, ja ens tiistaina neuvola :D kuhan ei ois mennyt seuraavalle kymmenykselle paino vielä nii ois mukava!

Täällä on tullut oman puntarin mukaan 4kg. Neuvolan näyttää varmaan sit 5kg. Ku omaan vaakaan astuin pyjamissa aamulla :D No täytyy nyt yrittää pitää maltillisena. Se 15kg max ois mun henk.koht tavoite. Katsotaan onnistuuko :D

Muokattu viimeksi:
Mulla oli kans ensin tavoite et pysyy alle 100kg mut nyt kun paino on pysyny samoissa niin toiveissa et alle 90kg pysyy.

Eli joku 5-6 kiloa sais tulla

Mulla oli neuvolan vaa'an mukaan noussu nyt 2,4 kg alusta. Mielenkiinnosta kaivoin esikoisen aikasen neuvolakortin esille ja sillon oli näillä viikoilla tullu 3,4 kg. Saa nähä pysyykö alle 70 kg tällä kierroksella, vielä ei ollu 60 rikki :) .

Mää toivon että max 69 näyttäs vaaka.. En tiiä miten meikäläisen pääkoppa reagois siihen että mentäs pari kymmenystä ylöspäin.

Yritän vältellä herkkuja+kotona vaakaa, järkytyn sit neuvolassa xD tänään oli pakko syyä yks ruuneberin torttu, pakko tunnustaa xD

7 kg noussut paino alkuraskaudesta. Terkka meinasi, että on ihan normaali, eikä tarvitse huolehtia. Omasta mielestä paljon kuitenkin..

täällä tullu 5kg lisää..hiukan kyllä kauhistuttaa mikä on lukema muutaman kuukauden päästä :D

Takaisin